به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

سپاهان 1 - استقلال 1؛ تقسیم امتیازات در فولادشهر

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌وششم لیگ برتر – استادیوم فولادشهر
پنجشنبه 26 فروردین 94 – ساعت: 17
سپاهان اصفهان 1 – استقلال اهواز 1
گل‌ها: امین منوچهری (67) برای سپاهان - عادل کلاه‌کج (2+45) برای استقلال
داور: پیروز سیف‌الله پور
کمک‌داوران: فرزاد بهرامی و یعقوب سخندان
اخطار: لوسیانو پریرا (سپاهان) - رضا بهمئی (استقلال)
تماشاگر: هزار نفر

استقلال اهواز: احسان مرادیان، علی هلیچی، مکی شریفی، مهدی اسلامی، میلاد ربانی، عادل کلاه‎کج، پدرام اردلانی، طالب ریکانی (81- حسین ساکی)، حسین بهرامی، میلاد پاک‎پرور (71- رضا بهمئی) و علی بیگدلی (61- حمزه خضیراوی)
سرمربی: سیاوش بختیاری‌زاده

سپاهان اصفهان: رحمان احمدی، وریا غفوری، لیاندرو پادووانی، محمدعلی احمدی، سعید قائدی‎فر (59- حبیب گردانی)، رسول نویدکیا، فاضل موسایف، علی کریمی، حسین پاپی، حسین فاضلی (49- امین منوچهری) و لوسیانو پریرا
سرمربی: ایگور استیماچ

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال اهواز با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

استقلال اهواز در نیمه نخست به‌خوبی بازی را اداره کرد و با یک گل برنده به رختکن رفت. سپاهان که در غیاب خلعت‌بری و عبدالله کرمی به مصاف شاگردان بختیاری‌زاده آمده بود، در این نیمه گرفتار بازی منطقی استقلالی‌ها شدند. استقلال اهواز با تغییر تاکتیک و بازی با سه هافبک تدافعی، راه‌های ارتباطی مثلث خط میانی سپاهان با مهاجمان این تیم را بسته بود و کمتر به زردپوشان فرصت خلق موقعیت می‌داد.

بازیکنان سپاهان که راه‌های نفوذ به محوطه جریمه استقلال اهواز را بسته می‌دیدند، در دو سه نوبت با ضربات از راه دور لوسیانو پریرا و حسین فاضلی سعی در گشودن دروازه تیم میهمان داشتند اما این ضربات ره به جایی نبرد و احسان مرادیان دروازه‌بان استقلال جاگیری‌های خوبی مقابل ضربات شاگردان استیماچ داشت.

استقلالی‌ها ضمن اینکه دست به دفاع در زمین خودی می‌زدند، روی ضدحملات برنامه داشتند. بازیکنان استقلال در دقیقه پنجم روی حرکت در عمق علی بیگدلی صاحب یک موقعیت تک‌به‌تک شدند ولی کمک‌داور در این صحنه اعلام آفساید کرد که به‌نظر آفساید نمی‌رسید. فرزاد بهرامی، کمک داور اول مسابقه، اما در دومین دقیقه از وقت تلف شده نیمه نخست یک تصمیم عالی گرفت و ضربه عادل کلاه‌کج که پس از برخورد به زیر تیر افقی پشت خط دروازه سپاهان ئفرود آمده بود را گل اعلام کرد تا نیمه اول با یک گل به‌سود استقلال اهواز تمام شود.

در نیمه دوم، تیم پرمهره سپاهان که نمی‌خواست در خانه مقابل استقلال اهواز بازنده باشد، سراپا حمله شد و به دروازه استقلال اهواز یورش آورد. در این نیمه با ورود امین منوچهری، حملات سپاهان با هدف رساندن توپ آخر به این مهاجم بلندقامت انجام می‌شد.

امین منوچهری در دقایق 59 و 61 دو فرصت خوب را در محوطه جریمه استقلال از دست داد و ضربه سر وریا غفوری در دقیقه 65 با واکنش دیدنی مرادیان دفع شد اما مقاومت استقلال اهواز سرانجام در دقیقه 67 با گل امین منوچهری شکسته شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

سپاهان پس از ردن گل تساوی باز هم سعی در گشودن دروازه استقلال و رسیدن به گل برتری داشت اما استقلالی‌ها پس  از گل منوچهری، ضمن اینکه مقابل حملات سپاهان مقاومت می‌کردند، دست به ضدحمله می‌زدند تا با بردن توپ به نیمه زمین سپاهان از فشار تیم اصفهانی بکاهند که این حربه کارساز بود و باعث کاسته شدن فشار تیم سپاهان شد تا این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.

شرح گل‌ها
1-0 (استقلال): در پی حرکت پابه‌توپ میلاد پاک‌پرور و پاس این بازیکن توپ در پشت محوطه جریمه سپاهان به عادل کلاه‌کج رسید که شوت محکم کلاه‌کج پس از برخورد به زیر تیر افقی، پشت خط دروازه سپاهان فرود آمد و کمک‌داور به‌درستی اعلام گل کرد تا استقلالی‌ها در پایان نیمه اول برنده به رختکن بروند.

1-1 (سپاهان): امین منوچهری که در نیمه دوم به میدان آمده بود، با یک چرخش و عبور از مهدی اسلامی با ضربه پای چپ دقیق دروازه استقلال اهواز را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در حاشیه
* به‌دلیل بارندگی قبل از شروع مسابقه، زمین چمن فولادشهر کمی لغزنده بود.
* با توجه به بارش باران و البته نتایج اخیر تیم سپاهان اصفهان، استقبال خوبی از سوی تماشاگران اصفهانی از این دیدار به‌عمل نیامد.
*پیش از شروع دیدار، ایگور استیماچ به سمت نیمکت استقلال اهواز رفت و به اعضای تیم حریف خوشامد گفت.
*در لحظاتی که استقلال اهواز به دروازه سپاهان حمله می کرد طرفداران تیم اصفهانی محرم نویدکیا و هادی عقیلی را تشویق می کردند.
*عادل کلاه کج زننده تک گل نیمه اول که سابقه بازی در سپاهان را دارد پس از گلزنی، از سوی تماشاگران تیم میزبان تشویق شد.
*هواداران سپاهان در لحظاتی که این تیم از حریف اهوازی اش عقب افتاده بود به تشویق این تیم با شعار سپاهان باغیرت و یا بازیکن باغیرت پرداختند تا اعضای تیم را تشویق کرده باشند.
*رحمان رضایی که در نیمه اول به خاطر یک صحنه به داور اعتراض داشت در نیمه دوم در یک صحنه به خوش و بش با داور بازی پرداخت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سعیدکعب عمیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
7
درودبر غیرت شیرمردان استقلال اهواز
امروزاستقلال اهواز برنده اصلی بازی باسپاهانه و مردم خوزستان به داشتن چنین تیمی احساس افتخارمیکنیم
درودبرسیاوش خان بختیاری زاده بااین بازیکنان جوان و باغیرتش که امروز اشک سپاهان چندین میلیاردی رودراوردن
استقلال اهوازی
|
Russian Federation
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
8
درود به شرفشون.استقلال اهواز آبروی خوزستان رو خرید و نشان داد که با بچه های با شرف محلات و جوان هم میتوان مقابل تیم میلیاردی سپاهان نتیجه گرفت.اما خداوند ما را از شر ملکی و ملکی ها راحت کنه انشالله.امیدوارم یه مرد پیدا بشه و مقابل ملکی ایستادگی کنه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها