به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

بختیاری‌زاده: امیدوارم در مربی‌گری موفق شوم

کریم عزیزنژاد
ملی پوش اسبق فوتبال ایران رسماً به عنوان سرمربی تیم نفت امیدیه انتخاب شد تا این تیم را در دور برگشت لیگ دسته دوم ایران هدایت کند.
سهراب بختیاری زاده که سال ها به عنوان بازیکن در تیم های مختلف ایران بازی کرده بود، حالا شانس خود را در عرصه مربیگری آزمایش می کند و هواداران نفت امیدیه امیدوارند که این مربی بتواند با تیم آن ها به لیگ یک صعود کند.
بختیاری زاده در گفت و گو با خوزستان اسپورت به چند سئوال پاسخ داد. مصاحبه آقاسهراب با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

در خصوص قبول مربی گری تیم نفت امیدیه توضیح دهید.
از طرف مدیران باشگاه نفت به من پیشنهاد همکاری دادند و بعد از جلسه ای که داشتیم، برای شروع همکاری به توافق رسیدیم. به تیم نفت ملحق شدم تا تجربیاتم را در اختیار بازیکنان جوان قرار دهم و امیدوارم بتوانم در این راه موفق شوم.

کدام مربیان و بازیکنان را به تیم نفت اضافه کرده اید؟
مربی جدیدی به تیم اضافه نکردم. ترجیح دادم با همان مربیانی که با سرمربی قبلی همکاری داشتند، به کار ادامه بدهیم. در زمینه جذب بازیکن هم فقط دو روز فرصت داشتم که تصمیم گرفتم سجاد فیض اللهی، مصطفی بیژنی و حسین بختیاری زاده را به تیم نفت بیاورم. این بازیکنان باتجربه هستند و می توانند به تیم نفت کمک کنند.

تیم نفت جزو مدعیان صعود به لیگ دسته اول است. فکر می کنید این تیم صعود کند؟
به هر حال من آمده ام تا به این تیم کمک کنم. در گروهی که تیم نفت امیدیه قرار گرفته، چند تیم با امتیازات نزدیک به هم مدعی صعود هستند. نفت امیدیه با این تیم ها رقابت خواهد کرد و باید چند هفته از نیم فصل دوم سپری شود تا بتوانیم درباره شانس صعود صحبت کنیم. البته هدف ما صعود نفت امیدیه به لیگ دسته اول است و برای تحقق این هدف تلاش خواهیم کرد. برای صعود به لیگ یک نیازمند همراهی و حمایت هواداران فوتبال امیدیه هستیم.

فکر می کنی در اولین سال مربیگری چه عملکردی داشته باشی؟
طبیعتاً هر شخصی دوست دارد در کارش موفق شود. من از همه توان و تجربه ام برای موفقیت تیم نفت استفاده می کنم و امیدوارم که خدا کمکم کند.

قرار بود در تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان به صورت رسمی از میادین فوتبال خداحافظی کنید. چرا پیشنهاد انجام بازی خداحافظی را قبول نکردید؟
از همه آن هایی که می خواستند برایم بازی خداحافظی بگذارند، تشکر می کنم. من چند ماه پیش اعلام کردم که دیگر به عنوان بازیکن بازی نمی کنم. اگر بنا به انجام بازی خداحافظی بود، باید همان زمان این کار انجام می شد. ضمن اینکه اعتقاد دارم برگزاری چنین مسابقه ای باید توسط باشگاه هایی صورت می گرفت که برای آن ها بازی کرده ام. در مجموع از پیشنهاد دهندگان بازی خداحافظی تشکر می کنم.

در پایان اگر حرفی مانده بفرمایید.
از شما تشکر می کنم و از هواداران فوتبال امیدیه می خواهم که در طول مسابقات کنار تیم نفت باشند و از این تیم حمایت کنند.

سهراب بختیاری‌زاده: امیدوارم در نفت موفق شوم

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
0
1
چرا عکس منفورترين فرد نزد خوزستاني ها يعني علي دايي رو زديد. ي عکس بهتر نبود.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها