به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

سهمیه خوزستان در لیگ یک افزایش می‎یابد؟

سهمیه خوزستان در لیگ یک افزایش می‎یابد؟

خوزستان اسپورت- شانس صعود تیم فوتبال نفت امیدیه به لیگ دسته اول فوتبال کشور افزایش یافته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت امیدیه به‎عنوان تنها تیم خوزستانی حاضر در مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال ایران، با توجه به مشکلات مالی ایجاد شده، شروع خوبی در این مرحله نداشت. شاگردان علیرضا فیروزی اما در ادامه مسابقات اوج گرفتند و با دو پیروزی متوالی مقابل شاهین بوشهر و پارس جنوبی به رده سوم جدول گروه الف صعود کردند.

نفت امیدیه حالا این شانس را دارد که با پیروزی در دو مسابقه باقی مانده برابر نیروی زمینی تهران و اکسین البرز به رده دوم جدول صعود کند و ضمن رویارویی با تیم دوم گروه مقابل برای کسب سومین سهمیه صعود به لیگ یک تلاش کند.

مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته دوم با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی برگزار می‎شود که از هر گروه یک تیم به‎صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود می‎کند و برنده تیم‎های دوم دو گروه نیز به‎عنوان تیم سوم راهی لیگ یک می‎شود.

نفت امیدیه می‎تواند با صعود به لیگ دسته اول به‎همراه نفت مسجدسلیمان و استقلال اهواز در این مسابقات حاضر شود و خوزستان صاحب سه سهمیه در فصل آتی لیگ یک باشد؛ این البته در حالیست که صنعت‎نفت آبادان هم راهی لیگ برتر شده باشد و به طلسم سه‎ساله حضور در لیگ یک خاتمه دهد.

جدول رده‎بندی لیگ دسته دوم گروه یک

جدول رده‎بندی لیگ دسته دوم گروه دو

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
میلاn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
0
8
تشریف بیارید خوزستان اسپورت به شهرمون ...خوشحال میشیم ...به امید خدا با کمک همه بچه ها صعود میکنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها