به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
تعداد نظرات: ۸ نظر

بختیاری‎زاده: نمی‎خواستم بازیکنانم سه‎اخطاره شوند

بختیاری‎زاده: نمی‎خواستم بازیکنانم سه‎اخطاره شوند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: نمی‌خواستم بازیکنان دو کارته‌ام را مقابل پرسپولیس از دست بدهم و به همین دلیل آنها امروز مقابل سپاهان محتاط بازی کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال اهواز که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: ابتدا جا دارد از نویدکیا و خانواده او عذرخواهی کنم. در نشست خبری دیروز مطلبی از من منتشر شد که به هیچ وجه منظورم نویدکیا و خانواده‌اش نبود. ما مقابل تیمی بازی داشتیم که شخصیت بالایی دارد، آنها در هفته قبل مقابل استقلال تهران بازی خوبی انجام دادند. ما می‌دانستیم سپاهان از عمق خوب بازی می‌کند و به همین دلیل عمق را بستیم.

وی افزود: بستن عمق باعث شد تا سپاهانی‌ها بازی را به کناره‌ها آورده و سانتر کردن از کناره‌ها را در دستور کار خود قرار دهند به همین دلیل آنها منوچهری را به بازی آوردند و در بازی هوایی نیز بحث فنی و تاکتیکی مطرح نیست بلکه بازیکن هر تیمی بهتر سر بزند آن تیم بهتر نتیجه می‌گیرد. بازیکنان ما به خوبی راه سپاهانی‌ها را بستند و‌ در ضد حملات بهتر از آنها بودیم. ما 4 تا 5 بازیکن دو کارته داشتیم که نمی‌خواستیم آنها را برای بازی مقابل پرسپولیس از دست بدهیم به هر حال آن دیدار در تعیین سرنوشت تیم قهرمان تأثیرگذار است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تصریح کرد: به همین دلیل من به بازیکنانم گفتم در برخوردها و درگیری‌ها حساسیت به خرج ندهند. نمی‌خواستم بازیکنان دو کارته‌ام را مقابل پرسپولیس از دست بدهم و به همین دلیل آنها امروز مقابل سپاهان محتاط بازی کردند.

بختیاری‌زاده گفت: جا دارد از عملکرد داور جوان امروز تشکر کنم که شجاعانه و عادلانه سوت زد. بدشانسی‌ تیم‌های اصفهانی است که در بازی‌هایشان با ما داوران بدون اشتباه سوت می‌زنند چون در 4 بازی گذشته‌مان از داوری به شدت ضربه خوردیم. به عنوان مثال در بازی با استقلال اشتباهات فاحش اکبریان را شاهد بودیم. این موضوع در حالی است که ما داریم به لیگ دسته اول سقوط می‌کنیم در حالی که اکبریان خیلی راحت و مقتدرانه در لیگ برتر سوت می‌زند.

وی افزود: من خیلی دوست داشتم بازی امروز را ببریم تا این برد را به روح مرحوم محمد بقال‌زاده پیشکسوت فوتبال استان خوزستان و خانواده او تقدیم کنم. اما فکر می‌کنم تساوی هم باعث شادی روح او شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
1
8
سیاوش خودش زمانی مدافعی مستحکم بوده اگر خدا بخواد بچه ها از پرسپولیس سر ترن انشالله میبریم
به نفع اس خوزستان
اینا سال دیگه لیگ یک رو به توپ میبندن بخاطر اینکه فوتبال ایران متاسفانه باندبازی شده
اینو قهرمانی های فولاد و فولاد نوین و اس خوزستان نشون دادن
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
6
به سیاوش خان بختیاری زاده بابت این تیم مردمی تبریک میگم
سیاوش خان جونایی روداره به زمین مقابل تیمهای پرستاره ای چون سپاهان،تراکتور،ذوب،استقلال و پرسپولیس می فرسته و دارن از نام و اعتبار استقلال اهواز دفاع میکنن که کم نام ونشانند
سیاوش خان بختیاری زاده داره ازجونای محلات محروم لشکراباد، شلنگ اباد استفاده میکنه که شایدباورشون نمیشدیه روزی در لیگ برتر بازی کنن
سیاوش خان بختیاری زاده امسال ثابت کرد که فوتبال همش پول نیست بلکه غیرت و تعصب و مردانگی که این سه صفت و این سه نشانه نزدپسران آبی اهوازه
سیاوش خان ثابت کرد که برای پول ومعروفیت نیامده بلکه برای خدمت به مردم خوزستان وتیم استقلال اهواز اومده سیاوش خان درس غیرت وجوانمردی وشجاعت و مردانگی روبه دیگران یاد داد
درودبر غیرت و شرافت ومردانگیت ای مرداخلاق سیاوش خان بختیاری زاده
نفت مسجدسلیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
2
درودبرشرف سیاوش بختیاری.نشان دادی که بدون پول وبااندک هوادارهم میتوان بهترین بود.قابل توجه نفت مسجدسلیمان با امکانات زیاد وهواداران فراوان نتونستن توی لیگ یک هم نتیجه بگیرن.انشالاه سال آینده سیاوش خان یاداریوش خان یزدی سرمربی نفت مسجدسلیمان بشوند
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
4
البته 2 مسئله وجود داره که خیلی مهمه:اول اینکه ملکی بی کفایت تیم 69 ساله را منحل نکنه چون مسولان خوزستان نشان دادن که جلوی این آقا کاری نمیتوانند یا نمیخواهند بکنند و مسئله دوم اینه که سال بعد هزینه بشود و این بازیکنها و آقای بختیاری زاده هم حضور داشته باشند.در غیر این صورت هیچ امیدی نیست به سال و سالهای بعد.
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
1
کاربر عزیز نفت مسجد سلیمان
هواداران استقلال اهواز اندک نیستند.استقلال اهواز از قدیم به پرطرفدارترین تیم شهرستانی ایران معروف بوده.اگر الان استقبال نمیشه به خاطر نتایج ضعیفه که شامل تیمهای پرسپولیس و استقلال هم میشه در مقاطعی.
ابادانی
|
Germany
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
1
با برد امروز پرسپولیس امیدمون به اس اهواز که با شکست دادن این تیم به قهرمانی فوتبال خوزستان کمک کنه.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
2
عالی بود سیاوش خان
همین بازی رو تو بازی با پرسپولیس هم انتظار داریم
امیدوارم با دفاعی قدرتمند سد محکمی مقابل پرسپولیس باشی
با امید موفقیت شما
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
1
امیدواریم استقلال اهواز با غیرت خوزستانی پرسپولیس رو متوقف کنه، به نفع استقلال خوزستان ، خوزستان با تعصب
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها