به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵

استیماچ: از همه تماشاگران غمگین‌ترم

استیماچ: از همه تماشاگران غمگین‌ترم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: کی‌روش بسیار جدی است و متأسفانه در ارتباط با این مربی کم‌حوصلگی شده و ایرادات نابه‌جا گرفته شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار داشت: امروز متوجه شدیم که بازی دو ساعت زودتر برگزار می‎شود و از این مسئله چندان خشنود نیستیم و حتی یک ساعت استراحت برای ما بسیار مهم است. تلاش می‌کنیم تا پس از دیدار بزرگ مقابل استقلال تهران بازیکنان بتوانند به خوبی استراحت کنند.

وی افزود: این دیدار یکی از بازی‌هایی است که پیش از دیدار، امتیازات تقسیم شده اما این در حالی است که حریف را باید در زمین سنجید و متأسفانه در این دیدار خلعتبری و کرمی نیستند و من از این مسئله ناراحتم، اما باید بگویم این مسئله مرا نگران نکرده و بازیکنانی داریم که می‌توانیم در بازی فردا جایگزین کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به سؤالی درباره هادی عقیلی و محرم نویدکیا خاطرنشان کرد: همه ما در اختیار باشگاه هستیم و به عنوان اعضا باید به رأی کمیته انضباطی باشگاه احترام بگذاریم. ما عقیلی را از تمرین با تیم محروم نکرده بودیم و مسئله‌ای که اتفاق افتاد به طور قطع سبب نمی‌شود کسی باشد که بتواند در ترکیب اصلی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: جلسات متعددی برای در نظر گرفتن کسوت ایشان در باشگاه برگزار شده و در زمان خودش اطلاعات به رسانه‌ها داده می‌شود و من موظف هستم تا بازیکنان را برای دیدار فردا آماده کنم.

استیماچ در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توانید بحران روحی بازیکنان در چند دیدار پایانی را کنترل کنید، بیان کرد: کیفیت یک مربی را تنها لحظات خاص تعیین نمی‌کند و همه می‌دانند باشگاه ما در موقعیتی مانند سال‌های گذشته نیست و قبلا سعی می‌کردند بهترین‌ها را خریداری و جام کسب کنند و مربی هستم که در سخت‌ترین شرایط وارد سپاهان شدم.

وی گفت: کسانی که بنده را انتخاب کردند بر اساس سوابق بنده را انتخاب کردند و به طور قطع مسئولان تصمیم‌گیر در باشگاه منافع باشگاه را در نظر می‌گیرند و وظیفه من این است که در باشگاه مرتب کار کنم و می‌دانم راه به دست آوردن تیم جدید و آینده‌دار چیست و همه باید شرایط یکسان داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: من می‌دانم که سپاهان چه چیز نیاز دارد و این راه را در گذشته رفته‌ام و تلاش بر این دارم تا تیمی را بسازم که سپاهان در آینده باز هم قهرمان لیگ شود و من از همه تماشاگران غمگین‌ترم و این نباید سبب شود تا در حرکت خود دچار مشکل شوم به این دلیل که نتایج فعلی تنها نشان دهنده کیفیت مربی نیست.

وی افزود: افزایش کیفیت هر بازیکنی یکی از اصلی‌ترین علائم کارآیی مربی است و می‌توانم اعلام کنم فوتبال ایران می‌تواند در آینده به 3 بازیکن جوان ما فکر کند و وظیفه من این نیست که تنها برای سپاهان بازیکن بسازم و باید تیم ملی ایران را تقویت کنم، البته مسائل مهم‌تری وجود دارد و می‌دانم در موقعیت خاصی قرار داریم.

استیماچ خاطرنشان کرد: بازیکنان عادات خاصی برای خود دارند که بر این عادات اصرار می‌کنند و این در حالی است که در فوتبال نوین این عادات جایی ندارد و در پایان باید بگویم ما حتی اندازه یک مورچه هم شانس نداشته‌ایم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره گروه‌بندی تیم ایران برای رسیدن به جام جهانی تصریح کرد: گروه سختی در برابر ایران است و تیم‌هایی مانند قطر و چین در حال پیشرفت هستند و می‌توانند مشکل‌ساز باشند و تیم سوریه چندان برای ایران سخت نیست اما باید دانست تیم‌هایی چون کره و ازبکستان می‌توانند کار را برای ایران سخت کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان کرد: تیم ازبکستانی بازیکنان بسیار سختکوشی دارد و درباره کره می‌توانم ساعت‌ها در خصوص این تیم صحبت کنم و بازی کردن با این تیم مانند بازی با ارتش است و بازی دوستانه و رسمی برای آن‌ها فرق ندارد و باید بدانید در هر بازی 150 درصد از توان خود را می‌گذارند و بدانید هر موقعیتی در برابر آن‌ها می‌تواند خطرناک باشد.

وی گفت: کی‌روش بسیار جدی است و متأسفانه در ارتباط با این مربی کم‌حوصلگی شده و ایرادات نابه‌جا گرفته شده و باید قبول کنیم صدها راه برای پیروزی وجود ندارد و کار سخت و احترام به انضباط و تمرینات فیزیکی این اجازه را می‌دهد که کیفیت تیم ظهور پیدا می‌کند.

استیماچ در پاسخ به این سؤال که آیا تعویضی بودن رسول نویدکیا دلیل بر دعوای برادرش است، اظهار داشت: مطمئن باشید هیچ دلیلی به جز تاکتیک تیمی برای رسول وجود ندارد و اگر غیر از این بود ما حتی آن را به دنبال خود نمی‌بردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نباید علاوه بر مربی، رأی مدیریت باشگاه نیز شجاعانه عمل کند، افزود: یکی از راه‌ها برای اینکه یک تیم موفق باشد این است که تفاهمی دائم میان مدیریت باشگاه و سرمربی وجود داشته باشد و من مسئولیت اهدافی که به من ارائه شده را بر‌عهده می‌گیرم و هیچ مشکلی با مدیریت باشگاه نداشتم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: درباره حمایت‌های مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم و درباره خودم باید بگویم را‌هم را تغییر نمی‌دهم چون راه درستی را پیش گرفته‌ایم و بدون توجه به ایرادات برخی به عنوان مربی به هیچ کس اجازه نمی‌دهم که موقعیت من در تیم بر هم خورد.

وی تصریح کرد: در کار ما نباید هیجانی باشد و حتی اگر مدیریت باشگاه تصمیمی غیر از تصمیم‌های الآن بگیرد این نیز در قالب شرح وظایف و ارتباط با مریی است و وظیفه من این است که به طور مرتب کار کنم و مطمئن باشید با افتخار از تیم می‌رویم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها