به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

استعداد و تکنیک در خوزستان فراوان است

استعداد و تکنیک در خوزستان فراوان است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: خوزستان، استانی است که تکنیک و استعداد در آن فراوان است ولی این استعدادها باید شکل بگیرند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمد ناظم‌الشریعه در خصوص حضورش در اهواز و تماشای مسابقات لیگ برتر امید کشور، اظهار کرد: باتوجه به این که دور دوم این مسابقات در حال برگزاری بود، من باید از نزدیک این رقابت‌ها را می‌دیدم و بر این اساس دو روز پیش به مشهد سفر کردم و روز گذشته (سه‌شنبه) نیز در اهواز حضور یافتم تا اگر بازیکنی حائز شرایط بود برای تیم‌های ملی امید و جوانان انتخاب کنم.

وی بیان کرد: امیدوارم با توجه به این که از نزدیک شاهد این رقابت‌ها بودم، بتوانم لیست مورد نظر جهت حضور در اردوی تیم‌های ملی امید و جوانان را انتخاب کنم. من به دنبال بازیکنانی هستم که متولد نیمه دوم سال 75 باشند تا به درد تیم‌ملی امید بخورند و بازیکنانی هم بودند که باتوجه به شرایط سنی‌شان انتخاب شدند.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال درخصوص آغاز دور جدید اردوی تیم‌ملی بزرگسالان، گفت: این اردو از 26 اردیبهشت‌ماه در کیش آغاز خواهد شد.

وی درباره سطح فوتسال خوزستان نیز عنوان کرد: خوزستان، استانی است که تکنیک و استعداد در آن فراوان است ولی این استعدادها باید شکل بگیرند و باید در بخش برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری، بیشتر کار کنند تا بتوانیم از امکانات و تفکرات‌شان بیشتر بهره ببریم.

ناظم‌الشریعه در پایان تاکید کرد: هر چه این برندها در استان خوزستان بیشتر شوند، آینده فوتسال خوزستان هم تامین خواهد شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها