به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

انصراف پتروشیمی از میزبانی باشگاه‎های آسیا

انصراف پتروشیمی از میزبانی باشگاه‎های آسیا

خوزستان اسپورت- باشگاه پتروشیمی بندرامام از میزبانی مسابقات بسکتبال باشگاه‎های آسیا انصراف داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، برگزاری مسابقات بسکتبال باشگاه‎های آسیا در سال 2016 میلادی، یکی از اتفاقات خوبی بود که قرار بود برای نخستین بار توسط فدراسیون بسکتبال ایران و باشگاه پتروشیمی بندرامام انجام شود.

به همین منظور، اواخر فروردین ماه نمایندگان فیباآسیا در سفری به خوزستان از امکانات تیم پتروشیمی برای برگزاری این مسابقات بازدید کردند.

هزینه برگزاری این رقابت‎ها در ایران یک میلیون دلار برای کشورمان است که از این مبلغ 350 هزار دلار سهم باشگاه پتروشیمی می‎شد که این باشگاه خوزستانی به‎همین دلیل از میزبانی مسابقات مذکور انصراف داد.

شاپور یاوری مدیر باشگاه پتروشیمی ضمن تائید انصراف این تیم از میزبانی مسابقات باشگاه‎های آسیا گفت: 350 هزار دلاری که باید بابت میزبانی و به‎عنوان بخشی از یک میلیون دلار هزینه میزبانی به فیباآسیا پرداخت کنیم، تنها هزینه ما برای این رقابت ها نیست. علاوه بر این، هزینه‎های دیگری هم داریم که مجموع آنها مبلغ بالایی را ایجاد می‎کند.

وی در این رابطه ادامه داد: علاوه بر این هزینه، باید برای مواردی دیگر همچون تغذیه، اسکان، حق‎الزحمه داوران و غیره هزینه‎هایی را پرداخت کنیم.

علاوه بر این موارد، تیم‎داری و آماده‎سازی برای شرکت در مسابقات باشگاه‎های آسیا نیز هزینه‎هایی را برای مجموعه باشگاه ایجاد می‏‎کند. مجموع این هزینه‎ها عدد بزرگی را شامل می‎شود که پرداخت آن با توجه به شرایط فعلی از عهده پتروشیمی خارج است.

مدیر باشگاه پتروشیمی تاکید کرد: علاوه بر همه اینها، ما تازه لیگ را به پایان رسانده‎ایم و بعد از اتمام مسابقات باشگاه‎های آسیا هم باید بلافاصله برای حضور در لیگ آتی هزینه کنیم و تیم را ببندیم. در نظر گرفتن این موضوع هم بی‎تاثیر بر تصمیم ما برای امتناع از میزبانی نبود. به خصوص اینکه مجموعه پتروشیمی تا به امروز اسپانسری نداشته و نخواهد داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
3
خوب راست می گن خرج زیاد اینجا ان بی ای که نیست کلی پول اسپانسر حق پخش به باشگاها برسه
محمد حسن فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
4
ربطی به این مطلب ندارد .دم آقای سیاوش بختیاری زاده گرم که از حق خوزستان دفاع کرد خوزستان اسپورت بچاپ
الموج الازرق
|
Iraq
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
3
سیاوش دمت گرمممممممممممممممممممم......فردوسی پور برو بمیر که داری از موفقیت خوزستانی ها میسوزی
الموج الازرق
|
Iraq
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
3
اقا ورزشگاه الغدیر سالن بسکتبال نداره؟؟؟؟چون فردوسی پور خواسته اونجا برقرار بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها