به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
تعداد نظرات: ۹ نظر

بختیاری‌زاده: فوتبال خوزستان همچنان زنده است

بختیاری‌زاده: فوتبال خوزستان همچنان زنده است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: با مدیریت باشگاه از دو سه هفته پیش شرط کردم که اگر قرار است فصل آینده در تیم باشم تک تک بازیکنان این فصل هم باید در تیم بمانند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا تهران اظهار کرد: پیش از هر کلامی می‌خواهم سه تبریک بگویم. تبریک اول را خدمت آقای تاج عرض می‌کنم که به عنوان سی و پنجمین رییس فدراسیون انتخاب شد. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و فکر می‌کنم او با توجه به سابقه‌ای که دارد بتواند موفق شود و همچنین امیدوارم در راه فرهنگ‌سازی این فرهنگ را جا بیندازد که تیم مهمان در ورزشگاه‌ها فقط 10 درصد حق دارد و میزبان باید 90 درصد را در اختیار داشته باشد. تیم استقلال اهواز هم از ابتدا به دنبال همین فرهنگ‌سازی بود ولی کسی صدای ما را نشنید.

وی افزود: تبریک دوم را خدمت آقای طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان و هدایت‌الله ممبینی می‌گویم که به عنوان اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال انتخاب شده‌اند. هر دوی این افراد تجربه بالایی دارند و امیدوارم ثمربخش باشند و خیرشان به فوتبال خوزستان برسد.

بختیاری‌زاده اضافه کرد: در انتها نیز تبریک سوم را به حمید سوریان می‌گویم که توانست سهمیه المپیک ریو را کسب کند و ما می‌توانیم همچنان چشم‌انتظار مدال‌های او باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در ادامه با اشاره به بازی تیمش برابر سایپا گفت: سایپا تیمی است که بازیکنانش تلفیقی از بازیکنان جوان و آینده‌دار هستند. این تیم ساختار محکمی دارد و به نظر من مجید جلالی تیم بسیار خوبی ساخته است و اگر نتوانسته به جایگاه خوبی برسد به واسطه از دست دادن امتیازاتی بود که در مقابل تیم‌های ضعیف از دست داد. واقعا نمی‌دانم اهداف باشگاه سایپا از کنار گذاشتن آقای جلالی در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات چه بود.

وی اظهار کرد: ما با جوانانمان با شناخت و آگاهی مقابل این تیم بازی خواهیم کرد ولی متاسفانه جوانان ما هنوز به درک و تجربه بازی در لیگ برتر نرسیده‌اند. امیدوارم فردا مقابل تیم سایپا که تمرینات منظمی داشته بازی خوب و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم.

وی در خصوص غایبان تیمش در بازی فردا نیز گفت: در بازی فردا رضا بهمئی و مهدی اسلامی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم ولی هیچ باکی از این موضوع نداریم و با اتکا به جوانان شایسته تیممان فردا به میدان می‌رویم و امیدوارم که دو الی سه جوان خوب را جایگزین این بازیکنان کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در خصوص برگزارشدن این بازی بدون تماشاگر نیز تصریح کرد: فوتبال بدون تماشاگر هیچ معنایی ندارد و ما به ناحق از حضور تماشاگران محروم هستیم.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه چند درصد از بازیکنان فعلی این تیم را در لیگ یک نیز حفظ خواهد کرد، خاطرنشان کرد: من از دو سه هفته پیش با مدیریت باشگاه در این خصوص صحبت کردم و با آنها شرط کردم که اگر قرار است فصل آینده نیز سرمربی این تیم باشم باید تک تک این بازیکنان که قراردادهای سه و پنج ساله دارند حفظ شوند. متاسفانه ما هنوز دیناری به این بازیکنان جوان تزریق نکرده‌ایم ولی آنها هم پدر، مادر و آینده دارند. این جوانان چقدر می‌توانند به بازیکنان پایین‌تر از خودشان نگاه کنند که امکانات مالی بیشتری از خودشان دارند؟

بختیاری‌زاده در بخش دیگری از اظهاراتش تاکید کرد: فوتبال خوزستان همچنان زنده است. امیدوارم صنعت نفت آبادان نیز به کوری چشم خیلی‌ها به لیگ برتر صعود کند و سال آینده نیز نفت مسجد سلیمان و استقلال اهواز نیز به لیگ برتر صعود کنند تا پرچم فوتبال ایران دست فوتبال خوزستان باشد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا مصاحبه دیروزش با یکی از خبرگزاری‌ها و اینکه عنوان کرده بود نظرسنجی برنامه 90 به سمتی هدایت شده بود که کارلوس کی‌روش رای بیاورد و اینکه آیا این گفته‌اش بی رحمانه نبود، اظهار کرد: در ابتدا این را باید بگویم که رای خود من نیز کارلوس کی‌روش است ولی وقتی می‌خواهیم از رسانه ملی فراخوان بگذاریم باید عدالت رعایت شود. ما خیلی مربیان بزرگی در کشور داشته‌ایم که می‌توانستند در این لیست قرار بگیرند ولی به واسطه اینکه هیچ مقامی تا الان کسب نکرده بودند در لیست قرار نگرفتند. حالا سوال من این است که آیا کی‌روش تاکنون مقامی کسب کرده است؟

وی در این خصوص ادامه داد: ما مربیانی بالاتر از کی‌روش‌ نیز داشته‌ایم که ما را به جام جهانی برده‌اند ولی در این لیست قرار نگرفتند و به نظر من این نظرسنجی فقط برای سرشکستن لیست مربیان پرسپولیس و مطرح کردن کارلوس کی‌روش بود. نظر من بی‌رحمانه نبود. اسمم عادل نیست ولی عادلانه می‌خواهم صحبت کنم. اگر می‌خواستیم عدالت را رعایت کنیم به استاد عادل پیشنهاد می‌کنم که این هفته رای‌گیری را فقط میان 2 نفر و آن هم کی‌روش و برانکو بگذارد و آن موقع ببینیم چه کسی رای خواهد آورد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
خسرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
10
درود به شرف شجاعت سیاوش خان هرکی جای تو بود خیلی زود جا میزد و پا به فرار میذاشت
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
11
واقعا اين سرمربى عقل سليمى داره" ايكاش يه ذره اسكوچيچ از آقاى بختيارى درس بگيره. چون آقاى بختيارى غيرتيه .
اميدوارم حمزه خضيراوى توى تيم هاى خوزستانى بازى كنه.
ما بايد مراقب رفتار و حركات منصوريان باشيم چون بازيكنان خوزستانى رو براى بازى كردن در تيمش رصد ميکنه.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
3
10
فوتبالی که فولاد در زمان فرکی بازی میکرد بسیار زیبا بود ولی کارلوس کیروش شاید نتونسته با این همه بازیکن یک گوشه ای از اون رو بوجود بیاره .تیمی که تو بهترین شرایط به عراق بحران زده میبازه .
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
بله به عراق باخت ولی با تبلیغات کاری کردند که یک عده با دسته های گل رفتند پیشواز مربی شکست خورده و حذف شده در آسیا ؛ چون قبلا به این امید که حتما قهرمان آسیا میشه پول قراردادش پرداخت شده بود و دیگه نمی توانستند فسخ قرارداد کنند ! با مشاهده جمعیت گول خورده در فرودگاه ؛ کیروش با چشم خود هم باورش نمی شد و فقط خدا میدونه چه فکری می کرد ولی به شخصه اسمش را گذاشتم کیروش در سرزمین عجایب . این هم نتیجه مدیریت قوی فدراسیون فوتبال بود !
زرگاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
3
شجاعت سياوش خان رابايد تحسين كرد باهمه كمبودها موندو تلاش كرداما درنهايت تيم سقوط كرد اما دراوج نداري چه بازيهاي خوبي از جوانان سياوش ديديم وچه نسلي به فوتبال ايران معرفي شدند .انشاالله با همين جوونا وبا قدرت برميگرديم.
سعید کعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
3
فوتبال خوزستان زنده است چراکه افراددلسوزی چون سیاوش بختیاری زاده رو داره سرمربی که امسال جونای برومندی روبه فوتبال ایران تقدیم کرد
فوتبال خوزستان زنده است چراکه مربی نترسی چون سیاوش بختیاری زاده رو داره که هیچ هراسی ازاوردن جونای بومی وخوزستانی نداره
فوتبال خوزستان زنده است چراکه این استان بازیکنانی داره که فقط به عشق خوزستان و نام مقدس این استان در زمین حاضرمیشن
درودخدابر سیاوش بختیاری زاده و بازیکنان برومنده خطه همیشه قهرمان خوزستان
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
4
دمت گرم سعید خوب گفتی
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
1
2
حالا برانکو هم آش دهن سوزی نیست فکر کنم یادتون رفته که زمانی که سرمربی تیم ملی بود چقدر نحوه بازی تیم ملی بدرد نخور بود و فقط به خاطر داشتن بازیکنای طراز اول نتایج مقطعی گرفت هیچ گونه جوانگرایی نکرد و در زمان برانکو فقط علی دایی حتی زمان ناآماده بودن فروارد بود و همه بازیکنا در حاشیه بودن زمان برانکو دستور دهنده علی دایی بود و یادمون نرفته چه جو افتضاحی تو تیم ملی حاکم بود و حتی به هم پاس نمیدادن درست حسابی
پس الکی جو ندین برانکو اصلا مربی بدرد بخوری نیست / تا حالا چه موفقیت هایی داشته؟ فقط یه آنالیزوره
امیر چراغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
4
در مقابل شجاعت و غیرت سیاوش خان بختیاری فقط می توان ایستاد و با همه ی وجود ایشان را تشویق کرد.
تنها می توانم بگویم خسته نباشی پهلوان...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها