به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

فینالی که خوزستان برنده می‎شود

فینالی که خوزستان قهرمان می‎شود

خوزستان اسپورت- تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندر امام و نفت آبادان، دو نماینده خوزستان در لیگ برتر بسکتبال، از فردا (یکشنبه) مرحله فینال مسابقات را آغاز می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال در حالی از فردا (یکشنبه 22 فروردین) آغاز می‌شود که برای نخستین‌بار دو تیم خوزستانی به فینال رسیده‌اند و یک جدال تمام جنوبی را در لیگ برتر و بازی فینال شاهد خواهیم بود.

پتروشیمی بندرامام در اواخر سال گذشته با تک‌بازی که مقابل شهرداری اراک انجام داد، حضور خود در فینال را مسجل کرد و حدود یک ماه است که مسابقه‌ای را در لیگ انجام نداده است. شاگردان مهران شاهین‌طبع در این مدت تمرین کرده‌اند و بازی دوستانه انجام داده‌اند.

پتروشیمی با دو یار خارجی و جذب حامد حدادی آماده، شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی و تا اینجای فصل نیز این موضوع را ثابت کرده است.

در سوی دیگر میدان نفت آبادان قرار دارد،‌این تیم که دومین سال فعالیت خود در لیگ برتر را سپری می‌کند، نتایج خوبی را در این فصل کسب کرده و به فینال لیگ برتر صعود کرده است. آن‎ها در 4 مسابقه نیمه‌نهایی مقابل شیمیدر حاضر شدند و با انجام بازی‌های سنگین توانستند این تیم را از پیش رو برداشته و به فینال برسند.

دو بازی اول روزهای یکشنبه و دوشنبه به میزبانی پتروشیمی بندرامام(ره) برگزار می‌شود و پنج‌شنبه و جمعه نیز آبادانی‌ها از حریف خود در سالن 17 شهریور پذیرایی می‌کنند.

با این تفاسیر باید جام قهرمانی را به نام خوزستانی‌ها زد و هر کدام از این دو تیم به قهرمانی برسد، به‌نام بسکتبال خوزستان، رقم خواهد خورد.

پس از 15 سال، بسکتبال پایتخت نماینده‌ای در لیگ برتر ندارد. آخرین بار، سال 79 بود که دو تیم شهرستانی فینالیست شده بودند.

دیدار رده‌بندی را نیز تیم‌های شهرداری اراک و شیمیدر تهران به صورت 4 برد از 7 مسابقه، انجام خواهند داد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد خورشید جنوب
|
United States of America
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
0
1
این قدر حواسمون معطوفه فوتبال و فولاده که از رشته های دیگه غافل شدیم
واقعا خسته نباشید میگم به تیمهای پتروشیمی و نفت ابادان که سربلندمون کردن به خصوص پتروشیمی که تو این چند سال به غول بسکتبال ایران تبدیل شده بعد از فوتبال مهمترین ورزشهای تیمی بسکتبال و والیبال هستن که خوشبختانه تو بسکتبال داریم اقایی می کنیم
به امید روزی که خوزستان در تمام رشته ها حرف اول رو بزنه
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
0
1
توبسکتبال که جام مال ماست..فوتبال که صدرجدول ایرانیم..فوتسال بانوان که دومیم امتیازنزدیک..وزنه برداری که واس ماس...آدم یادسال 93میافته...برزیل خوزستانته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها