به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
تعداد نظرات: ۹ نظر

بختیاری‌زاده: از هدایت ممبینی تشکر می‎کنم

بختیاری‌زاده: از هدایت ممبینی تشکر می‎کنم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: می‌خواهم اولین نفری باشم که قهرمانی استقلال خوزستان را تبریک بگویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیاوش بختیاری‎زاده بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: از هوادارن تشکر می‌کنم. از طرف جامعه فوتبال و خانواده مرحوم بقال‌زاده از استقبال مردم تشکر می‌کنم. امروز در مراسم تشییع دیدم مردم چه حضور پرشوری داشتند. ما در فوتبال از خانواده دور هستیم و شرمنده آنها می‌شویم. امیدوارم در مراسم‌های تشیع‌مان حضور مردم پر شور باشد تا شرمنده آنها نشویم. امروز خیلی حرص می‌خوردم و احتمال داشت سکته کنم اما می‌دانستم اگر این اتفاق بیفتد نگران نبودم چرا که می‌دانستم مردم شریف خوزستان پشت سر ما هستند.

وی افزود: می‌خواهم اولین نفری باشم که قهرمانی استقلال خوزستان را تبریک می‌گویم. بازیکنان جوان و کم بضاعت خوزستان فوتبالی بازی کردند که فراتر از تیمی بود که قهرمان لیگ می‌شود.

سرمربی استقلال اهواز افزود: تیم ما قابلیت‌های خودش را نشان داده است. ما مقابل استقلال تهران با اشتباه داور برنده نشدیم. مقابل نفت روی یک ضربه کاشته گل خوردیم. تیم ما با بضاعت کمش و مشکلات مالی که دارد پا به پای حریفان در مسابقات عملکرد خوبی دارد. اگر تجربه ما بیشتر بود اکنون نتایج بهتری گرفته بودیم. جا دارد از هواداران با شرف تیم‌مان تشکر کنم که ما را به خوبی مورد حمایت قرار دادند.

سرمربی استقلال خوزستان تاکید کرد: از جامعه فوتبال به خاطر عصبانیتم از دست یکی از بازیکنانمان که در پایان مسابقه با عصبانیت سمت او رفتم عذرخواهی می‌کنم. ما اعتبارمان را پای این تیم گذاشتیم به این خاطر عصبانی بودم که بازیکن ما از دو قدمی دروازه توپ را بیرون زد و نباید این اتفاق بیفتد. امام علی می‌گوید قدر موقعیت‌هایی که به دست می‌آید باید دانست. اگر تیم ما تجربه داشت آن موقعیت‌ها را از دست نمی‌داد.

بختیاری‌زاده با اشاره به عملکرد داور تصریح کرد: چطور بازیکن 20 کیلویی می‌تواند گلر صد کیلویی را به درون دروازه هُل دهد. بین دو نیمه فیلم آن صحنه را دیدم. شاید من اشتباه کنم ولی متاسفانه در خیلی از بازی‌ها از داوری متضرر شدیم. در تبریز بازی را باختیم و ان حرفهای بد را علیه ما زدند. اگر روی تیم ما حساس هستید بهترین داورها را برایمان بیاورید. داورمان خوب و قوی بود ولی نباید داوری را بگذارند که برای ما ذهنیت ایجاد کند. داور جوان بود. داورانی مثل محسن ترکی و علیرضا فغانی باید برای مسابقات ما انتخاب شوند. من به کمیته اخلاق مشکوکم که این داور را برای ما گذاشت. کمک داور اول قسم می‌خورد که آن صحنه را گل گرفته است و این مسئله را قبول دارد.

وی یادآور شد: کارشناسان بعدها در مورد کار ما صحبت‌ها خواهند کرد که چطور با بازیکنان 18 ساله به مصاف رقیبان رفتیم. سازمان لیگ ببیند که ما اعتبار چهل ساله خود را وسط گذاشتیم و داوران جوان برای ما انتخاب نکنند.

سرمربی استقلال خوزستان تاکید کرد: امروز باید برنده می‌شدیم. استقلال خوزستان قهرمان لیگ است و به غیر از دو صحنه‌ای که روی دروازه ما آوردند فرصت دیگری نداشتند. در این بازی تنها برتری آن‌ها نسبت به ما تجربه بود. از این تیم در نیمه دوم جز بازی مستقیم و توپ کشیدن چیزی ندیدیم. شما به لیست بازیکنانمان نگاه کنید که چقدر کم نام و نشان هستند.

وی افزود: می‌خواهم اولین نفری باشم که قهرمانی استقلال خوزستان را به این تیم تبریک می‌گویم. حق خوزستان قهرمانی است. شما ببینید در چند سال گذشته استقلال خوزستان،‌نفت مسجد سلیمان و فولاد نوین قهرمان لیگ یک شدند. فوتبال برای خوزستان است. کارشناس حاضر در پایتخت نگوید حق خوزستان سه تیم رد لیگ برتر نیست بلکه حق ما 5 تیم است. متاسفانه ما امسال در لیگ امکانات مالی خوبی نداشتیم ولی با استفاده از بازیکنان جوان به خودباوری رسیدیم. ما ده‌ها بازیکن مثل علی هیلچی و میلاد پاک‌پرور را در تیم مان داریم.

بختیاری‌زاده تاکید کرد: اگر سازمان لیگ به من بگوید روز پنجشنبه نمی‌توانم از بازیکنانم استفاده کنم یک تیم در سطح همین نفرات را از بازیکنان گمنام خوزستانی تشکیل خواهم داد. شما می‌بینید ما در خیلی از مسابقات تاوان جوانی را می‌دهیم و این به خاطر این است که بتوانیم بازیکنانمان را با تجربه کنیم چرا که این نفرات در لیگ دسته اول به دردمان خواهند خورد. باز هم از تماشاگران به خاطر حمایتی که از تیم می‌کنم تشکر می‌کنم. مطمئن باشید چک‌های میلیاردی فوتبال در اختیار بازیکنان جوانمان است. از کی‌روش می‌خواهم به بازیکنان ما توجه بیشتری داشته باشد هرچند که تیم ملی در مرحله حساسی است که نمی‌توان از بازیکنان کم تجربه استفاده کرد.

وی در پایان گفت: از هدایت ممبینی تشکر می‌کنم که به ما کمک کرد تا تیم را بعد از مدت‌ها به اردو ببریم. امیدوارم در مسابقات بعدی هم این حمایت از ما شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
2
11
با خسته نباشید به اقای بختیاری . چیزی که ما دیدیم داور یک پنالتی برا تیم استقلال صنعتی نگرفت نیمه دوم. گل نیمه اولم معلوم بود خطاست . خودم طرفدار اس اهوازم ولی ادم باید واقعیت بگه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
1
9
هدایت خان ممبینی چرا واسه بقیه بازیها خوابگاه نگرفت برا استقلال اهواز ؟؟؟؟ آدم نمیدونه چی بگه والا استقلال خوزستان تیم استانه بعدش اینجوری بسیج میشن که نذارن قهرمان شه اما میشه به امید خدا میشه به لطف یزدان و بچه ها میشه پرچم فوتبال خوزستان همیشه بالاس
پاسخ ها
الموج الازرق
| Iraq |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
مثلا کی مخالفه اقای محمد؟؟؟؟
برو تمام سایت ها رو نگاه کن و بخون کامنت هارو
همه از تبانی حرف میزنن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
کسایی که دم از تبانی میزنن همون دشمنای خوزستانن اقای ممبینی اگه دلش برا استقلال اهواز میسوخت باید بازیهای قبلی که اقای بختیاریزاده گفت بازیکنهام توی نمازخونه هتل خوابیدن برا استقلال اهواز هتل تهیه میکرد نه برا بازی با استقلال خوزستان بیاد اینکارو کنه.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
4
5
گل خطا نبود یه بچه هم متوجه میشه
در کل انشالله به حق علی و اولاد پاکش اس خوزستان بر قله لیگ برتر تاج قهرمانی به سر بزاره
اس اس هم اگر این ستاره ها رو حفظ کنه براحتی صعود مقتدرانه به لیگ برتر داره
حسان مرادیان، علی هلیچی، ،میلاد ربانی، طالب ریکانی، حسین ساکی، میلاد پاک‎پرور و حمزه خضیراوی منصور بهمنی ٬بیگدلی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
3
6
اس خوزستان بدون اینکه به خودشون فشار بیارن راحخت بازیو بردن میتونستن دو سه تا دیگه هم بزنن بنظرم ویسی هوشمندانه کار کرد قوای تیمشو تقسیم کرد بازی بعدی با نفت حساسه
پاسخ ها
الموج الازرق
| Iraq |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
والله چیزی که ما دیدیم خلاف گفته های شماس....اس اهواز انگیزه نداشت والا راحت میبرد
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
0
3
به استقلال خوزستان بابت قهرمانی در لیگ برتر تبریک میگم
وبه استقلال اهواز بابت غیرت و تعصب و مردانگی
استقلال اهواز به لیگ یک سقوط کرداماپسران سیاوش خان بختیاری زاده قهرمان مردانگی شدندسیاوش خان بختیاری زاده امسال تیمی ساخت که فقط یه تیم ورزشی نیست بلکه یک تیم مردمی تیمی که درتمام صحنهاحاضر میشن سیاوش بختیاری زاده تیمی ساختن که برای همه الگوست استقلال اهوازبااینکه به لیگ یک سقوط کردن ولی طرفداران واقعی استقلال اهواز از داشتن چنین جوانان غیوروبرومندی احساس غروروافتخار میکنن ماامروز به استقلال اهواز ی افتخارمیکنیم که یک فصل تمام بدون هیچ امکاناتی بدون هیچ اسپانسر ی و حامی مالی و حتی زمین تمرین دارن لیگ برتر به پایان میبرن استقلال اهواز نمادشیرمردی و مردانگی وغیرته استقلال اهواز به لیگ یک سقوط کرد ولی بازهم روزی به لیگ برتر بازخواهد گشت
فوتبال پاک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
4
0
بنظرمن سیاوش از نظر تاکتیکی از ویسی سرتره درسته صنعتی نتیجه گرفته ولی اصلا بجز یکی دو بازی فوتبال خوبی نداره و خسوس و بیت سعید کارو درمیارن وگرنه ویسی چه تاکتیکی داره ؟ ماکه چیزی ندیدیم جز توان خود بازیکنا مخصوصا بازیکنای فولاد ب
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها