به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
تعداد نظرات: ۲۳ نظر

استقلال تهران 3 – فولاد 0؛ دوازدهمین باخت فولاد

استقلال 3 – فولاد 0؛ دوازدهمین باخت فولاد

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر – استادیوم آزادی تهران
جمعه سوم اردیبهشت 95 – ساعت 20:15
استقلال تهران 3 – فولاد خوزستان 0
گل‌ها: امید ابراهیمی (9)، بهنام برزای (13)، جابر انصاری (36)
داور: علیرضا فغانی
کمک‌داوران: علی میرزابیگی و محمدرضا امینی
اخطار: جابر انصاری (استقلال) - ماتیاس چاگو (فولاد)
تماشاگر: 15 هزار نفر

استقلال تهران: سید مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، هرایر مگویان، امین حاج‌محمدی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی (82- میلاد شعبانلو)، خسرو حیدری، جابر انصاری، بهنام برزای (70- مهدی مؤمنی) و سجاد شهباززاده
سرمربی: پرویز مظلومی

فولاد خوزستان: مهرداد طهماسبی، لئونارد مساریچ، محمد اهل‎شاخه، عبدالله ناصری (73- احمد عبدالله‌زاده)، امید خالدی (46- بهمن کامل)، اکبر ایمانی، ماتیاس چاگو، امیرحسین فشنگچی، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات و دورگ کوئه‎ماها (46- حسین ابراهیمی)
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان با پیروزی پرگل تیم میزبان همراه شد.

فولاد خوزستان که مهرداد بایرامی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، برخلاف انتظار در همان دقایق ابتدایی دیدار با استقلال تهران قافیه را باخت و در پی اشتباهات مکرر خط دفاعی دوگل متوالی را از تیمی دریافت کرد که پس از باختن دربی تهران کاملاً بحران‌زده بود.

استقلال تهران با وجودی که چند بازیکن نظیر میثم مجیدی، پروپچیچ، عادل شیحی، روزبه چشمی، محسن کریمی، یعقوب کریمی و حنیف عمران‌زاده را به‌دلیل مصدومیت، محرومیت یا تنبیه انضباطی در اختیار نداشت، با آنالیز خوبی که کادر فنی این تیم از خط دفاعی پراشتباه فولاد خوزستان داشت، در نیمه اول به سه گل رسید و دو موقعیت گلزنی را هم از دست داد.

استقلالی‌ها که قلب دفاع فولاد را هدف قرار داده بودند، در 13 دقیقه ابتدایی دوگل متوالی را وارد دروازه طهماسبی کردند و در اواخر نیمه نخست به یک گل دیگر رسیدند تا غیبت بهمن کامل در دفاع میانی و ناهماهنگی لئونارد مساریچ با دیگر مدافعان فولاد در این نیمه کاملاً به چشم بیاید و فولاد با سه گل خورده راهی رختکن شود.

به جز سه گل استقلالی‌ها و چند موقعیت دوتیم که در نیمه اول تبدیل به گل نشدند، واکنش عالی مهدی رحمتی در دقیقه 38 که ضربه سر مساریچ را دفع کرد و ضربه کم‌جان بهنام برزای در دقیقه 39 که در دستان طهماسبی آرام گرفت، دو موقعیت گلزنی عالی دوتیم بودند که در نیمه اول هدر رفتند.

در نیمه دوم، تیم فولاد خوزستان با دو تغییر وارد میدان شد. بهمن کامل در قلب دفاع فولاد کنار اهل‌شاخه قرار گرفت تا این منطقه را پوشش دهد. لئونارد مساریچ هم به سمت چپ خط دفاعی رفت و جای خالدی را گرفت و حسین ابراهیمی جایگزین دورگ کوئه‌ماها مهاجم کم‌تحرک فولاد شد.

استقلالی‌ها که در نیمه نخست به هدفشان رسیده بودند، در وقت دوم این مسابقه ضمن اینکه به اداره بازیکنان خط حمله فولاد می‌پرداختند، با استفاده از نفوذهای خسرو حیدری و ارسال‌های این بازیکن از سمت راست در پی ایجاد خطر روی دروازه فولاد بود. فولادی‌‌ها هم که در نیمه دوم دست به حملات احساسی و بدون پشتوانه می‌زدند، در دقیقه 73 به یک گل رسیدند اما کمک‌داور به اشتباه اعلام آفساید کرد.

سجاد شهباززاده مهاجم استقلال در 15 دقیقه پایانی دو موقعیت گلزنی را مقابل دروازه فولاد از دست داد و اسماعیل شریفات در پی نفوذ به محوطه جریمه استقلال آسیب دید و از بازی بیرون رفت تا این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر صفر به‌سود استقلال تهران تمام شود.

شرح گل‌ها
1-0 (استقلال): امید ابراهیمی در پشت محوطه جریمه فولاد خوزستان، بدون پوشش از سوی هافبک‌های فولاد از پاس به بیرون جابر انصاری بهره برد و با ضربه‌ای محکم دروازه طهماسبی را گشود.

2-0 (استقلال): ارسال دقیق میلاد فخرالدینی از سمت راست، روی سر بهنام برزای که در فضای خالی بین مدافعان ناهنگ فولاد جاگیری کرده بود، فرود آمد تا با ضربه سر این بازیکن خوزستانی دروازه فولاد خوزستان باز شود.

3-0 (استقلال): این بار نوبت به جابر انصاری رسید تا از فضاهای خالی موجود در خط دفاعی فولاد استفاده کند و ضربه زمینی این بازیکن پس از عبور از بین پاهای لئونارد مساریچ و مهرداد طهماسبی تبدیل به گل سوم استقلال شد.

در حاشیه
* تعدادی از هواداران خوزستانی با حضور در استادیوم آزادی به تشویق تیم فولاد پرداختند.
* به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) مسئولان برگزار کننده مسابقه اقدام به پخش آهنگ‌هایی برای این مناسبت انجام دادند.
* هنگامی که فولادی‌ها وارد زمین شدند دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان به زمین چمن آمد و با مزدک میرزایی گزارشگر مسابقه امروز و دکتر صدر کارشناس بازی‌های فوتبال در تلویزیون خوش و بش کرد.
* مجید صالح مربی تیم استقلال وقتی اسکوچیچ را دید برای دقایقی با او به گفت‌وگو پرداخت. صالح از طریق مترجم دراگان چند دقیقه‌ای را در خصوص مسائل مختلف با مربی تیم فولاد خوزستان صحبت کرد.
* جمعی از هواداران استقلال به دلیل شکست سنگین این تیم در دربی 82 به جر و بحث با محمد نوازی، مربی تیم استقلال پرداختند این مشاجره در نهایت منجر به درگیری لفظی شدید بین طرفین شد.
* بعد از گل دوم پرسپولیس در اهواز تماشاگران استقلال تصور کردند این تیم گل خورده و به اشتباه خوشحالی کردند و این شعار را دادند (یک دست‌هایی تو کاره پرسپولیس جام بیاره).
* امید ابراهیمی بعد از گلزنی برای اینکه سریع توپ را به مرکز زمین بیاورد به سراغ امید خالدی رفت و برای گرفتن توپ با بازیکن فولاد درگیر شد.
* بهنام برزای بازیکن خوزستانی تیم استقلال پس از گلزنی در زیر پیراهن خود جمله آبی عشقه را حک کرده بود.
* جابر انصاری پس از گلزنی چند پشتک‌ زد.
* مهدی رحمتی هم پس از گلزنی تیمش به سمت گلزنان رفت و با آنان به شادی پرداخت.
* مهرداد طهماسبی که در سه بازی با پیراهن فولاد خوزستان گل نخورده بود، پس از 279 دقیقه با گل امید ابراهیمی دروازه‌اش را گشوده دید و در ادامه این مسابقه گل‌های دیگری را هم دریافت کرد.
* در دقیقه 48 بازی روی یک برخورد شدید، سر فرشید اسماعیلی آسیب دید و سر وی بانداژ شد. سید مهدی رحمتی بلافاصله بالای سر او رفت و کل کادر فنی استقلال با استرس به سمت این بازیکن جوان رفتند.
* سید مهدی رحمتی به دلیل حالت تهوعی که داشت به کنار زمین رفت و پس از دو دقیقه به بازی برگشت.
* بهنام برزای در جریان نیمه دوم به دلیل مصدومیت جای خود را به مهدی مومنی داد.
* گوینده ورزشگاه آزادی غایب است و همین موضوع باعث شده تا حبیب‌الله شیرازی رئیس هیأت استان تهران اسامی بازیکنان تعویضی و اخطارهای بازی را اعلام کند!
* اسماعیل شریفات در دقیقه 80 و در پی حرکت به سمت دروازه استقلال دچار آسیب‌دیدگی شد و از زمین بیرون رفت تا فولاد با یک بازیکن کمتر بازی را ادامه بدهد.
* تیم فوتبال فولاد خوزستان برای دوازدهمین بار در فصل جاری لیگ برتر متحمل شکست شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۳
چاسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
2
6
یعنی هر وقت مساریچ تو زمینه تیم نابود بازی کرده
dante
|
Germany
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
9
امروز واقعا روز نحسی برای فوتبال اهواز و خوزستان بود
آقای به اصطلاح مربی عدم وجود جماعتی باعث شده که رسما تو تیم فولاد چیزی به نام جناح چپ وجود خارجی نداشته باشه کافیه تیم حریف سمت راست فولاد رو ببنده واقعا نمیدونم این دلیلش تاکتیکه مربیه یا لج بازیه بهرحال هر چیزی که هست واقعا به ضرر فولاد تموم شد . هرچی زودتر این فصل تموم بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
10
ماشاالله، خیلی این دو تا تیم خوزستانی لطف کردند و به تیم استقلال خوزستان کمک کردند، خیلی زحمت کشیدند. بخصوص فولاد و اسکو!!!!!!!!!! که لطف خودش رو تکمیل کرد. هییییییییی مجید خان جلالی کجا و اسکو کجا.
بهبهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
9
اژدری اسکوچیچ تو رو به قرآن تو رو به اون کسی که می پرستید تا بیشتر از این آبرو خورستان رو نبرید استعفا بدید ‏
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
11
عجب بازي مهمي بود براي اسكوجيج سه امتياز شرين به اس تهران تقديم كرد اين خارجی ابروي باشگاه فولاد خوزستان پاك ازبين برد.
سه بار باخت از اس تهران يعني نابودي تيم فولادخوزستان بازهم به غيرت اس خوزستان واس اهواز كه درتهران نباختن اين اجنبي داره از تيم اس خوزستان انتقاد ميكنه برو اول تيم خودمون درست كن بعدا بيا انتقاد كن مرگ براسكو مرك بر هيئت مديره مرگ بر اژدري زاده
موسوي شادگان وسلام
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
7
بازی افتضاح بود استقلال نصف تیمشو نداشت راحت 3 تا به ما زد هیچ وقت اینجوری تحقیر نشدیم همه بازیا رو رفت و برگشت به استقلال و پرسپولیس باختبیم امسال. اقای اسکوچیچ جوابگو باش
abbas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
12
2
متاسفانه گل زود هنگامی که خوردیم باعث شد بازیکنان تیممون تمرکزشون رو از دست بدن.
البته با توجه به روحیه ی تیم استقلال برای بردن و موندن در کورس قهرمانی و جایگاه فولاد در این فصل باختمون قابل پیشبینی بود.
امشب همه ی بازیکنانمون بد بازی کردند.
بلاخره طبیعی بود که بعد از کسب چند پیروزی و نتایج خوب،یک بازی رو هم روز خوبمون نباشه و ببازیم.
این رو هم بگم که امشب بهترین بازیکنان زمین جابر انصاری و امید ابراهیمی بودند،دو بازیکنی که اسکوچیچ اونها رو به اضافه ی سیامک کوروشی و کمال کامیابی نیا از مدیران فولاد تقاضا کرده بود اما اونها متاسفانه فقط پول خرید دغاغله و خانزاده رو در اختیار اسکو قراردادند.
به هر حال این فصل دیگه تمام شده و باید از الان به فکر فصل آینده باشیم.
باید بازیکنان باکیفیت جذب کنیم.امشب اگر دو تا مدافع وسط خوب داشتیم گل دوم و سوم رو که روی اشتباه اهل شاخه دریافت کردیم رو نمیخوردیم.
دو مدافع مطمئن + یک یا دو مهاجم گلزن باااااید فصل آینده جذب بشن.
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
دوست عزیز شما بعد هر بازی چه فولاد بزنه چه ببازه میای فقط یه کامنت در حمایت از اسکو میدی و معلوم نیست چه هدفی داری.
اما این رو بدون که هواداران فولاد خیلی دقیقتر از شما به مسائل نگاه میکنن..
مدیریت کاملا ضعیف و نالایق بوده درست اما این مسائل تقصیر چه کسی هست:
اینکه تیم فروارد یا دفاع نداره،
اینکه دروازه بان 1.82 سانتی هیچ کجای دنیا دیگه استفاده نمیشه؟
اینکه کاپیتان تیم رو نیمکت نشین کنی و جای اون خالدی که معلوم نیست با چه رابطه ای در تیم هست رو بزاری تو زمین؟
بازیساز نداریم درست اما اقای ویسی فرشاد سالاروند یا عاشوری رو از کجا اورده؟!
اینکه پای بازیکنان مازاد ابی و قرمز که سالها بود دیگه تو فولاد خبری از اونها نبود دوباره به تیم باز بشه؟
مهمترین مسئله که به هیچ عنوان نباید یادمون بره اینه که چطور همین اسکو داشت میرفت سپاهان و با اون شکل موندنش حقیقتا ما تحقیر شدیم؟!!
با توجه به اینکه خطر افتادن فولاد کم شده بود من امروز این باخت رو مفید میدونم!! چون معتقدم اگر با همین وضع تساوی یا بردای یک هیچ لیگ تمام میشد اقایون به جای توضیح به عملکرد افتضاحشان در این فصل از اون حماسه میساختن... و فکر تغییرات اساسی از ذهنشون دور میشد..
هر چند ممکنه این جایگاه فولاد کامل منطبق با اهداف تعیین شده بوده و در نتیجه اون ما هواداران باید حالا حالا اژدری، اسکو و دوستانشان را تحمل کنیم..
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
10
اژدری زاده شرم کن دیگه اسکوچیچ بی سواد رو اخراج کن .اسکوچیچ دیگه جایی تو فوتبال خوزستان نداره. بندازینش بیرون. حسین ابراهیمی و فشنگچی چی بودن ؟ ساسان انصاری که تعریف از اسکوچیچ میکنه چه کرد ؟ کومه آها که عامل تقویت دفاع حریف شده . لعنت بر اسکوچیچ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
9
سال دیگه اول فرکی اگه نیومد یه مربی بومی اگه اسکو بمونه لیگ اینده فولاد میوفته مطمئن باشید
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
10
تلخ تر از این شکست خفت بار خنده های خانزاده وابراهیمی بعد از گل سوم روی نیمکت بود
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
8
ذلت، تحقیر، بی آبرویی، مسخره عام و خاص شدن ارمغان دو فرد بی تدبیر ونالایق به نامهای اسکو و اژدری و هدر دادن تمامیه زیرساختهای چندین و چندان ساله مردانی که به عشق خوزستان در فولاد زحمت کشیدند و خون دل خوردند هدیه این دو فرد در فولاد بوده. فولادی که داشت در کشور کاملا آقایی میکرد و در آسیا خودی نشان میداد چنان دست به عصا گام به مسابقات میگذاره گویی روز اول بنای باشگاه فولاد یعنی دهه 60 ،70 هستش. و این زوج که چقدر پررو تشریف دارند که تا الان استعفا که پیش کش حتی یکبار بصورت رسمی از هواداران معذرت خواهی نکردند. لشکرشکست خورده و ناامید و نصف ونیمه استقلال باز چنان سیلی محکمی بر صورت این زوج نالایق و بی دانش زد تا بفهمند سزای زیر پاگذاشتن معیارهای اخلاق و گرفتن کرسی های قدرت و ریاست با هر اهرم و شکل ممکن در همین دنیا و همین رقابتها مکافات دارد. ( خواهشا بچاپید و به نظرات هواداران و مردم خون دل خورده خوزستان بدون هر گونه سانسوری احترام بگذارید)
پاسخ ها
عشق یک کلام فقط فولاد
| Germany |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
یقین داشته باشید عمدا سانسور کردن نظر هوادارانی که حرفهای منطقی و بدون فحشی میزنند همدستی با افراد ..... و نالایقی چون اسکوچیچ و اژدری هستش.
مدیر پایگاه با سلام
فقط برخی عبارات ناپسند خطاب به افراد موردنظرتان از نظر قبلی شما حذف گردیده است.
این رویه برای تمامی نظرات اعمال می شود.
با تشکر

فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
9
بهتر اسکوچیچ با همسرش تو تهران بمونه همین چندتا بازی بدونه سرمربی هم می تونیم بسر کنیم به واقع فولاد تو این دوسال مربیگری این اقا بدترین بازیای لیگ انجام می داد ومیده کاش امار توپای لو داده و پاسای اشتباه می دیدیم فولاد درحد تیم وسط جدولم بازی نمی کنه ... بازیکنا که فقط بلدن تکروی کنن اخرشم هیچ امیدوارم سال بعد فولاد قشنگ پاک سازی بشه از بازیکنایی که کیفیتشون در حد لیگ یکم نیست فشنگچی خانزاده مساریچ کوه ماهه ساسان انصاری ودر صدرشون اسکوچیچ از فولاد برن. ویه نفس راحت بکشیم.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
9
با دوتا برد شانسی روبرو تیمهای ته جدولی مردمو گول زدن که تیم متحول شده. چه تحولی؟؟؟ تحول یعنی برانکو که پرسپولیس از آخر برد بالا تا رسید به صدر جدول. اقا برا چی بهمن کامل گذاشتی بیرون این رفیقت مساریچو بازی دادی چرا کوکوماها اوردید فولاد این همه پول دادین با این پول میشد بهترین بازیکنا رو خرید چرا مهرداد جماعتی نیست اخه این چه وضعیه درست کردید فردا چطوری برم سر کار استقلالیا مسخرم کنن اقای اژدری جان بچت یا اسکوچیچ اخراج کن یا اگه نمیتونی خودت استعفا بده والا زشته ابرومون رفت
abbas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
9
2
تیم نیاز به ثبات داره.
اسکوچیچ هم مثل هر مربی دیگه ای نیاز به بازیکن با کیفیت داره.
یادتون رفته فصل پیش با همین اسکوچیچ تیم های تهرانی رو رفت و برگشت بردیم؟؟؟
اینقدر بی انصاف نباشید.
اسکوچیچ باید بمونه چون نسبت به تیم شناخت داره.
فقط در صورتی با جدایی اسکوچیچ موافقم که حسین فرکی یا یک مربی خارجی بیاد و جانشین اسکوچیچ بشه.
اگر قرار یکی مثل نعیم سعداوی بیاد سرمربی بشه،بدون سرمربی فصل رو آغاز کنیم بهتره.
تعجب میکنم دوستان میگن سعداوی باید سرمربی بشه.کدوم موفقیت رو به عنوان سرمربی داشته؟؟؟؟
پاسخ ها
بهبهانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
چی گیرت میاد که اینقدر از اسکوچیچ دفاع می کنی کم مونده بود با این آقا سقوط کنیم و فوتبال خوزستان که نمادش فولاده نابود بشه
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
7
عامل جذب این بازیکنان خود اسکوچیچ بود .اژدری بی لیاقت کجا بود وقتی اسکوچیچ بازیکنان فولاد نوین رو خط زد تا با کانال های خاص بازیکن بیاره
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
1
7
اقای اژدری ما چه قدر باید حرص و جوش بخوریم و تحقیر بشیم
به خدا به پیر به پیغمبر این اقا مربی نیست
این اقا فقط به فکر پول و منفعت شخصیشه
ما مربی ... نمی خوایم
ما بازیکن بی تعصب مثل خانزاده و ابراهیمی و فشنگچی نمی خوایم
باور کنید خنده های خانزاده و ابراهیمی روی نیمکت فولاد بعد از خوردن سه گل ، از شکست مقابل استقلال تلخ تر بود
این مجموعه ای که امسال در فولاد جمع شدن بی غیرت ترین و ناکارامد ترین افرادی هستن که تاریخ باشگاه فولاد به خودش دیده
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
1
9
اقای محترمی که سنگ اسکوچیچ رو به سینه می زنی بحث ما سر اومدن مربی به خصوصی نیست ما فقط می گیم اسکوچیچ شرش از فولاد کم کنه
دیگه یه مربی چه افتضاحی باید بالا بیاره تا از یه تیم کنار گذاشته بشه
به خداوندی خدا فولاد دست هر مربی ایرانی بود وضعش خیلی بهتر بود
مگه امثال ویسی و گل محمدی و منصوریان و کمالوند و مهاجری و ...چه ابزاری دارن که این اقا در اختیارش نیست
پولش رو پرت کنید جلوش بره از فولاد
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
6
آقا عباس ی عده ای تبانی کردن شما چرا تبلیغ میکنی؟ ما تاحالا تولیگ ایران البته امسال ک تیمی تادقیقه ۳۵ سه گل بخوره بعد دفاع کنه فولاد واس اهواز درحق اس خوزستان ظلم کردین البته بازاس اهواز بهتربود دیدین گسترش بخاطر تراکتور چکارکرد یاد بگیرین تازه ما همش میگیم خوزستان مهد فوتباله ایرانه اما داریم چکارمیکنیم این ازتیمامون اینم ازتماشاگران بی تعصبمون
jafar
|
Switzerland
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
5
این فصل دیگه بسکه حرص فولاد را خوردیم خسته شدیم . امیدوارم این مربی و اکثر این بازیکنان را فصل بعد در فولاد نبینیم و بگذارند سربازهای فولاد که برای تراکتور افتخار کسب می کنند به فولاد برگردند . منتظر ایوب والی هم هستیم . باشگاه باید از هم اکنون با آقای فرکی و سعداوی مذاکره کند .
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
3
کاش آقای اسکوچیچ از استیماچ یه چیزایی رو یاد بگیرن . کاش , کاش , کاش ....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها