به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

فولاد 3 – استقلال اهواز 2؛ فولاد پیروز دربی شد

فولاد 3 – استقلال اهواز 2؛ فولاد پیروز دربی شد

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‎وهشتم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
شنبه 11 اردیبهشت 95 – ساعت: 18
فولاد خوزستان 3 – استقلال اهواز 2
گل: ساسان انصاری (59 و 80 و 84) - حمزه خذیراوی (54 و 70)
داور: رضا مهدوی
کمک‎داوران: ایوب غلامزاده و مهدی شفیعی
اخراج: مهدی اسلامی (4+90- استقلال)
اخطار: ساسان انصاری، امیرحسین فشنگچی، دورگ کوئه‌ماها (فولاد) – رضا بهمئی (استقلال)
تماشاگر: پانصد نفر

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، بهمن کامل (46- عبدالله ناصری)، لئونارد مساریچ، محمد اهل‎شاخه، امید خالدی، اکبر ایمانی، ماتیاس چاگو، احمد عبدالله‎زاده، امیرحسین فشنگچی (57- محمود مطلق‌زاده)، ساسان انصاری و حسین ابراهیمی (78- دورگ کوئه‌ماها)
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

استقلال اهواز: احسان مرادیان، علی هلیچی، مکی شریفی، مهدی اسلامی، رضا بهمئی، عادل کلاه‎کج، حسین بهرامی، رضا ایار (64- حسین ساکی)، میلاد پاک‎پرور، علی بیگدلی 82- دانیال موسوی) و حمزه خذیراوی
سرمربی: سیاوش بختیاری‎زاده

خلاصه بازی
دیدار تیم‎های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال اهواز با نتیجه سه بر دو به‎سود سرخ‎پوشان فولاد خاتمه پیدا کرد.

قطعی شدن بقای فولاد خوزستان در لیگ برتر و سقوط استقلال اهواز به لیگ دسته اول این انتظار را به‌وجود آورده بود که بازیکنان دوتیم بدون حساسیت و استرس ارائه‌گر یک بازی زیبا باشند که این مهم در نیمه دوم تحقق پیدا کرد و برخلاف نیمه نخست بازی بهتری از سوی دو تیم ارائه شد.

فولاد خوزستان پس از باخت به استقلال تهران با تغییراتی در ترکیب اصلی گام به میدان گذاشت. بازگشت سلیمی به دروازه، قرار گرفتن کامل در دفاع راست و حضور عبدالله‌زاده و ابراهیمی در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان از جمله تغییراتی بودند که در ترکیب فولاد ایجاد شده بود.

سیاوش بختیاری‌زاده نیز تیمش را با چند تغییر نسبت به دیدار با پرسپولیس روانه میدان کرد و بیگدلی، خذیراوی، ایار و بهمئی در این دیدار جایگزین ریکانی، ساکی، اردلانی و ربانی شده بودند.

بازیکنان دو تیم در نیمه نخست بازی خوبی ارائه ندادند و اکثر پاس‌ها به اشتباه نصیب یاران تیم مقابل می‌شد. بازیکنان فولاد چند بار سعی کردند از فاصله زیاد بین مدافعان میانی و هافبک‌های دفاعی استقلال استفاده کنند ولی حرکات مثلث تهاجمی متشکل از انصاری، ابراهیمی و فشنگچی که هرکدام یک بار به سمت دروازه تیم حریف ضربه زدند، سودی برای فولادی‌ها نداشت.

در سمت مقابل، بازیکنان استقلال اهواز که در زمینه حفظ و گردش توپ در نیمه اول بهتر از فولاد ظاهر شده بودند، دو موقعیت جدی در این نیمه خلق کردند که این موقعیت‌ها نیز حاصلی نداشت. ابتدا علی بیگدلی در دقیقه 38 در حالت تک‌به‌تک با علیرضا سلیمی دچار تردید شد و نتوانست به توپ ضربه خوبی وارد کند و سپس در وقت تلف شده این نیمه نوبت به عادل کلاه‌کج رسید تا با یک ضربه چیپ پنالتی استقلال اهواز را هدر دهد.

دو تیم که در پایان نیمه اول بدون گل به رختکن رفته بودند، در نیمه دوم بازی کاملاً متفاوتی را ارائه کردند و قفل دروازه‌ها در این نیمه باز شد. استقلال اهواز آغاز کننده گلزنی در این نیمه بود که در دقیقه 54 در پی کرنر ارسالی کلاه‌کج توسط خذیراوی به گل رسید اما این گل در دقیقه 59 توسط ساسان انصاری و با استفاده از ریباند شوت ابراهیمی پاسخ داده شد تا بازی با هیجان بیشتری دنبال شود.

دراگان اسکوچیچ و سیاوش بختیاری‌زاده برای کسب پیروزی در این نیمه دست به تغییراتی تهاجمی در ترکیب دو تیم زدند تا سه امتیاز این بازی را کسب کنند. در ادامه این نیمه، پس از اینکه ضربات حسین ابراهیمی و میلاد پاک‌پرور برای دو تیم از دست رفتند، حمزه خذیراوی بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد و این بار با ضربه از راه دور دروازه سلیمی را باز کرد.

فولاد که نمی‌خواست در این دیدار بازنده باشد، بعد از دریافت گل دوم فشار حملاتش را بیشتر کرد و در دقیقه 80 با شوت زیبای ساسان انصاری از پشت محوطه جریمه به گل تساوی رسید تا بازی در دقایق پایانی با جدیت بیشتری دنبال شود و بازیکنان دوتیم برای زدن گل برتری تلاش کنند.

ساسان انصاری که روز خوبی را سپری می‌کرد، در دقیقه 84 موفق شد دروازه تیم سقوط کرده استقلال اهواز را برای سومین مرتبه باز کند تا سه امتیاز این مسابقه نصیب تیم فولاد خوزستان شود.

فولاد خوزستان با این پیروزی در رده دوازدهم و استقلال اهواز در رده شانزدهم باقی ماندند.

شرح گل‌ها
0-1 (استقلال): در پی کرنر ارسالی عادل کلاه‌کج و تأثیرگذاری مهدی اسلامی، توپ برگشتی با ضربه زیبای حمزه خذیراوی به درون دروازه فولاد رفت.

1-1 (فولاد): حسین ابراهیمی در پی اشتباه مدافعان فولاد صاحب توپ شد و به‌سمت دروازه استقلال ضربه زد که دفع ناقص احسان مرادیان با حضور ساسان انصاری و ضربه تمام‌کننده این بازیکن همراه شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

1-2 (استقلال): حمزه خذیراوی مهاجم فصل گذشته تیم امیدهای فولاد خوزستان این بار از فاصله 30 متری با یک ضربه محکم و دیدنی دروازه علیرضا سلیمی را گشود.

2-2 (فولاد): ساسان انصاری مهاجم فولاد خوزستان با یک شوت محکم و زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را باز کرد تا بازی یک‌بار دیگر مساوی شود.

3-2 (فولاد): ساسان انصاری این بار در پشا مدافعان استقلال اهواز صاحب توپ شد و با ضربه‌ای زمینی از کنار دستان احسان مرادیان گل سوم را زد.

در حاشیه
* ورود تماشاگران به ورزشگاه غدیر اهواز رایگان اعلام شده بود اما تماشاگران از این دیدار استقبال زیادی نکردند.
* هواداران فولاد خوزستان در طول نیمه اول چندین بار علیه دراگان اسکوچیچ سر دادند و خواستار جدایی این مربی از فولاد شدند.
* دراگان اسکوچیچ با توجه به شعارهای هواداران فولاد ترجیح داد کنار خط طولی زمین نیاید و کرنو رندولیچ بدنساز تیم فولاد در کنار خط حاضر می‌شد.
* حسین ابراهیمی ، امید خالدی ، ساسان انصاری ،احمد عبدالله‌زاده ، محمد اهل‌شاخه و علیرضا سلیمی بازیکنان فولاد در آغاز مسابقه از سیاوش بختیاری‌زاده برای حضور در مسابقه رخصت خواستند. عادل کلاه‌کج هم به سمت نیمکت فولاد رفت و با نیمکت نشینان این تیم به خوش و بش پرداخت.
* هواداران فولاد خوزستان در دقیقه 4 اقدام به تشویق ایوب والی بازیکن محروم این تیم کردند. فولادی‌ها همچنین چند بار مهرداد جماعتی مدافع چپ فولاد که به‌طرز عجیبی از ترکیب این تیم دور شده است را تشویق کردند.
* گروهی از طرفداران تیم استقلال اهواز با وجود حکم کمیته انضباطی در ورزشگاه غدیر حضور یافتند و یک پرچم آبی‌رنگ را در سکوهای روبروی جایگاه پهن کردند.
* حمزه خذیراوی که در تست فنی ابتدای فصل از سوی کادر فنی فولاد خوزستان خط خورده بود، پس از زدن گل اول خوشحالی معناداری به‌سمت نیمکت فولاد کرد اما پس از ردن گل دوم به سمت سیاوش بختیاری‌زاده رفت و شادی‌اش را با وی قسمت کرد.
* هواداران فولاد خوزستان پس از گل دوم استقلال اهواز اقدام به تشویق سیاوش بختیاری‌زاده کاپیتان اسبق این تیم کردند و علیه عادل فردوسی‌پور مجری برنامه 90 شعار دادند.
* ساسان انصاری پس از زدن گل سوم فولاد خوزستان به سمت نیمکت این تیم رفت و شادی خود را با دراگان اسکوچیچ تقسیم کرد.
* هواداران فولاد خوزستان پس از به‌ثمر رسیدن گل سوم با شعار «فولاد شهر اهواز» به تشویق این تیم پرداختند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
Ali
|
Germany
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
1
12
بازی خوبی بود واقعا هردوتیم با کیفیت بازی کردن حیف این تیم جوون و خوب استقلال اهواز توسط دلالا و گردن کلفتای تهرانی نابود شد.من نمیدونم نفتمونو بردن گازمونو بردن آبمونو بردن یه چنتا تیم فوتبال مونده برامون اونارم میخان نابود کنن خو شما تهرانیا از جون ما خوزستانیا چی میخاید چرا سیر بشو نیستید؟ما چه هیزم تری به شما فروختیم؟کدوم کشور دنیا ثروتمندرین استان از نظر منابعش بدبخت ترینه؟ ادمین لطفا بچاپ
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
قطیف عربستان هم با کلی منابعی چون گاز و نفت بدبختن...همین عربستانی که کلی سیاستهاشو انتقاد میکنن غافل از اینکه.....بگذریم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
10
6
مبارکه مبارکه رفتیم جام جهانی با بردن استقلال اهواز
Ali
|
Germany
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
13
3
مهرداد جماعتی پیداش نیست کجاس؟مصدومه یا بازیش نمیدن؟
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
1
15
حمزه خضیراوی که دلالها نذاشتن بمونه توی فولاد دیدین چطوری بازی کرد چه گلهایی زد شرافتا این جوون خوزستانی با یه قرارداد خیلی کم بازیش صد پله بهتر از بعضی بازیکناییه که امسال اومدن فولاد افسوس و صد افسوس
Fooladi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
10
4
همچین تماشگرایی بایدم تیمشون ته جدول باشه
فقط شریک خوشیها الان میباخت فولاد فحش و بدو لیراه شروع می شو
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
اشتباه نکن برادر ما زمان فرکی تو اهواز به استقلال تهران باختیم همه سرپا ایستادیم دست زدیم چون به سرمربی و تیمش ایمان داشتیم چون تیممون پاک بود ولی الان نمی خوایم شریک نابودگران باشیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
1
13
این برد ارزشی نداره چون گروه مافیایی که فولاد قهرمان رو به اینجا کشوندن می خوان از بردن تیم فقیر استقلال اهواز استفاده کنن برای تبلیغات و تحمیل دوباره اسکو به فولاد. امسال خدا کمک کرد بخیر گذشت ولی اگر سال دیگه این مربی و دوستاش توی فولاد باشند شک ندارم بازم جزو تیمای خطر سقوطیم چون سال دیگه تیمایی مثل اس اهوازو راه آهن نیستن که امید داشته باشیم اونا سقوط کنن
بهبهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
1
11
خذیراوی و ریکانی و پاک پرور بازیکنان خوبی هستند امیدوارم فصل بعد جذب فولاد یا اس خوزستان بشند
فولاد خورشید جنوب
|
United States of America
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
2
8
بردن استقلال سقوط کرده نه ارزشی داره و نه تغییری در معادلات پیش رو به وجود می یاره
حتی اگر دو بازی بعدی با برد فولاد همراه باشه باز هم چیزی تغییر نخواهد کرد
اسکوچیچ باید بره
به خاطر کسب نتایج شرم اور و بی سابقه در تاریخ باشگاه فولاد
به خاطر رقم زدن یک فصل کابوس وار و تحقیر امیز برای هواداران
به خاطر اتلاف سرمایه های مادی و معنوی باشگاه
به خاطر نداشتن سلامت کاری و اخلاق انسانی
به خاطر دهن کجی و توهین به شعور مردمی که رنجور و درد کشیده هستن
و به خاطر دردهایی که قلم از بیان اونها عاجزه
اسکوچیچ باید بره
میرحسین ابراهیم وند
|
-
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
1
9
خذیراوی پاک پرور. ریکانی فرکی فولاد میخواهد جماعتی دوستداشتن
ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
5
7
خدا کنه اسکو بره و سعداوی بیاد.خدا کنه ویسی بمونه . البته هم بازیکنان فعلی رو حفظ کنه و هم تقویت.خدا کنه صنعت نفت بیاد بالا.خدا کنه دلالها دست از فولاد وصنعت نفت بردارند.خدا کنه .خدا کنه.
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
1
8
اسکوچیچ باید بره تمام برو تهران برو هرجا دوست داری نمی خوایمت.
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
10
روبرو استقلال اهواز شیر شدن پ چرا روبرو استقلال تهران خط دفاعی نخ میداد؟؟؟
بهبهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
6
اگر اژدری و اسکوچیچ از فولاد نرن مطمئن هستم فولاد فصل بعد سقوط میکنه ‏
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها