به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

صحبت‌های سیاوش بختیاری‌زاده در شبکه الاهواز

صحبت‌های جالب بختیاری‌زاده در شبکه الاهواز

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: قهرمانی حق استقلال خوزستان است و امیدوارم که این تیم به حق خود برسد.

به گزارش خوزستان اسپورت، شبکه ماهواره‌ای عربی زبان «الاهواز» سه‌شنبه شب در برنامه پخش زنده «النشاطات الریاضیة» میزبان سیاوش بختیاری‌زاده بود. بختیاری‌زاده در این برنامه درخصوص مسائل ورزشی و اجتماعی و آخرین وضعیت تیم استقلال اهواز صحبت کرده و ابراز امیدواری کرد که تیم استقلال خوزستان جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

خلاصه‌ای از صحبت‌های سیاوش بختیاری‌زاده در شبکه «الاهواز» را مرور کنید:

صحبت‌های جالب بختیاری‌زاده در شبکه الاهواز

افتخار می‌کنم که خوزستانی هستم

بختیاری‌زاده در ابتدا خطاب به مجری و کارشناس برنامه گفت: نیازی نیست سئوالات را از عربی به فارسی ترجمه کنید. من زبان عربی را متوجه می‌شوم ولی چون قادر نیستم به زبان عربی صحبت کنم، زحمت ترجمه پاسخ‌هایم به‌عهده مترجم برنامه شماست.
وی ادامه داد: دقیقاً یادم هست که قبل از انقلاب به‌واسطه موقعیت شغلی پدرم در منطقه «کوت ‌عبدالله» سکونت داشتیم. دوران ابتدایی و راهنمایی در مدرسه‌ای درس خواندم که از 80 دانش‌آموز، تعداد 79 دانش‌آموز از بچه‌های عرب بودند و من تنها دانش‌آموز بختیاری آن مدرسه بودم. به‌عنوان یک بختیاری در میان برادران عرب خوزستانی‌ام بزرگ شدم و نه تنها در دوران تحصیل که در تمام دوران بازی‌ام در تیم‌های مختلف اهواز این رابطه برادری را احساس می‌کردم. من افتخار می‌کنم اهل استانی هستم که نماد اتحاد اقوام مختلف بوده و هست.

ورزشگاه تختی 50 سال میزبانی کرد
سرمربی استقلال در خصوص بحث داغ فوتبال ایران در هفته جاری گفت: متأسفانه مردم خوزستان طی چند روز اخیر مورد هجوم برخی از رسانه‌ها قرار داشتند و حتی در برنامه 90 نیز مظلوم واقع شدند و به ما اجازه دفاع ندادند.
بختیاری‌زاده افزود: استادیوم تختی اهواز بیش از 50 سال میزبان مسابقات بسیار بزرگ در سطح باشگاهی داخلی و بین‌المللی بوده است. قدیمی‌های خوزستان به‌خاطر دارند که در اوج دوران جنگ و در حالی که خطر بمباران ما را تهدید می‌کرد، نزدیک به 40 هزار تماشاگر به‌هنگام بازی‌های تیم منتخب خوزستان مقابل حریفانش در لیگ قدس به ورزشگاه تختی می‌آمدند. در آن زمان سازمان لیگ و رسانه‌های سرخابی وجود نداشت و هیچ گونه سناریویی از قبل طراحی نمی‌شد. نیروهای مردمی کنترل ورزشگاه را به‌عهده می‌گرفتند و 40 هزار نفر به‌راحتی وارد و خارج می‌شدند اما حالا که ادعای فوتبال حرفه‌ای داریم، به‌راحتی قانون‌شکنی انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: آقایانی که سناریوی ایجاد جنجال در ورزشگاه تختی اهواز را به‌صورت خواسته یا ناخواسته طراحی کردند، مرتب تکرار می‌کنند که ما می‌دانستیم اتفاقات ناپسندی در روز بازی استقلال اهواز و پرسپولیس خواهد افتاد ولی نمی‌گویند چگونه چنین پیش‌بینی‌ای را کرده بودند. بله، اگر از چند روز قبل از بازی به من می‌گفتند که قرار است قانون را زیرپا بگذارند و حدود 60 درصد از ظرفیت ورزشگاه را به هواداران تیم میهمان بدهند که از نرده‎های ورزشگاه بالا بروند و از دقیقه دوم بازی با سنگ و آجر به سمت بازیکنان و مربیان تیم ما حمله‌ور شوند، من هم می‌توانستم پیش‌بینی کنم که چنین اتفاقاتی خواهد افتاد.

صحبت‌های جالب بختیاری‌زاده در شبکه الاهواز

خلاف قوانین عمل کردند
سرمربی استقلال توضیح داد: در قوانین به صراحت آمده که 10 درصد از ظرفیت سکوها به تماشاگران تیم میهمان اختصاص داده می‌شود، اما اگر تماشاگران تیم میزبان تا زمان آغاز مسابقه به ورزشگاه نیایند، می توان به‌صورت توافقی تا 20 یا 30 درصد سکوها را به هواداران میهمان داد.
وی افزود: اکثر هواداران استقلال اهواز اهل همین شهر هستند و به‌همین دلیل در حدود یک یا دو ساعت قبل از مسابقه به ورزشگاه تختی آمدند اما دیدند که سکوها پر شده است. آقایان از چند ساعت مانده به آغاز مسابقه حدود 60 درصد ظرفیت ورزشگاه را در اختیار تماشاگران تیم میهمان که اکثراً از استان‌های همجوار بودند، قرار داده بودند. زمانی که بلیط‌فروشی آغاز شد، چندین هزار تماشاگر پرسپولیس درون ورزشگاه بودند. چگونه می‌شود هواداران تیم میهمان اکثر سکوهای ورزشگاه را در اختیار بگیرند و هواداران تیم میزبان پشت در بمانند؟
بختیاری‌زاده ادامه داد: پیش از شروع بازی چندین بار طرفداران پرسپولیس از نرده‌ها بالا رفتند و با حضور در محوطه چمن مسابقه به تحریک تماشاگران خوزستانی پرداختند. دو بازیکن پرسپولیس نیز با نشان دادن علامت دست باعث عصبانیت هواداران استقلال شدند. از لحظه‌ای هم که سوت شروع بازی زده شد، باران سنگ از طرف تماشاگران پرسپولیس به سمت بازیکنان ما آغاز شد. آن‌ها داور را هم مورد هدف قرار دادند که اشتباهاً به رامین رضائیان برخورد کرد و این بازیکن با صداقت به دوربین برنامه 90 گفت که تماشاگران پرسپولیس خواستند داور را بزنند و اشتباهی او را زده‌اند.
سرمربی استقلال اهواز عنوان کرد: 90 دقیقه به سمت من و بازیکنانم سنگ زدند و توهین کردند اما هیچ اشاره‌ای از سوی رسانه‌های تهران به این موضوع نشد. اواخر بازی بود که تماشاگرانی از بیرون سکوها اقدام به پرتاب سنگ به سمت تماشاگران پرسپولیس کردند که من این اقدام را محکوم می‌کنم ولی ما نباید فقط اشتباه چند تماشاگر از این سمت را ببینیم و ده‌ها تخلف تماشاگران تیم مقابل را نادیده بگیریم.

صحبت‌های جالب بختیاری‌زاده در شبکه الاهواز

موفقیت در لیگ یک ابزار می‌خواهد
سیاوش بختیاری‌زاده در رابطه با برنامه باشگاه استقلال اهواز برای آینده عنوان کرد: سه بازی آینده را با جدیت انجام خواهیم داد. آقای یعقوبی مدیرعامل باشگاه دیروز با من برای فصل آینده صحبت کردند که به ایشان گفتم مجموعه جوانان خوبی داریم که برای موفقیت نیاز به ابزار و امکانات دارند. این بچه‌ها آینده درخشانی دارند ولی باید در نظر بگیریم که اکثر آن‌ها از مناطق محروم و فقیرنشین هستند. این جوان‌های آینده‌دار برای رقابت با حریفان باید امکانات و تغذیه مناسبی داشته باشند. شما ببینید بازیکنان تیمم از نظر تکنیکی عالی هستند ولی قوای جسمانی اکثر آن‌ها با بازیکنان تیم‌های صاحب امکانات قابل قیاس نیست. بازیکن حرفه‌ای باید تغذیه حرفه‌ای، امکانات حرفه‌ای و قرارداد حرفه‌ای داشته باشد.
وی ادامه داد: من در لیگ دسته اول سابقه مربیگری داشته‌ام. لیگ یک شرایط خاصی دارد و چون باید برای قهرمانی و صعود بجنگید، نیاز به امکانات و شرایط متفاوتی دارید. بنابراین نظرم اینست که برای موفقیت استقلال اهواز در فصل آینده لیگ دسته اول نیاز به منابع مالی و امکات کافی است وگرنه این تیم اگر پشتوانه مالی نداشته باشد، به مشکل برمی‌خورد.

صحبت‌های جالب بختیاری‌زاده در شبکه الاهواز

قهرمانی حق استقلال خوزستان است
به گزارش خوزستان اسپورت، سرمربی استقلال اهواز در خصوص قهرمان فصل جاری لیگ برتر گفت: تیم استقلال خوزستان شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی است. به‌عنوان یک خوزستانی آرزو می‌کنم تیم استانم جام قهرمانی را کسب کند، چون از نظر فنی شایسته قهرمانی است.

ارزشی برای جوسازی دشمنان فوتبال خوزستان قائل نیستیم
سیاوش بختیاری‌زاده در پایان گفت: جا دارد یک تشکر ویژه از همه مردم خوزستان داشته باشم. تمامی خوزستانی‌ها اعم از عرب، لر، بختیاری، شوشتری، دزفولی و همه اقوام این استان در طول این مدت با تماس‌ها و پیام‌های روحیه‌بخش به من و تیمم نیرو و قوت بخشیدند. روحیه‌ای که مردم خوزستان از شادگان و خرمشهر و آبادان گرفته تا بهبهان و اهواز و حمیدیه و سوسنگرد و تک تک شهرهای این خطه به ما دادند، باعث شد که برای اقدامات مغرضانه و عقده‎گشایی دشمنان فوتبال خوزستان هیچ ارزشی قائل نشویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
باقر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
1
12
امیدوارم بختیاری زاده برای فصل اینده هم حفظ بشه ...این اقا هم فوتبالی .هم بومی.هم از حق خوزستان دفاع کرد و باتمام وجودش برای تیم زحمت میکشه
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
1
12
دستت درد نکنه آقا سیاوش که از مظلومیت مردم خوزستان دفاع کردی متاسفانه تریبون صداوسیمای تهران افتاده دست تیمهای پرسپولیس و استقلال تهران و کاملا یکطرفه قضاوت میکنند.
بهبهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
1
11
درود به غیرت خوزستانی ات سیاوش خان
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
10
متاسفانه دلال ١٠ هفته تيم رو نابود كرد. يعقوبي و بختياري اگر زودتر ميومدن تيم نمي افتاد. ولي تيم سال بعد مياد بالا انشاله
زرگاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
10
درود به شرف وغيرت ومردانگي سياوش خان كه يك تنه از همه اقوام استان بخوبي دفاع ميكند. اما بايد مواظب مافياي فوتبال باشيم تا اورا تخريب نكنند سياوش سرمايه استانمان است .بايد ازاو مواظبت بكنيم.
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
9
سیاوش خان پرچمش بالاس.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
4
شیر مادرت حلالت باشد آقای بختیاری عزیز ، غیرت ومردانگی شما زبانزد همه مردم استان است . یادم میآید ایشان برای استعدادیابی به مناطق محرومی مثل شیلنگ آباد و ملاشیه و کوی سیاحی می آمد واز همین مناطق چندین بازیکن معروف به فوتبال استان معرفی کرد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها