به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
تعداد نظرات: ۳۹ نظر

فولاد خوزستان؛ فصل تغییرات در راه است

گزارش روز: فصل تغییرات فولاد در راه است

خوزستان اسپورت- فرسایشی‎ترین فصل ورزشی دوران فعالیت باشگاه فولاد خوزستان رو به پایان است.

به گزارش خوزستان اسپورت، شمارش معکوس برای پایان فرسایشی‎ترین فصل ورزشی دوران فعالیت باشگاه فولاد خوزستان آغاز شده است و پنجشنبه شب هفته آینده پرونده این فصل آزاردهنده‌ بسته خواهد شد.

باشگاه فولاد خوزستان از ابتدای حضورش در سطح اول فوتبال ایران در سال 76 تاکنون، حتی در پایان لیگ ششم که به دسته پایین‌تر سقوط کرد، چنین تضاد و شکافی را در بین ارکان مختلف باشگاه، شاهد نبوده است.

در عین حال، با قطعی شدن ابقای فولاد خوزستان در لیگ برتر، گمانه‌زنی در خصوص اسکلت‌بندی فولاد 95 از سوی رسانه‌ها و البته هواداران تیم سرخ‌پوش اهواز آغاز شده است. فراتر از گمانه‌زنی‌ها اما باشگاه فولاد خوزستان و در صدر آن تیم فوتبال این باشگاه، تغییراتی را شاهد خواهد بود که برخی از آن‌ها قطعی و برخی از آن‌ها محتمل است.

گزارش روز: فصل تغییرات فولاد در راه است

29 اردیبهشت؛ تغییرات اداری باشگاه
باشگاه فولاد خوزستان طبق مصوبه هیئت مدیره، در روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه جاری شاهد تودیع تعداد زیادی از کارمندان باشگاه در سطوح مختلف اداری، مالی و آکادمی فولاد خوزستان خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از نهایی شدن طرح ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی که اواخر سال گذشته توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شد، اسامی کارمندان و کارگران شرکت فولاد خوزستان که شامل این طرح می‌شدند، به دفتر این شرکت در اهواز ابلاغ گردید.

متعاقب ابلاغ این قانون، هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان تصمیم گرفت طرح ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان را در این باشگاه نیز به اجرا بگذارد و در همین راستا قرار است تعداد زیادی از مسئولان و کارمندان باشگاه در سطوح مختلف اداری، مالی و آکادمی فولاد خوزستان، با این باشگاه وداع کنند. افرادی که در بین آن‌ها اسامی نفراتی دیده می‌شود که خدمات زیادی را در سال‌های اخیر به باشگاه فولاد خوزستان ارائه داشته‌اند و شاید بهتر باشد هیئت مدیره این باشگاه ضمن عقد قراردادهای ورزشی با تعدادی از آن‌ها، از تجربیات چندین ساله این نفرات در باشگاه فولاد خوزستان کماکان استفاده کند.

در عین حال، اجرای قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان در باشگاه فولاد خوزستان، تغییری در ترکیب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه نخواهد داشت، چون هیچ‌کدام از این افراد به سن بازنشستگی نرسیده‌اند. البته با توجه به روال حاکم در نظام اداری، این احتمال وجود دارد که هرکدام از مدیران باشگاه فولاد خوزستان با تصمیم مسئولان شرکت فولاد به پست‌های جدیدی منتقل شوند و این باشگاه را ترک کنند، گرچه تا امروز بحث جدی در این رابطه وجود نداشته است.

گزارش روز: فصل تغییرات فولاد در راه است

مربیان فولاد خوزستان در بلاتکلیفی
با وجودی که اخباری مبنی بر قطعی بودن جدایی دراگان اسکوچیچ در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود، وضعیت ادامه یا عدم ادامه حضور این مربی کروات در تیم فولاد خوزستان، نامشخص است.

به گزارش خوزستان اسپورت، دراگان اسکوچیچ که این روزها با درخواست هواداران فولاد خوزستان برای ترک این باشگاه روبرو شده است، یک ‌سال دیگر با فولاد قرارداد دارد. این در حالیست که ظواهر امر نشان می‌دهد هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان تمایل چندانی برای ادامه همکاری با این مربی ندارد و به‌دنبال راهکاری است تا بدون تحمل ضرر مالی با این مربی قطع همکاری کند.

حضور تیم فولاد خوزستان در مسابقات فصل جدید لیگ برتر از روز پنجشنبه هفته گذشته با شکست همزمان تیم‌های ملوان، سیاه‌جامگان و راه‌آهن قطعی شد. هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان اما با وجود سپری شدن یک هفته از قطعیت حضور این تیم در فصل آتی لیگ برتر، از دراگان اسکوچیچ برای ارائه برنامه فصل جدید و لیست بازیکنان موردنظرش دعوت نکرده است.

ظاهراً این مربی کروات دیروز اعلام کرده از چند تیم داخلی و خارجی پیشنهاد دریافت کرده، اما باشگاه فولاد خوزستان این موضوع را رد می‌کند. طبق اعلام این باشگاه، تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه، هیچ دعوت‌نامه یا درخواستی از سوی باشگاه‌های داخلی یا خارجی برای جذب دراگان اسکوچیچ به باشگاه فولاد خوزستان که طرف قرارداد این مربی است، ارائه نشده است.

در عین حال، تصور ادامه حضور همزمان کادر مدیریت و کادر فنی فعلی تیم فولاد خوزستان در فصل آینده، دور از ذهن به‌نظر می‌رسد. این فصل آزاردهنده برای فولادی‌ها به شکلی پیش می‌رود که دراگان اسکوچیچ هفته قبل اعلام کرد هر فصل ورزشی کمتر از 12 ماه است اما گویی این فصل برای تیم فولاد 18 ماه به‌طول انجامیده است.

این اظهارنظر نشان می‌دهد که اسکوچیچ از نظر روحی تحت فشار زیادی قرار دارد و او نیز به این نتیجه رسیده که ادامه کار در چنین شرایطی نمی‌تواند نتایج مثبتی را به‌دنبال داشته باشد. با همه این اماواگرها قرار بر این شده که دراگان اسکوچیچ طی روزهای آینده برای تعیین وضعیت نهایی‎اش روبروی اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان بنشیند و تکلیف وی برای فصل جدید در پایان این جلسه مشخص شود.

گزارش روز: فصل تغییرات فولاد در راه است

اتمام قرارداد 12 بازیکن فولاد خوزستان
قراردادهای 12 بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در خاتمه فصل جاری به اتمام می‌رسد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان نسبت به دوتیم استقلال اهواز و استقلال خوزستان، شاهد اتمام قراردادهای تعداد بیشتری از بازیکنانش در ایان فصل جاری خواهد شد.

قراردادهای 12 بازیکن از جمع 17 بازیکن بزرگسال حاضر در لیست تیم فولاد خوزستان از جمله مهرداد جماعتی، اسماعیل شریفات، مهدی بدرلو، اکبر ایمانی، محمدرضا خانزاده، حسین ابراهیمی، امیرحسین فشنگچی، بهمن کامل، مهرداد بایرامی، لئونارد مساریچ، دورگ کوئه‌ماها و ماتیاس چاگو تا یک هفته دیگر پایان خواهد پذیرفت.

تعدادی از این 12 بازیکن که به پایان قراردادشان نزدیک شده‌اند، از سوی سایر تیم‌ها پیشنهاداتی دارند، اما برخی دیگر از این بازیکنان منتظرند تا شاید سرمربی فولاد خوزستان (دراگان اسکوچیچ یا جایگزین وی) برای ادامه حضورشان در این تیم چراغ سبز نشان دهد.

در عین حال، سایر بازیکنانی که با فولاد خوزستان قرارداد دارند، نمی‌توانند از ادامه حضور در این تیم مطمئن باشند، چون طبیعی است چه دراگان اسکوچیچ در فولاد باقی بماند و چه مربی دیگری جایگزین وی شود، تعدادی از این بازیکنان در لیست مازاد قرار خواهند گرفت و راهی سایر تیم‌ها می‌شوند. ضمن اینکه ممکن است برخی از بازیکنان تحت قرارداد باشگاه فولاد خوزستان نیز پیشنهاداتی در فصل نقل‌وانتقالات از سایر تیم‌ها دریافت کنند و برای فسخ قرارداد و جدایی از فولاد پیش‎قدم شوند.

برچسب ها: فولاد خوزستان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۹
چاسب
|
Germany
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
1
21
اول از همه اين خانزاده بي تعصب رو بيرون کنید .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
0
19
انشالا هر چی زودتر اسکوچیچ و بازیکناش فولادو ترک کنن. اگه اقای اژدری هم یه پست بالاتر بش بدن که از باشگاه بره خیلی ممنون میشیم
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
0
16
واقعا فرسایشی بوده این فصل از روز اول جنگ روانی داشتیم رفتن آقای دهکردی و یارگیری روی رابطه و نتایج افتضاح و مصاحبه های بدتر از باخت جناب اسکوچیچ و مصاحبه های بدتر آقای اژدری و تفرقه بین هوادارا . همش میگفتیم کی تموم بشه راحت بشیم از دست این جماعت .
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
4
16
اسكوچيچ بره خانزاده بره ايمانى بره ابراهيمى بره .فشنگچى بره. كوئه ماها بره. مساريچ بره. بايرامى بره . بخدا اگه اينا برن راحت ميشيم. به اضافه مربيان اجنبى
پاسخ ها
عبدالامیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
ایمانی خوبه مخصوصا این اواخر.. بقیه درسته باید برن.
احسان بيگدلي
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
به نظر من، تنها بازيکن داخلي و غيربومي که با اينکه تا الان موفق به گلزني نشده، مهرداد بايرامي هست که وقتي داشتيم با تراکتورسازي (تيم استان و شهر خودش) بازي ميکرديم و 2 ضربه پنالتي براي ما گرفته شد من دقيقا متوجه تعصب وي به لباس فولاد شدم که چه حرصي ميخورد! چه دوندگي ايي ميکرد و چقدر از گرفتن پنالتي توسط داور و زدن گلها توسط ساسان انصاري خوشحال و چقدر از خوردن گل سوم در دقايق پاياني ناراحت شد
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
احسان جان بایرامی بچه اردبیله با تبریز همیشه کرکری داشتن توی فوتبال چند وقت پیشم نود نشون داد لیگ دو چه درگیری شدیدی بین تیم تبریز و اردبیل شد. بایرامی چون قلعه نویی گذاشتش لیست مازد توی اون بازی فولاد تراکتور خیلی دوس داشت گل بزنه وگرنه این بازیکنای غیربومی که امسال اومدن فولاد هیچکدوم تعصبی نسبت به تیم ندارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
0
13
فکر می کنم اگه حق انتخاب با اژدری و اسکو باشه حاضر می شن یه سال دیگه با هم کار کنند چون صندلی شون از همه چی مهمتره !!! مگر اینکه هیات مدیره یه حرکتی کنه تیمو نجات بده
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
1
12
بهترین کار اینه که ، اسکو و اژدری تو تاریکی شب دست در دست هم از باشگاه فرار کنن. هیچ گونه خداحافظی و... هم نداشته باشند. شخصا آرزوی موفقیت براشون نمیکنم چون عمدا و آگاهانه اخلاق رو زیرپا گذاشتن و معامله ای بزرگ و چرب انجام دادند.
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
0
10
چه جالب یعنی سلیمی قرارداد 2 ساله داره امسال هم قرارداد داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
0
10
مشکل تیم شخص شخیص جناب حضرت مدیر با تدبیر و شایسته سالار اژدری میباشد وگرنه اقا دهکردی تونست این اسکوپیچ رو مدیریت کنه و نظر درست و تجربه مدیریتش رو بهش بفهمونه و از پتانسیل مثبش استفاده کنه با اون همه مشکلی که فصل پیش برای تیم اتفاق افتاد تیم تا لحظه اخر تو کورس تیمای بالا جدولی بود. اخه کدوم ادم عاقلی اون همه پول میده به خانزاده و فشنگی و کاپیتان تیم رو ساده از کنارش رد میشه کسی که جز شناسنامه های اکادمی فولاده. جناب ادمین لطفا بدون سانسور چاپش کن و درخواست دارم ازتون به هیچ عنوان از ادمایی که لیاقت مسئولیت های خودشون رو ندارن دفاع نکنید تا حداقل وجدانایی که تو این استان بیداره بتونن از انزوا خارج بشن و دستی بر اتش فوتبال این استان داشته باشن در غیر اینصورت ما هم به فوتبال شیراز دچار خواهیم شد.
الموج الازرق
|
Iraq
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
5
8
خوزستان اسپورت با عرض سلام و خسته نباشید...یه خواهشی از شما عزیزان دارم....یه مصاحبه ای با اقای شهرام شفیعی زاده ترتیب دهید و از ایشان سوال کنید که سال بعد قصد تیمداری دارند؟؟؟؟باور کنید خیلی نگران اس اهواز هستم....با ارزوی موفقیت همه ی تیمهای خوزستان
بردیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
8
3
اگر ویسی رفت سپاهان استقلال خوزستان باید فرهاد کاظمی یا فیروز کریمی یا رضا مهاجری یا اکبر میثاقیان رو بیاره راستی تکلیف استقلال اهواز چی میشه مثل اینکه تیم دوباره واگذار میشه به آقای شفیع زاده و حکم دادگاه هم به نفع ایشان صادر شده طبق مصاحبه خود آقای شفیع زاده اگر به این صورت باشه بهتره که مدیر تیم آقای کارون یعقوبی بمونه سرمربی هم آقای داریوش یزدی بشه و تیم هم تقوبت بشه البته اینا همه بستگی به این داره که مشکلات تیم از قبیل مالی و زمین تمرین و ..... حل بشه به امید موفقیت فوتبال خوزستان به خصوص استقلال اهواز
فولاد خورشید جنوب
|
United States of America
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
0
12
باشگاه فولاد متاسفانه دچار نابسامانی و انحراف شدیدی شده و نیاز به یک بازنگری و طراحی مجدد داره
متاسفانه ما نمی دونیم چه کسی مخاطب ماست
تصمیم گیرنده یا تصمیم گیرنده گان نهایی چه کسانی هستن
اهداف کوتاه مدت و دراز مدت باشگاه چه هستن
ایا ما راهی رو که سالهای قبل اغاز کردیم ادامه می دیم و یا مسیر جدیدی رو در پیش گرفتیم
اگر راه قبلی رو طی می کنیم الان به چه مرحله ای رسیدیم اگر راه جدیدی رو اغاز کردیم مقصد و هدف باشگاه کجاست
چه کسی باید اهداف باشگاه رو طراحی کنه
چه کسی باید این این اهداف رو بیان کنه
اصلا این باشگاه سخنگو داره ما حرف باشگاه رو باید از دهان کی بشنویم
نقش مدیر عامل باشگاه در این میان چیه و صد ها سئوال دیگه
تو ذهن من صدها سئوال هست تو ذهن من صدها طرح هست
چه کسی به این سوالها جواب میده
باشگاه فولاد نیاز به شفاف سازی و طراحی داره
افرادی که در این باشگاه هستن باید مسئولیت پذیر و پاسخگو باشن و به دغدغه ی هواداران پرشمار این تیم احترام بذارن
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
8
5
اتفاقا باید اسکوچیچ بمونه و ماموریتشو تمام کنه ..اونم با سقوط فولاد ب لیگ یک ..اقای اژدری هم گفته ک پول بیرون کردنشو ندارن یعنی فصل بعد هم توی تیم میمونه ..سال دیگه همراه با اس خوزستان سقوط میکنن
پاسخ ها
مهرورز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
عجب آدم خائنی هستی.
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
2
6
قدم اول اصلاحات اینه که بدترین مربی تاریخ فولاد اخراج بشه چون اگه دو ماه دیگه مربی این تیم باشه تمامی ریشه های فولادو میزنه. قدم دوم حضور یه مربی خوبه یا مربی کارنامه دار از بیرون بیارن مثل فرکی یا از داخل استان مربیای باسابقه فولادی مثل ویسی و سعداوی
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
0
9
مدیرعامل که هیچکارس ولی کادرفنی + مساریچ خانزاده فشنگچی کو ماهه درصدر خروجیا باید باشن.
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
15
4
اسکوچیچ مربی خوبی باید بمونه بازیکن درست نداشت که نتیجه نگرفت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
شما بازیها رو حتما کامل دنبال نمی کنی و الا این حرف رو نمیزدی شما اسیر تبلیغات و حرف های مربی شدی
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
4
9
اسکوچیچ حیا کن
rami 13
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
2
8
اسکوچیچ - خانزاده- دورگه-فشنگجی- انصاری- خدانگهدار...
aliii
|
United States of America
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
0
6
اسامي كه نام بردن همه بیرون... بجز ايماني كه خوب بازي كرده و ان شاء الله فصل بعد شاهد درخشش جوانان خوزستاني باشيم نه اجنبي هاي بي تعصب...
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
0
3
لحظه شماری کردیم تا این لیگ جهنمی تمام بشه و فولاد از نو شروع بکنه. خداکنه مسوولین زودتر تصمیمات درستی بگیرن که از نگرانی خارج بشیم راستش دیگه حوصله مون سررفته. فولادی که قهرمان بود فولادی که 50 هزار نفر برا بازیش میومدن الغدیر فولادی که پاک بود به یک چشم بهم زدن از عرش اومد به فرش ولی مطمینم که این روزهای سخت میگذره و بیاری خدا وحمایت هوادارا بازهم فولاد اوج میگیره. اقایون مسوول زودتر وضع تیمه روشن کنید سرمربی هرچی زودتر بیارید بهتره نباید زمان از دست بدیم تیمهای دیگه دارن مذاکره میکنن با بازیکنهایی که میخان. منتظریم خبرهای خوب بشنویم.
احسان بيگدلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
1
5
با سلام و عرض ادب

متاسفانه شرايط امسال باشگاه طوري پيش رفته که ما هواداران رو به مرگ گرفتن تا به تب راضي باشيم و همه دارم بين گزينه "بد" و "بدتر"، بد رو انتخاب ميکنن غاقل از اينکه اول از همه بايد روي رفتن جناب آقاي اژدري زاده تمرکز بيشتري کرد و بعد اسکوچيچ که در زمان انتقال به سپاهان و همينطور به خدمت نگرفتن بازيکنان فولاد نوين به همه ثابت کرد که پول پرست و ... بيش نيست!

مديریت محترم "خوزستان اسپورت"! ضمن تشکر از زحمات شما، ممنون ميشم اگر اطلاعاتي در مورد مربي بعدي فولاد که آقاي اژدري از الان ايشون رو انتخاب کردند بفرمائيد و در غير اينصورت بايد به اطلاع شما برسونم که با وجود همچين مدير بي درایتی، نه آقايان سعداوي، ويسي و فرکي حاضر به همکاري با ايشون هستند و نه زيدان، فرگوسن، گوارديولا و... و احتراما به استحضار شما برسونم که مربي مد نظر آقاي مدير بي لياقت براي فصل آينده کسي نيست جز "آقاي سیدکوروش موسوی" مربی سابق فولاد نوين و مربي نساجی قائمشهر...

زنگ ورزش دوران نوجواني، معلم ورزش ميگفت به 3 متر نگاه کن که حداقل بتوني بيش از 1 متر رو پرش کني، اگر به 1 متر نگاه کني انتطارات و انگيزه خودت رو کم کردي و نهايتا 90 سانتي متر بتوني پرش کني!!!

حالا داستان فولاد ما و نگاه مديريت باشگاه فرهنگي و ورزشي ما براي فصل آينده نگاه کردن به همان 1 متر و پرش تا نهايتا 90 سانتي متر در خوشبينانه ترين خواهد بود.

فقط معجزه ميتونه جلوي اين نمودار منفي رو بگيره و اگر اشخاص کاربلدي نظير جناب دهکردي و جناب رضائيان در راس مديريت و سرمربي و مربيان کاربلدي نظير حسين خان فرکي، نعيم سعداوي، عبدالله ويسي و... در سر جاي خودشان قرار نگيرند از هم اکنون و قبل از پايان اين فصل فوتبال کشور، بايد باشگاه فرهنگي و ورزشي و مردمي فولاد خوزستان رو يکي از 3 کانديد سقوط به دسته يک کشور به حساب آورد!

اگر الان جلوي اين کارها گرفته نشه بعدا فقط حسرت اين چند روز را خواهيم خورد!!

خدايا بشنو صدايم!!!
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
احسان جان بسیار عالی توصیف کردی شرایط تیم فولادو. اما اگر اطلاعاتی که درباره مربی جدید گفتید درست باشه بهتره که اقای اژدری دست در دست مربی خارجیش از فولاد خداحافظی کنه چون با همه احترامی که برای سیدکورش قائلم و باشون سلام علیکم دارم اما ایشون نمیتونه در حد تیمی مثل فولاد باشه. اگر قراره مربی بومی بیاریم باید از فولادیهای شناخته شده مثل عبدالله ویسی نعیم سعداوی سیاوش بختیاری زاده استفاده کنیم که با فضای فولاد اشنا باشن و بین مردم پایگاه دارن. میتونیم از سیدکورش کنار سرمربی استفاده کنیم تا با جو لیگ برتر اشنا بشه برا سالهای بعدی
ایذه 23
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
0
5
مردانه بجای اسم اسکوچیچ چندتا نقطه بذارید چون وقتی اسمشو می بینم حالم بهم می خوره . به بعضی از بازیکنان با تعصب تیم مثل جماعتی و بدرلو بی احترامی زیادی کرد.
jafar
|
Switzerland
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
0
6
در فرانسه ضرب المثلی است که می گوید قانون یا همه چیز یا هیچ چیز که این قانون در مورد فولاد صدق می کند .
باشگاه فولاد چند مشکل اساسی دارد که اگر حل نشه تیم را به هیچی می رساند؛ مهمترین آن بحث مشکل سربازی و به رایگان رفتن زحمات باشگاه فولاد است که قانون سربازی نه تنها مطابقتی با آکادمی فولاد ندارد که متاسفانه نقشی ویران کننده داره که باید تغییر کند .
مشکل بعدی بر می گردد به بحث سرمایه گذاران غیر بومی و بحث سرمایه گذاری و تعیین بودجه هر فصل باشگاه؛ بعد از اینها مشکل داشتن مدیریت کارآمد و مسئله اسکوچیچ و بازیکنان مورد تایید او .
در کنار همه اینها یک بحث خاص مبهم دیگری هم است که مربوط میشه به سکوها . هر کدام از اینها بحث جداگانه و مفصل می طلبه که باید تبیین و تجزیه و تحلیل بشه و تغییراتی بوجود بیاد که اگر هم حتی یکی از آنها حل نشه همیشه یک جای کار می لنگد .
فولادی قدیمی قدیمی
|
United States of America
|
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
1
3
فولاد خوزستان دیگه شرکت دولتی محسوب نمیشه و شامل اصل 44 شد و سهامش وارد بورس شد و الان شرکت خصوصی محسوب میشه و متاسفانه دولت نمیتونه به روش و رویه استخدامش گیر بده و الان چند سالی هست که بدون آزمون استخدامی داره نیرو جذب می کنه که بیشتر اونها پرسنل بازنشسته ای هستن که رابطه خوبی با مدیران ارشد دارند و شرکت از این مسأله هیچ ابایی نداره چون شرکت کاملا خصوصی اداره میشه و اینم بدونید که مدیر منابع انسانی شرکت فولاد هم همین آقای بابازاده هست که با حفظ سمت رییس هیأت مدیره باشگاه فولاد هم هست دیگه تا آخرش رو بخونید.
ادمین بچاپ دوست داریم
فولاد خورشید جنوب
|
United States of America
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
0
3
دوست گرامی و خوش فکرمون اقا جعفر به نکات خوبی اشاره کردن
تمام مسائلی که ایشون اشاره کردن مواردی هست که باید براش چاره اندیشی بشه اما من توجه جعفر خان و سایر دوستان رو به یک نکته جلب می کنم
باید به تفاوت ساختاری موجود بین کشورهای جهان سوم و کشورهای مدرن توجه کرد
فوتبال تافته ی جدا بافته از سایر مقولات موجود در جامعه نیست
نمیشه انتظار داشت در یک کشور توسعه نیافته که انواع مشکلات فرهنگی و اجتماعی و اداری و... وجود داره داره لیگ و باشگاه فوتبال مثل کشور اروپایی داشته باشیم
خوبه که ما الگوهایی برای پیشرفت داشته باشیم ولی باید در عرصه ی عمل واقعیتها و محدودیتها رو در نظر داشت و با توجه به وضعیت موجود بهترین انتخاب رو داشته باشیم
فولاد خورشید جنوب
|
United States of America
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
0
4
بنده قصد داشتم مقداری راجع به مسائل ساختاری باشگاه صحبت کنم اما چون دوستان بحث مربی تیم رو مطرح کردن و به نظر میرسه این موضوع اولویت اول این روزهای هواداران و باشگاه هست به بررسی گزینه های مربی گری فولاد برای فصل بعد می پردازم
یک : حسین فرکی
به نظر میرسه اقای فرکی از نظر هواداران فولاد معقول ترین گزینه است و شخصا هم ایشون رو مناسب ترین گزینه می دونم حسین اقا از نظر فنی و اخلاقی مورد تایید اهالی فوتبال هستن و بین مردم خوزستان و هواداران فولاد از محبوبیت خاصی برخوردارن
دو : عبدلله ویسی
اقای ویسی با توجه به سوابقی که در باشگاه فولاد دارن و همچنین توانایی و موفقیهای اخیر گزینه ی مناسبی برای هدایت فولاد هستن اما مسئولیت ایشون در باشگاه استقلال صنعتی و همچنین صحبتهایی که با باشگاه سپاهان انجام دادن باعث شده انتقال ایشون به باشگاه فولاد امری بعید به نظر برسه
سه : نعیم سعداوی
فردی با قدمت و حضور چندین ساله در باشگاه فولاد دارای تحصیلات عالی و سوابق درخشان در دوران بازیگری عضویت در تیم ملی و حضور در جام جهانی از امتیازات ویژه ی ایشون هست اقای سعدوای سالها در باشگاههای صاحب نامی مثل فولاد و پرسپولیس سابقه ی کار فنی داشته و با مربیان بزرگی همکاری کرده اند
فراموش نکنیم هم دوره های ایشون مثل علی دایی علی منصوریان و یحیی گل محمدی در حال حاضر جز مربیان مطرح فوتبال ایران هستن و به نظر من اقا نعیم هم می تونن به این جرگه اضافه بشن فقط باید به ایشون میدون داده بشه
چهار: کوروش موسوی
اقای موسوی شاید به اندازه ی گزینه های دیگه سرشناس نباشن اما قطعا لیاقت قرار گرفتن در لیست گزینه های مربی گری فولاد رو دارن
عمل کرد درخشان در تیم دوم باشگاه (فولاد نوین) کسب نتایج فوق العاده با این تیم ارائه ی بازیهای زیبا و پرورش بازیکنان زبده همگی نشان از تواناییهای بالای این مربی متواضع و بی ادعا داره
فراموش نکنیم اسکلت اصلی استقلال خوزستان که این روزها فوتبال ایران رو تحت تاثیر قرار دادن عمدتا شاگردان اقای موسوی هستن
abbas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
6
0
تیم نیاز به ثبات داره.
اسکوچیچ باید بمونه.
شک ندارم تیم رو قهرمان میکنه فصل آینده.
تنها در صورتی با رفتن اسکوچیچ موافقم که یک مربی خارجی بهتر یا عبدالله ویسی و یا یحیی گل محمدی سرمربی فولاد بشن نه هیچکس دیگه.
غیر از این باشه اسکو بمونه خیلی بهتر.
نیم فصل دوم که تیم تقئیت شد خوب نتیجه گرفتیم.
این نشون میده که نتایج نیم فصل اول بخاطر کوتاهی باشگاه در فصل نقل و انتقالات بوده.
اکبر ایمانی و حسین ابراهیمی باید قراردادشون تمدید بشه.
خصوصا اکبر ایمانی و مهرداد بایرامی که بدون شک نیم فصل دوم بهترین بازیکن فولاد بده.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
3
امیدوارم اول تغییر برگشت آفای دهکردی به مدیریت باشگاه فولاد باشه
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
1
0
اسکوچیچ یه ... امیدوارم ضمن اوردن دوباره سعداوی و یه سرمربی کارکشته ، دیگه خبری از قرارداد ترکمن چای و تام الاختیار کردن سر مربی در جذب بازیکن نباشه.بخدا من هنوز از دهکردی در نحوه تنظیم قرارداد با اسکوچیچ و اژدری در اخراج نکردن اسکوچیچ ناراحتم
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
0
خیلی حرص خوردیم امسال از دست فولاد امیدوارم به روزای اوج خود برسه
خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
.....
مدیر پایگاه با سلام
هیچ نظری از جانب شما حذف نشده است.

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
1
1
سلام وخسته نباشی به نظرمن فولاد ازدروازبانی مشکل داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
0
به نظر من فولاد یک دروازه بان خوب خارجی یا داخلی میخواد تجربه نشون داده فولاد هروقت دروازه بان خوب داشته نتیجه گرفته دلیلش هم قهرمانیش با دروازه بانی سوشا مکانی
موسی عالیوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
بنظر من فولاد از مدیریت ضعیف ضربه خورده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها