به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

عکس/سفر زمینی استقلالی‎ها به اصفهان

خوزستان اسپورت- اعضای تیم فوتبال استقلال اهواز که با وجود مشکلات مالی به لیگ برتر ادامه می‎دهند، اواخر شب گذشته با اتبوس از اهواز راهی اصفهان شدند تا روز پنجشنبه در مقابل سپاهان قرار بگیرند.
عکس/سفر زمینی استقلالی‎ها به اصفهان


عکس/سفر زمینی استقلالی‎ها به اصفهان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
3
اقای ملکی بجای مصاحبه کردن یه پرواز میگرفتید برای این بازیکنها پول که بهشون نمیدید اقلا یه امکاناتی تهیه کنید . دست اقا سیاوش درد نکنه با این وضع تیمو جمع میکنه والا هر تیمی دیگه بود تا الان انصراف میداد با این مشکلات
سيدسعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
3
همين وسيله نقليه هم توسط کسانى غير از مالک تهيه شده
شايد ملکى مقصر واقعى نباشه جمع وجور کردن تعدادى جوان جوياى نام در اهواز جهت تشکيل يه تيم در هر رده
کار انچنان سختى نيس شايد ظرف مدت کمتر از يک هفته
بتوان چندين تيم مقتدرتر از تيم ملکى ساخت وحتى بهتر هم نتيجه گرفت ولى با ذلت وخوارى حضور داشتن کار زياد
مناسب نام خوزستان نيس هر چه بود گذشت خوزستان نياز به يک باشگاه واقعى که داراى سازمان وچارت تعريف شده دارد باشگاهى با امکانات تيمهاى حوزه خليج فارس ان وقت ميتوان ادعا کرد.
واين خواسته حق اين مردم است وگرنه کاسه گدايى بدست گرفتن وحسرت والتماس جهت تهيه زمين وساير امکانات که تيمدارى نميشه. ايا فوتبال خوزستان مستحق اين تحقير است.
استقلال اهواز شايد تحقير شده باشد انهم بعلت سو مديريت ولى شک نکنيد روز خواهد امد با مردان دانا وفهميده و کم حرف و با درايت.
با تشکر از مديريت سايت که در هرحال حامى تيمهاى خوزستان بوده
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
1
عیبی نداره که روزی با اتوبوس بریم و یه روز دیگه توی نماز خونه نهار قبل از بازی رو بخوریم اما خجالتش به دوستانی بمونه که با کامنت ها و حرفهاشون انتظارات و لیاقت تیم رو زیر سوال می برن امیدوارم اونهایی که از اول فصل اومدن و رو سیاهی رو به تن خودش گذاشتن بخوننننننن!!! امیداورم خوزستانی نباشن که اونوقت حیف از مرام و معرفتشون!!!!!
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
1
قبلا هم گفتم این ملکی هر بلایی دوست داشت سر استقلال اهواز آورد. ظاهرا در پایان فصل هم میخواد تیم را منحل کند.واقعا مسولی نیست جلوی این آقا را بگیرد.مگر چک بی محل نکشید. چرا یک مسول مقابل این اقا در نمیاد.
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
1
وقتی این تصاویر میبینیم که یک تیم لیگ برتری توان سفرباهواپیما رو نداره باید به خاطرشاهکار بزرگ مسولین استقلال اهواز بلخص مالک این تیم که اصلا به این تیم سرنمیزنه وازحال و اوضاع این تیم مردمی خبر نداره وتنهابخاطرمعروف شدن به فوتبال اومده بایدهوراکشید ودست زد
امیدواریم حالاکه استقلال اهواز به لیگ دسته یک سقوط کرد مالک این تیم اقدام به واگذاری سهام باشگاه کنه تاشاید دلسوزی چون برادران شفیعی زاده بیادواستقلال اهوازرونجات بده
شاهکارهای مسولین استقلال اهواز امسال هم دراتتخاب سرپرست تیم هم فوق العاده بودوبااوردن چهار یا پنج سرپرست رکورداربودکه این امارازافتخارات مالک استقلال اهوازه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها