به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

دست‎نشان: از نتیجه بازی رضایت ندارم

دست‎نشان: از نتیجه بازی رضایت ندارم

خوزستان اسپورت- سرمربي تيم فوتبال صنعت‎نفت آبادان پس از پيروزي برابر پاس همدان گفت: از نتيجه بازي رضايت ندارم زيرا موقعيت‎هاي زيادي از دست داديم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، نادر دست‎نشان پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل پاس همدان در هفته سی‎وچهارم لیگ دسته اول عنوان کرد: در اين بازي موقعيت‎هاي گلزني زيادي داشتيم ولي در زدن ضربات نهايي بي‎دقتي كرديم.

وي اظهار داشت: سه امتياز مهمي را به دست آورديم اما از نتيجه بازي رضايت چنداني ندارم.

سرمربي نفت آبادان گفت: تيم پاس همدان براي فرار از سقوط بايد برابر ما امتياز كسب مي‎كرد و تا دقايق پاياني روي دروازه صنعت‎نفت فشار آورد.

دست‎نشان افزود: بازيكنان ما از نظر قدرت بدني در دقايق پاياني كم آوردند و اين موضوع فرصتي براي تيم پاس براي رسيدن به گل بود.

وي تصريح كرد: با اين سه امتياز اميد زيادي براي صعود به ليگ برتر داريم و با توجه به اختلاف امتيازها منتظر لغزش تيم‎هاي بالاي جدول هستيم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
0
0
آقای دست نشان ضمن عرض خسته نباشید باید به بازیکنان تذکر دهید که این چهار تا بازی مانده همشان حکم فینال را دارند بخصوص بازی هفته آینده در کرمان که واقعا یک بازی شش امتیازی است در صورت برد جای شما با مس کرمان در جدول جابجا خواهد شد و شما به احتمال خیلی زیاد تا رده چهارم صعود خواهید کرد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها