به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

شش بازیکن خوزستانی مسافر چین شدند

شش بازیکن خوزستانی مسافر چین شدند

خوزستان اسپورت- تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران امشب برای حضور در یک تورنمنت چهارجانبه راهی کشور چین می‌شود.

به گزارش  سرمربی تیم ملی نوجوانان 20 بازیکن را جهت اعزام به کشور چین اعلام کرده است که در بین بازیکنان دعوت شده، اسامی شش بازیکن عضو تیم‎های نوجوانان فولاد خوزستان و صنعت‎نفت آبادان قرار دارد.

محمد شریفی، وحید نامداری، علی غلامزاده گماری، معراج اسماعیلی و علیرضا سواری (فولاد خوزستان) و محمدرضا غبیشاوی (صنعت‎نفت آبادان) بازیکنانی هستند که طبق برنامه ساعت 21:45 امشب تهران را به مقصد شانگهای چین ترک خواهد کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
اشکان فولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
0
برای آقای به ظاهر جنتلمن:
ما هواداران فولاد نه از مشتهای گره کرده تو میترسیم ونه از تهدیدها وتهمتهای پوشالی شما وحامیانت آقای جنتلمن. دیگر باچه زبانی این هواداران سینه سوخته وگرفتار شده در کوچه بن بست بندهای یک قرارداد کاغذی باید به شماحالی کنند که mr sco please GOOoo
ما دیگر نه تو را میخواهیم ونه افکارت را چرا نمیخواهی بفهمی؟ آقای کروات لجوج و پول پرست لطفا برو ... چرا که اگر شما دوفصل است که در فولاد هستی وچندین برابر لیاقتت نیز دستمزد گرفته ای ما بیست سال است که با خون دل وهزینه شخصی خود در حال حمایت از این تیم هستیم وهرکدام از ما به نحوی زندگی خود را برای اینکار گذاشته ایم وآیا سزاوار است که فقط وفقط بخاطر خواسته شخصی شما برای رسیدن به پول بیشتر قراردادی که مایه نابودی تنها دلخوشی ما شده اینگونه در آتش ظلم آشکار شما بسوزیم؟
آقای جنتلمن اینها آخرین خواسته های ما از توست وتا بیش از این تیم فولاد را به ورطه سقوط نکشاندی، راهت را بگیر واز اینجا برو . همان کاری را که دوست وهمکار وهموطن تو یعنی ایگور استیماچ چند روز پیش وخیلیهای دیگر در چنین شرایطی کرده ومیکنند.
مرد باش و برو اگر که راست میگویی فولاد را دوست داری و کیسه ای بزرگ برای دلارهای بدست آمده از آتش سوزان کوره های ذوب فولادش ندوخته ای: please GO'pleaseGO
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها