به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

بختیاری‌زاده: با امکانات سپاهان بهتر نتیجه می‎گرفتیم

بختیاری‌زاده: با امکانات سپاهان نتیجه بهتری می‎گرفتیم

خوزستان اسپورت-  سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: تیم پرحاشیه سپاهان در مقابل استقلال تهران عالی بود و سرعت حمله سپاهان در دیدار گذشته بسیار بالا بود که تا کنون سعی بر این داشتیم تا بتوانیم مهاجمان سپاهان را مهار کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال اهواز یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های ایران است که نداشتن برخی امکانات سبب شده این تیم با توجه به جوان‌هایی که دارد نتوانست آن طور که باید خودش را نشان دهد و این امید را دارم که در آینده جوانان اهوازی در لیگ ایران درخشش کنند.

وی افزود: زمانی مدیریت اصفهان را بر سر مدیریت اهواز می‌زدم اما این روزها تعجب می‌کنم که فوتبال اصفهان و سپاهان این حال و روز را دارد و سپاهان جایگاهش در این رده قرار ندارد و اگر امکانات سپاهان را داشتم با همین تیم استقلال اهواز جایگاهی بهتر را رقم می‌زدیم و باید دانست سپاهان اگر خوب باشد فوتبال ایران پویاتر است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز خاطرنشان کرد: همین تیم پرحاشیه سپاهان در مقابل استقلال تهران عالی بود و سرعت حمله سپاهان در دیدار گذشته بسیار بالا بود که تا کنون سعی بر این داشتیم تا بتوانیم مهاجمان سپاهان را مهار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر به نظر شما مشکل سپاهان چه کسی است و اگر به جدای استیماچ بودید با نویدکیا چه برخوردی می‌کردید، تصریح کرد: زمانی که در نیم‌فصل نخست با بازیکنانی مواجه شدم که با توجه به تجربه به دنبال خواسته‌های خود بودند از 15 بازیکن تیم گذشتم و در این راستا مدیرعامل باشگاه از من حمایت کرد و مردم متوجه شده‌اند که چه اتفاقی رخ داده است.

بختیاری‌زاده بیان کرد: در سپاهان همه مقصر هستند و باشگاه تنها برای یک فرد یا چند هوادار نیست و سپاهان متعلق به همه اصفهان است و چند نفر که در استادیوم سر و صدا می‌کنیم نمی‌توانیم برای تیم تصمیم بگیریم و همه باید دست به دست هم دهند تا حواشی سپاهان را کنار بزنند.

وی درباره جایگاه تیمش در پایان فصل گفت: بازی‌های سختی را در پیش رو داریم و جوانانی داریم که سن چندانی ندارند و این در حالی است که بازی‌های ما تأثیر بسیاری در قهرمانی لیگ دارد و امیدوارم در این دیدارهای باقی مانده هم از فوتبال تیمم دفاع کنم و هم بازیکنانم در پایان فصل بتوانند در لیگ برتر و تیم‌های خوبی بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پاسخ به این سؤال که چرا استقلال اهواز بازیکنان تیم فولاد نوین را خریداری نکرده، اظهار داشت: اول اینکه 8 روز مانده تا آغاز مسابقات تیم به دست ما رسید و نخستین مشتری خرید بازیکنان فولاد نوین تیم ما بود ولی 3 ماه پیش از مسابقات بازیکنان این تیم به استقلال خوزستان پیوستند.

وی افزود: در نهایت 8 روز مانده به لیگ برتر ما تیم را تشکیل دادیم و بنده تنها به عشق فوتبال اهواز آمدم و زمانی که تیم‌های لیگ از ترکیه می‌آمدند ما هنوز 11 بازیکن کامل نداشتیم و این در حالی است که در بازی‌های ابتدایی ما عملکرد خوبی داشته‌ایم و اتفاقاتی که در هتل استقلال افتاد و من کنار رفتم این چنین به سر تیم آمد.

بختیاری‌زاده در پاسخ به این سؤال که چرا باید دربی یک روز پس از 7 دیدار لیگ برگزار شود، خاطرنشان کرد: حتی بازی ال کلاسیکو هم در زمان دیگر بازی‌هاست و ما نباید این حساسیت را در مردم ایجاد کنیم و باید دانست این بازی‌ها مانند دیگر بازی‌های 3 امتیازی است و باید به شهرستان‌ها احترام گذاشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
2
4
آقای بختیاری زاده عزیز لطفا در مورد تیم خودتون صحبت کنید و تمام تمرکز خود را برای کمک به تیم خود بگزارید . مشکلات باشگاه سپاهان به ما ارتباطی ندارد شما بهتر است در مورد تیم استقلال اهواز صحبت کنید .
پاسخ ها
زرگاني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
آقاي صدر اگه در كنفرانس خبري .خبرنگاري از شما ازسوال كند آيا سكوت ميكنيد ؟خوب رسم ادب و قانون ليگ ميگويد كه مربي بايد جواب اصحاب رسانه را بدهد مگر اينكه مربي بخواهد مثل شما فكر كند
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
4
آقا سیاوش دمت گرم با دست خالی مقابل تیمای میلیاردی لیگ برتر داری میجنگی ای کاش بعضی از این مربیای میلیاردی بی خاصیت یه ذره از غیرت و تعصب شما رو داشتن
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
3
سیاوش خان بختیاری زاده عزیز شما کاری کردیدکه خیلیهانتونستن اون انجام بدن واون کارآوردن جوانای برومنداستان خوزستانه
شما کاری کردیدکه بدون هیچ امکاناتی تونستیداستقلال اهوازروتا پایان لیگ برسونید
آقای بختیاری زاده شماجونایی روبه فوتبال کشورمعرفی کردیدکه اگه کسی جای شما باشه این کارمهم انجام نمی داد
شماتیمی روروانه لیگ برترکردید که فقط ده روز وقت داشت
تیمی که به میدان فرستادید با کمترین بودجه ممکن روانه مسابقات کردید
سیاوش خان بختیاری زاده تیمی ساختن که نه فقط ورزشی بلکه بین تمام تیمهای لیگ برتری تیمی مردمی ساختن که درتمام مناسبتهاومراسمات حضوری فعال داشتن که این کاراین سرمربی ستودنی وجای تقدیرداره
امیدوارم آقای بختیاری زاده ازهمین الان بفکرساختن تیمی قوی ازهمین شیرپسران خطه جنوب ایران برای لیگ دسته یک باشن تا هرچه زودترشاهدبازگشت استقلال اهواز تیم محبوب استان خوزستان باشیم
کارامسال مدیرعامل وکادرفنی و بازیکنان استقلال اهواز بااینکه به لیگ دسته یک سقوط کردن ولی ستودنی وجای تقدیرداره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها