به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

یاوری: مزد تلاش را با قهرمانی گرفتیم

یاوری: مزد تلاش را با قهرمانی گرفتیم

خوزستان اسپورت- مدیر باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: بچه‎ها با کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر مزد یک فصل زحمت و تلاش خود را گرفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، شاپور یاوری در مورد قهرمانی تیم بسکتبال پتروشیمی در لیگ برتر اظهار داشت: طبیعتا قهرمانی برای هرکسی شیرین است و بچه‌ها مزد یک فصل زحمت و تلاش خود را گرفتند.

وی در مورد اینکه چرا بازی چهارم فینال کیفیت لازم را نداشت، گفت: به نظرم خود نفتی‌ها هم دومی را پذیرفته بودند و حتی سکوی قهرمانی هم اماده شده بود و نمی‎دانم چه اتفاقی افتاده بود.

مدیر باشگاه پتروشیمی در مورد دادن پاداش به بازیکنان عنوان کرد: هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته‌ایم، اما قطعا پاداشی در خور این قهرمانی پرداخت خواهد شد. البته برخی بازیکنان در قراردادشان ذکر شده است.

یاوری در مورد فصل آینده و اینکه با کادر فنی تیمش ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: قاعدتا تیمی که قهرمان می‌شود باید اسکلت اصلی آن حفظ شود و با سرمربی هم ادامه دهیم، اما به هر حال نظر مهران شاهین‌طبع هم برای ادامه دادن مهم است.

وی در مورد اینکه بازدید مسئولان کنفدراسیون بسکتبال آسیا برای میزبانی پتروشیمی در باشگاه‌های آسیا به کجا رسید، گفت: آن‎ها روز پنجشنبه بازدیدی را از امکانات و سالن ما داشتند و برای اصلاح برخی موارد تذکراتی را دادند، اما من به طور غیر رسمی شنیدم که چینی‌ها به عنوان میزبان معرفی شده‌اند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها