به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۱۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

استیماچ: استقلال اهواز راحت شکست نمی‎خورد

استیماچ: به نگرفتن پنالتی عادت کرده‎ایم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: دوست ندارم درباره داوری حرف بزنم اما به این مسئله که در هر بازی یک پنالتی برای ما گرفته نمی‌شود عادت کرده‌ایم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، ایگور استیماج در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: با وجود آنکه استقلال اهواز در قعر جدول قرار دارد اما امروز بار دیگر مشخص شد که هیچ تیمی تاکنون نتوانسته به راحتی این تیم را شکست بدهد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما پس از بازی سختی که مقابل استقلال داشتیم به لحاظ بدنی تخلیه شدند. در 7 روز اخیر نیز اتفاقات بدی در تیم رخ داد و این مسئله روی روند تیم تأثیرگذار بود. با این وجود باید به بازیکنانم تبریک بگویم چون معتقدم آنها با همه توان بازی کردند و تا آخرین ثانیه تلاش کردند و موقعیت‌های گل زیادی مقابل دروازه حریف بوجود آوردند اما متأسفانه باز هم در ضربات آخر دقیق نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره داوری این بازی گفت: دوست دارم درباره داوری صحبت کنم. ما عادت کرده‌ایم که در هر بازی یک پنالتی به نفع سپاهان نگیرند با این حال چیزی که مرا اذیت می‌کند این است که متأسفانه افرادی که انتظار می‌رود عشق خود را به باشگاه نشان بدهند به بازیکنان توهین می‌کنند. دلیل این مسئله برایم مشخص نیست. تنها کسی که مسئولیت نتایج را دارد من هستم نه بازیکنان.

استیماچ عنوان کرد: چگونه است آنهایی که می‌‌توانند با تشویق‌‌های خود به تیم کمک کنند به بازیکنانی که عرق می‌ریزند توهین می‌کنند؟ آیا فکر می‌کنند اینگونه به سپاهان کمک کنند. آنها باید به خودشان برگردند. در واقع تیمی را که دوست دارید لازم است که 90 دقیقه از آن حمایت کنید. اگر بازیکنان لباس خود را خیس نکنند و با نهایت توان خود بازی نکنند آن موقع است تماشاگران حق اعتراض و توهین دارند. این توصیه ساده به تماشاگران است که چگونه می‌توانند تیم خود را دوست داشته باشند. عشق واقعی زمانی مشخص می‌شود که باشگاه در سختی باشد.

وی در خصوص این موضوع که عنوان شده قرار است برای فصل آینده از مربی ایرانی روی نیمکت سپاهان به جای استیماچ استفاده شود گفت: نمی‌توانم راجع به این شایعات نظر بدهم. اینها چیزهایی است که در این طرف آن طرف شنیده می‌شود. من با سپاهان قرارداد دارم وظیفه‌ام است تا آخرین لحظه تلاش کنم. من از آنهایی نیستم که به راحتی دستم را بالا ببرم به خصوص الان که دیدم و شنیدم بعضی از کسانی که در باشگاه هستند علیه تیم خود مبارزه می‌کنند. من تأکید دارم تا پایان باشم. اینکه باشگاه چه تصمیمی بگیرد مسئولیت خودش است.

 سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تشکیل کمیته فنی در این باشگاه گفت: من به تشکیلات باشگاه احترام می‌گذارم و در استخدام این باشگاه هستم اما تنها کسی که تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند من هستم. اصلا برایم مهم نیست که در کمیته فنی چه کسانی حضور دارند و چه تصمیمی می‌گیرند.

استیماچ پس از آنکه متوجه شد محرم نویدکیا به عضویت کمیته فنی سپاهان درآمده ادامه داد: اگر اینگونه باشد نمی‌دانستم و به نظر باشگاه احترام می‌گذارم تنها مشکلی که دارم این است که کسی که تلاش می‌کند موقعیت و وجهه من را از بین ببرد یا خوب تمرین نکند و به تلاش خود ادامه ندهد این مسئله مرا اذیت می‌کند برایم خیلی مهم است که نظم در باشگاه و تیم حفظ شود.

وی همچنین در گفت‌وگو با دوربین تلویزیونی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا محرم نویدکیا به تمرینات باز می‌گردد یا خیر اظهار داشت: همکاری من و نویدکیا دیگر میسر نیست و این بازیکن را به هیچ وجه سر تمرینات راه نمی‌دهم و در یک هفته اخیر این بازیکن سعی کرد تا وجهه من را تخریب کند و این در حالی است که ابتدای آمدن من به این مسئله که نمی‌خواهد من را تخریب کند اصرار داشت. اگر من می‌خواستم با این چهره از سپاهان بروم می‌توانستم همین الان در خانه‌ام استراحت کنم اما می‌خواهم با همان وجهه‌ای که آمدم از سپاهان بروم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که اگر فصل بعد هم در سپاهان بمانید با نویدکیا همکاری می‌کنید یا خیر خاطرنشان کرد: همکاری من با این بازیکن دیگر میسر نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
3
درود بر سیاوش خان تحیاتی لفریق استقلال الاهواز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها