به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

بختیاری‌زاده: استقلال خوزستان قهرمان می‌شود

بختیاری‌زاده: استقلال خوزستان قهرمان می‌شود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال‌ اهواز گفت: وقتی مقابل استقلال خوزستان تیم هشمهری‌مان محکم و مردانه بازی کردیم، هیچ کسی حق ندارد این فکر را به خودش راه دهد که جلوی سایر تیم‌ها کوتاهی کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیاوش بختیاری‌زاده درخصوص تلاش‌های پایانی تیمش در لیگ برتر، اظهارکرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که خوب بازی کنیم و خوب نتیجه بگیریم و آبروداری کنیم. استقلال اهواز تماشاگران بسیار خوب و با شرفی دارد که حتی در بازی‌هایی مانند دیدار با استقلال خوزستان که ما نتیجه نگرفتیم، تا دقایقی بعد از بازی هم تیم ما را تشویق کردند. تمام تلاش ما هم خوشحالی این عزیزان و مردم خوزستان بوده است.

وی افزود: تیم ما به دلیل جوانی بسیار زیاد، نداشتن امکانات و تجربه، نتوانسته از موقعیت‌هایی که در بازی‌ها به دست می‌آورد، بهره ببرد در حالی که دیگر تیم‌ها از تک موقعیت‌های‌شان استفاده می‌کنند. ما آن‌قدر کم تجربه‌ایم که در لحظاتی که دروازه‌بان حریف روی زمین افتاده است و خط دفاع آن نیز از هم پاشیده است، توپ را از دو متری دروازه حریف بیرون می‌زنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز درباره درخواست مربیان تیم‌های لیگ برتری برای ارایه بازی جوانمردانه از سوی این تیم در هفته‌های پایانی، گفت: من فکر می‌کنم استقلال اهواز تا این‌جا نیز جوانمردی خود را با این بازیکنان جوان به اثبات رسانده است. تیمی که هنوز پول دریافت نکرده است و امکاناتی ندارد، تاکنون جوانمردانه بازی کرده است.

وی ادامه‌ داد: هم من و هم تماشاگران‌مان و بازیکنان‌مان بیشتر از همه خوشحال می‌شویم که قهرمان لیگ امسال، از نظر رنگ آبی و استقلال خوزستان باشد ولی دیدید که ما در هفته قبل مقابل این تیم چقدر محکم، مردانه و شرافتمندانه بازی کردیم. وقتی مقابل هشمهری خودمان به این شکل بازی کردیم، پس هیچ کسی حق ندارد این فکر را به خودش راه دهد که جلوی سایر تیم‌ها کوتاهی کنیم.

بختیاری‌زاده افزود:‌ مطمئن باشید جوانان استقلال اهواز هیچ رنگ و نامی برایشان مهم‌تر از استقلال اهواز نیست. ما در هفته‌های آینده حتی محکم‌تر از قبل بازی می‌کنیم و بازیکنانم تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا آبرو‌داری کنند و از حقانیت فوتبال خوزستان، استقلال اهواز و لیگ برتر دفاع کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سقوط را پذیرفته‌اید؟ گفت: خیر؛ هنوز هم نپذیرفته‌ام و تا روز پایانی هم نمی‌پذیرم. اگر پنج بازی آینده هم شکست بخوریم، فوتبال ایران است و همان‌طور که در یک اتفاق عجیب به لیگ برتر راه پیدا کردیم، پس این امید را داریم که اتفاقاتی رخ دهد و در لیگ بمانیم و شاید فدراسیون اعلام کرد که هیچ تیمی سقوط نکند. من این امید را هم به جوانان تیمم می‌دهم که هیچ وقت ناامید نشوند و تا روز پایانی تلاش‌شان را کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز درباره بازی تیمش برابر سپاهان در هفته جاری، عنوان ‌کرد: با تمام وجود تمرینات‌مان را از روز گذشته آغاز کرده‌ایم و در حال ریکاوری هستیم. سپاهان در بازی با استقلال تهران، بسیار خوب بازی کرد و این نشان‌دهنده این است که این هفته یک مسابقه بسیار سخت برابر این تیم داریم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که به نظرتان امسال کدام تیم قهرمان لیگ می‌شود؟ گفت: ان‌شاءالله استقلال خوزستان قهرمان می‌شود. فوتبال متعلق به خوزستان و حق خوزستان است. آرزوی من این است که امسال استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
4
0
اینکه برابر تیم همشهریتون جوانمردانه بازی کردید عالیه.اما هنوز متوجه نشدم که چرا نزدیک بود سکته کنید؟ مگه با این باخت چی رو از دست دادید؟خوب خیلی بازیها رو باخته بودید.ایا تو بازیهای قبلی هم اینقدر ناراحت شده بودید.باید خوشحال می شدیم.
پاسخ ها
زرگاني
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
برادر من طبيعيه بايه مشت بچه جلوي تيم تادندون مسلح بازي رو برد وخيلي بهتر بازي ميكرد .آخه يه تيم جوون بي بضاعت چقدر از داوري ضربه بخوره؟؟؟؟
خسرج
|
United States of America
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
0
5
هم شجاع هم صادق،،خیلی مردی سیاوش خان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها