به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

ویسی: تکلیف قهرمانی هفته آخر مشخص می‎شود

ویسی: تکلیف قهرمان در هفته آخر مشخص می‎شود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در نیمه اول دیدار مقابل استقلال اهواز خوب بازی نکردیم، اما در نیمه دوم بازی هجومی ارائه کرده و متحول شدیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: ما در نیمه اول بازی خوبی ارائه نکردیم، ولی در نیمه دوم هجومی و متحول شده و توانستیم این بازی سخت را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: خوشحالم که این بازی را بردیم و همچنان در جمع مدعیان باقی ماندیم. امیدوارم بتوانیم تا پایان فصل این راه را ادامه دهیم تا در نهایت مردم خوب خوزستان را خوشحال کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که بین دو نیمه چه چیزی به شاگردانش گفت که آنها در نیمه دوم متحول شدند، یادآورشد: در این هفته‌ها که بازی‌ها بسیار نزدیک است نمی‌‌توان کار تاکتیکی انجام داد، از این رو بیشتر باید روی مسائل روحی و روانی با بازیکنان کار کرد. من هم بیشتر روی این مسئله کار کردم و با صحبت‌های خوبی که بین دو نیمه با بازیکنان داشتیم آنها در نیمه دوم نمایش خیلی خوبی را ارائه دادند و توانستند موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کنند. برای ما مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.

ویسی در واکنش به این پرسش که دلیل تعویض زهیوی چه بود، گفت: این بازیکن در نیمه اول کارت زرد دریافت کرد و ترسیدم کارت زرد دوم را هم بگیرد، به همین خاطر او را تعویض کردیم که اتفاقاً این تعویض‌مان جواب داد، ضمن اینکه ما در این بازی دو بازیکن‌مان به نام‌های سالاروند و زهیوی با اخطاری که از داور گرفتند از بازی بعد محروم شدند.

وی خاطرنشان کرد: پنج هفته پایانی لیگ بسیار حیاتی است و به عقیده من تکلیف قهرمانی در هفته‌ آخر مشخص خواهد شد. ما باید در این هفته‌های نهایی تلاش خود را انجام دهیم و ان‌شاءالله بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم  تا به آنچه می‌خواهیم برسیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره اینکه آیا بازی‌های هفته پایانی همزمان خواهد شد یا نه، گفت: قطعاً طبق برنامه‌ریزی که انجام شده در هفته پایانی بازی‌ها همزمان خواهد بود. من از مردم خوزستان می‌خواهم در این هفته‌های پایانی استقلال خوزستان را حمایت کنند. اینکه آنها شعار می‌دهند فولاد، استقلال خوزستان و استقلال اهواز تعصب خوزستان، واقعاً همین است و امیدوارم که ما بتوانیم در پایان فصل مردم خوزستان را شاد کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
0
2
دوستان دعا کنید این تیم قهرمان بشه تا روزنامه های جیره خور روسیاه بشن، برید صفحه اولشون رو نگاه کنید، عقده ای ها حاضر نشدند یه تیتر در مورد این تیم بزنند اونوقت صبح تا شب وکیلای مفت خورشون تو تلویزیون جیغ و داد می کنند چرا فوتبال ما دوقطبی؟ چرا همه به بازیکنای استقلال و پرسپولیس رای می دهند؟ انشاءالله به کوری چشم دشمنان قهرمان می شیم، تنها خواهشی که از آقای ویسی دارم اگه قهرمان شد هرگز نه خودش و نه بازیکناش رو اجازه نده به برنامه 90 بروند، 90 کی روشی پور که تمام تحلیل هاش طوری طراحی و پخش می شوند که این تیم نبره و ...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها