به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

شعار "ورزشگاه بدون زباله زيباست" در استادیوم اهواز

شعار

خوزستان اسپورت-  مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری اهواز گفت: شعار «ورزشگاه بدون زباله زیباست» از ورزشگاه تختی اهواز استارت می‎خورد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرآنلاین، امین طالقانی با اعلام اين خبر و با اشاره به مسابقه دو تيم استقلال اهواز و پرسپوليس تهران كه روز جمعه سوم ارديبهشت در ورزشگاه تختي اهواز برگزار مي‎شود افزود: در راستاي حفظ محيط زيست و تحقق آسمان آبي و زمين پاك براي نخستين بار در خوزستان اقدام به ارائه طرحي با شعار "ورزشگاه بدون زباله زيباست" كرديم و در قدم اول فرهنگ‎سازي عدم تخليه پسماند در ورزشگاه را در دستور كارداريم و پيش از شروع و حتي بعدازپايان بازي فردا اين امر مهم را پيش روي هواداران هر دو تيم پرطرفداراستقلال اهواز و پرسپوليس مي‎گذاريم.

وي ادامه داد: هر ساله  در روز22 آوريل مصادف با دوم ارديبهشت، روز جهاني زمين پاك در دنيا نام‎گذاري شده و به همه مردم روي زمين يادآوري مي‎شود كه نبايد سياره خود را فراموش كنند و باید به فكر حفظ آن باشند و ما باتوجه به بازي حساس فردا از اين فرصت استفاده كرده و با همكاري هيات فوتبال خوزستان طرح مذكور را پيش بيني كرديم.

طالقاني در پايان گفت : اميدوارم اين طرح با توجه به سابقه خوب فوتبالدوستان خوزستانی در جمع‎آوري پسماند ورزشگاه كه پيش از اين در بازي‎هاي فولادخوزستان شاهد آن بوديم، با موفقيت طي شود و به عنوان الگويي در سطح ملي مطرح گردد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سعید استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
0
3
فردا جمعه روز حمایت از تیم محبوب اهواز (استقلال اهواز) میباشد بیایید با حمایت خود مقابل تیم پرسپولیس ثابت کنیم استان خوزستان لیاقت قهرمانی را دارد؛ در صورت برد استقلال اهواز احتمال قهرمانی استقلال خوزستان زیاد میشود؛ پس وعده ما روز جمعه ساعت 6 بعد از ظهر ورزشگاه تختی اهواز .
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
0
3
فردا حماسه ای دیگر در راه است....هواداران استان فردا همه با پرچم ابی.....غیرت و تعصب رو نشون میدیم...ما همیشه قهرمانیم....فدای نام بزرگت ای خوزستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها