به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
تعداد نظرات: ۹ نظر

طالقانی: خوردبین باید با مدرک حرف بزند

طالقانی: خوردبین باید با مدرک حرف بزند

خوزستان اسپورت- رئیس هیئت فوتبال خوزستان گفت: اگر محمود خوردبین مدرکی دارد که مقصر مشکلات بازی روز جمعه بنده هستم، حتما این مدارک را به مراجع ذی‌ربط ارائه دهد، تا این مسئله بررسی شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالکاظم طالقانی در مورد میزان خسارت وارد‌شده به ورزشگاه تختی در دیدار پرسپولیس و استقلال اهواز، تصریح کرد: تعداد 800 صندلی در این بازی شکسته شده و به طور کامل از بین رفته است که همه این صندلی‌ها در سمتی است که هواداران پرسپولیس در آن حضور داشتند. تقریبا چیزی حدود 40 میلیون تومان خسارت به ورزشگاه وارد شده که باید هزینه‌های آن پرداخت شود. خوشبختانه شیشه‌ای در ورزشگاه شکسته نشد، معمولا در دیدارهایی که در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود،‌ اگر مشکلی پیش بیاید، شیشه‌ها شکسته می‌‌شود و برخی از ماشین‌ها هم خسارت می‌بینند که با وجود اینکه بازی در وسط شهر بود، فقط درگیری‌ها از سوی هواداران در حاشیه زمین بود و در بیرون کنترل لازم صورت گرفت. در پایان مسابقه هم هنگام خروج هواداران تمامی درهای ورودی ورزشگاه را باز کردند و هواداران از چند جناح مختلف خارج شدند که این مسئله هم به بهبود شرایط کمک کرد.

طالقانی در پاسخ به این سوال که خوردبین نسبت به صحبت‌های او اعتراض کرده و گفته طالقانی می‌خواسته تیم شهرش برنده شود، اظهار داشت: طبیعی است وقتی ما می‌گوییم درگیری از سمت پرسپولیسی‌ها بوده است، خوردبین واکنش نشان دهد، اما او به این بخش حرف من توجه نکرد که گفتم از بیرون سنگی پرتاب شد و این مسئله باعث تحریک هواداران پرسپولیس شد. من که نمی‌توام خلاف واقع صحبت کنم. حتی قبل از این درگیری‌ها هم یک سنگ به سمت بازیکن استقلال اهواز هنگام زدن کرنر پرتاب شد. این سنگ از سوی همان هوادارانی پرتاب شد که مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. اگر توجه کنید این هواداران تحریک می‌کنند، سپس  از بیرون تلافی می‌شود و در همین راستا درگیری آغاز شده و وارد زمین می‌شوند.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان، افزود: اینکه بگویند ما می‌خواستیم برنده شویم و این اتفاقات افتاد، حرف درستی نیست. ما اگر به‌دنبال برنده شدن باشیم، این هدف را در زمین مسابقه دنبال می‌کنیم، نه اینکه در اسیتج ورزشگاه درگیری به وجود بیاوریم. در کل از هوادارانی که برای لذت بردن از فوتبال به ورزشگاه آمدند و این درگیری‌ها به وجود آمد، عذرخواهی می‌کنم. باید از طریق کانون هواداران، آموزش‌های لازم به هواداران داده شود تا شاهد این جو متشنج و بد نباشیم. شعارهایی که در ورزشگاه داده می‌شود باید شور و نشاط بیاورد، نه‌اینکه باعث به وجود آمدن استرس و تشنج در ورزشگاه شود.

طالقانی در پایان گفت: آنهایی هم که این حرف‌ها را می‌زنند به دلیل پشتیبانی از خودشان است. اگر قرار است اظهار نظری هم صورت بگیرد باید اول و آخر حرف ما را بخوانند و فقط به جواب سوالی که از آنها مطرح می‌شود بسنده نکنند. از دیروز به من می‌گویند خوردبین چنین اظهار نظری کرده است و من هم گفتم ایرادی ندارد اگر او مدرکی دارد که مقصر این مشکلات طالقانی است حتما به مراجع ذی‌صلاح ارائه دهد تا این مسئله بررسی شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
سيد سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
10
خوردبين بايد الگوى جوانان باشد ولى متاسفانه ايشان خود باعث تشنج هميشگى در ورزشگاه هستن از ريش
سفيدش خجالت بکشه همه عالم ميدونن که تيم شما
از سوى چه کسانى حمايت ميشه تيم شما فوتبالى اس
اهواز رو نميتونه ببره ولى با حاشيه ومافيايى وارد ميدون
ميشه صدسال ديگه هم فوتبال خوزستان سرور تهرانه
باقر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
11
لیگ ما شده همش پرسپولیس .برنامه 90 که هرهفته بازی پرسپولیس رو انالیز میکنه یک ساعت هم درمورد پرسپولیسه.رسانه ها همش از پرسپولیس حمایت میکنن.فولاد هم قشنگ بازی میکرد قهرمان هم شد رسانه ها نگفتن قشنگ بازی میکنه ولی الان همه رسانه ها میگن پرسپولیس قشنگ بازی میکنه چون تهرانی .داورها همش بنفع پرسپولیس شده .تیم ملی شده بازیکنای پرسپولیس. .بابا هممون سرکاریم قهرمان مشخصه پرسپولیسه.سال اینده میرن اسیا فک میکنن اونجا هم میتونن لابی کنن.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
احسنت
محمد حسن فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
9
مقصر اصلی اون کسانی هستند که در استادیوم رو صبح برای اون هواداران بی تعصب یا همون غیر اهوازی باز کردن انها باید جواب گو باشند ما فقط می خواستیم از میزبانی خودمان دفاع کنیم
سيدسعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
6
سايت ... داره خودشو ميکشه
foolad girl
|
Iraq
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
9
الان تحلیل برنامه پرسپولیسی 90 دیدنی میشه. فردوسی پور فقط میاد چی نشون میده؟ بررسی اندازه سنگ ها - نمایی بسیار خشن از هواداری استقلال اهواز. قیافه حق به جانب و مظلوم نمای پرسپولیسیا.
ولی نمیگه این ماجراها از کجا شروع شده
در آخر هم جمع بندی میکنه که اهواز نباید میزبان باشه
بهبهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
8
تهرانی های دغل باز خوزستان اسپورت عزیز خواهشا برای آگاهی کاربران بچاپ
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
1
3
سایت ..... داره خودشو پرپر میکنه این سایت که ظاهرا سایت دولتی و بودجه فراوانی هم داره اصلا عدالت را رعایت نمیکنه.
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
3
آقای طالقانی
با سلام.شما و بقیه مسولین باید در بازی با سرخابی ها تحت تاثیر و فشار قرار نگیرید و فقط 10 درصد را طبق قانون جهانی فیفا در اختیارشان بگذارید حتی اگر ورزشگاه جای خالی هم داشته باشه همان کاری که امسال یکی دوبار اصفهانی ها کردند پس بیایید در این کار پیشرو شویم و این کار کاملا قانونی را از این به بعد اجرا کنید که هم خدمتی به شهر و استان خودمون هست و هم به نفع تمام تیمهای شهرستانی کشور.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها