به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۱۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

رضائیان: استقلال اهواز با قدرت بازی می‎کند

رضائیان: استقلال اهواز با قدرت بازی می‎کند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل خوزستانی باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: همیشه در مسابقات دیدارهای آخر لیگ برتر اتفاقاتی می‌افتد که قابل پیش‌بینی نیست و نگران‌کننده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مسعود رضاییان درباره بیانیه هواداران ملوان و درخواست‌شان از وی برای جلوگیری‌ها از اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی سه هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: از گذشته این‌گونه بوده که در هفته‌های آخر لیگ برتر و لیگ دسته اول اتفاقاتی می‌افتد که هیچ وقت قابل اثبات نیست. اتفاقاتی که رخ می‌دهد، قابل پیش‌‌بینی نبوده و واقعیتی پشت آن نفهته است.

وی افزود: اگر بدون سند به چیزی اکتفا کنیم، به اتهام بدگمانی و تهمت باید پاسخگو باشیم، اما این دلیلی نمی‌شود که نگرانی‌های‌مان را نگوییم. به‌صورت بالقوه اتفاقاتی می‌افتد که نگران‌مان می‌کند. نمی‌خواهم به بازی خاصی یا موضوعی اشاره کنم و بحثم کلی است.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: سال گذشته سقوط نفت مسجدسلیمان به لیگ دسته اول حتمی شده بود و در یک بازی تشریفاتی باید با ملوان بازی می‌کردیم. نماینده فدراسیون فوتبال به ما گفت که می‌دانم سقوط‌تان قطعی شده و با بازیکنان امید و جوان‌تان در برابر ملوان به میدان خواهید رفت، اما خواهش می‌کنم به‌گونه‌ای بازی کنید که کسی معترض نشود. هواداران ملوان به‌خاطر دارند که با یک مشت بازیکن جوان و در حالی شش بازیکن اصلی خود را نداشتیم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در دقیقه 4+90 گل خوردیم. پس از پایان بازی، هواداران ملوان از ما سؤال می‌پرسیدند چه اتفاقی برای تیم‌تان افتاده و برای چه تیمی این همه سختکوش بودید و خوب بازی کردید؟

رضاییان ادامه داد: پس از پایان بازی نماینده فدراسیون من را بوسید و گفت که باید دست تک تک بازیکنان نفت را بوسید. با وجود اینکه سقوط‌ کرده بودیم، با تمام وجود به میدان رفتیم تا حرف و حدیثی پیش نیاید. اطمینان دارم استقلال اهواز هم که سقوطش مسلم شده است، با وجود داشتن بازیکنان جوان با قدرت مقابل حریفانش بازی خواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند به دیگری اَنگی بزند، اما فدراسیون می‌تواند سیستم‌های نظارتی خود را بیشتر کند. اینکه مسابقات سه هفته پایانی لیگ به‌صورت همزمان برگزار می‌شود، کار خوبی است که سازمان لیگ و فدراسیون برنامه‌ریزی کرده‌اند، اما باید ناظران بیشتری برای مسابقات بفرستند.

برچسب ها: مسعود رضائیان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
6
هنوز دعوای بازی با پرسپولیس تموم نشده حالا ملوان بندرانزلی میخواد شروع کنه دوشنبه آینده هم باید منتظر باشیم فردوسی پور که هیچ عدالتی برنامشون ندارن و دنباله استقلال اهواز میگرده که به شکلی استقلال اهواز رو آزار واذیت کنه تا بتونه وقت برنامش روپرکنه باشیم حتماازبازی استقلال اهواز وپرسپولیس تهران نتیجه نگرفتن الان میخوان تبانی روبه نام زیبای استقلال اهواز بچسبونن
فولاد خورشید جنوب
|
United States of America
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
2
5
رضاییان سرت به کار خودت باشه
اگه جنابعالی تخصصت فرستادن تیمها به لیگ یکه تقصیر دیگران نیست
تیمهای خوزستانی به اندازه ی کافی با مشکلات مختلف دست به گریبان هستن جنابعالی فضا رو بیشتر از این متشنج نکن
پاسخ ها
الموج الازرق
| Iraq |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
ایول داداش...خدایی از نظراتی که به نفع اهوازه خوشحال میشم.....دمت گرم
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
3
دقیقا فولاد خورشید جنوب عزیز درست میگه.این آقا هم میخواد از آب گل آلود ماهی بگیره.امیدوارم نتیجه ای رقم بخوره که فقط به نفع تیمهای استان باشه در ضمن سناریویی از حالا در حال نوشتن هست برای جو سازی بعدی بر علیه خوزستان و اونم اينه که بحث فوتبال غیر پاک و چیزهای دیگر هم داره مطرح میشه بطوریکه سیاوش را دو دل کردند برای استراحت به چند بازیکن.ولی سیاوش عزیز به بازیکنها استراحت بده به هیچ کسی هم مربوط نیست.مگر ما برای اقایون مهمیم.خدا شاهده ما تو شهر خودمون هم غریبیم و مسولین فقط شعار میدن و حرف میزنند خلاصه درد دل زیاده....
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
2
این صحبت ها از طرف کسی که خودش تو خوزستان مدیرعامل بوده خوب نیست
فولاد الان تو منطقه خطر نیست و برای 9 امتیاز باقی مانده باید تلاش کنه
استقلال اهواز هم با بازی که مقابل استقلال خوزستان نشون داد حرفی برای انگ چسبون ها نذاشت
اگه قرار بود تبانی صورت بگیره باید فولاد جلو استقلال خوزستان 3 امتیاز رو واگذار میکرد تا راه برا قهرمانی هموار بشه ولی این کار رو نکرد تا نشون بدن هیچ کدوم از تیم های خوزستانی بر عکس تیم های تبریزی اهل تبانی نیستن
امیدوارم هر دو تیم برا این بازی از امیدهاشون استفاده کنن تا برای آینده استعدادهای تیمشون به نمایش گذاشته بشه
شاهد یه دربی زیبا و پر گل در شهر اهواز خواهیم بود
از هوادارای استقلال اهواز و فولاد میخوام برا حمایت از استقلال خوزستان به جای رفتن به غدیر تو تختی شاهد پیروزی استقلال خوزستان باشیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها