به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

توضیحات سردار کمالی درباره وضعیت بازیکنان سرباز

توضیحات سردار کمالی درباره وضعیت بازیکنان سرباز

خوزستان اسپورت- جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اکثر فوتبالیست‌های متخلف خدمت سربازی شان نیمه اول امسال به پایان می‌رسد و پس از آن می‌توانند در تیم ملی بازی کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سردار موسی کمالی در مورد اینکه گفته می‌شود مشکل سربازی فوتبالیست‌ها برای حضور در تیم ملی فوتبال در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی حل شده است، گفت: در رابطه با فوتبالیست‌های متخلف در 2 سال گذشته بحث‌های زیادی شده و ما همچنان اعتقاد داریم که تا پایان خدمت سربازی‌شان حق حضور در تیم ملی را ندارند.

وی ادامه داد:‌ برابر با بررسی‌هایی که انجام دادیم مردم هم کاملا با این نظر هماهنگ هستند و همکاری با بازیکنان متخلف را تبعیض آمیز می‌دانند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در مورد اینکه خدمت این بازیکنان چه زمانی به اتمام می‌رسد، گفت: به جز یک نفر که سروش رفیعی است سایر بازیکنان امسال خدمت‌شان به پایان می‌رسد. اکثر آنها هم در نیمه اول خدمت سربازی‌شان تمام خواهد شد و پس از آن می‌توانند در تیم ملی حضور پیدا کنند.

سردار کمالی در مورد اینکه کی‌روش می‌گوید چرا این بازیکنان می‌توانند در باشگاه‌های آسیا بازی کنند و برای تیم ملی نه، عنوان کرد: آنها در محل خدمت خود بازی می‌کنند. این بازیکنان زیر نظر تیم‌هایی که ما معرفی کردیم قرار دارند و هر جا که آنها بخواهند باید بازی کنند. این یک چیز واضح است اما نمی‌دانم چرا کی‌روش از آن اطلاعی ندارد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پیروانی با وزارت ورزش جلسه داشته و قول مساعد برای همکاری گرفته است، گفت: وزارت ورزش خودش این افراد را به خاطر تخلف مجازات نکرد حداقل اجازه دهد ما کار خودمان را انجام دهیم. تصمیم‌گیری آنها برای بازی کردن در تیم ملی با نیروهای مسلح است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
3
بیچاره سروش بیشتر از همه تو این ماجرا اسیب دید
دوست داریم sr7 فولادی
ایذه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
0
سلام
خوزستان اسپورت ایا سروش رفیعی با فولاد قرارداد داره هنوز یا نه؟
ممنون میشم جواب بدید
مدیر پایگاه با سلام
طبق اعلام قبلی باشگاه فولاد، نیم فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.

پاسخ ها
هویزه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
چرا فقط سروش میمونه؟!!!!!!!!!!!
مگه سروش چه گناهی کرده؟!!!!!!!!!!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها