به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

اس.اهواز 0 - اس.خوزستان 1؛ بازگشت به صدر جدول

اس.اهواز 0 - اس.خوزستان 1؛ بازگشت به صدر جدول

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر – استادیوم تختی اهواز
جمعه 20 فروردین 94 – ساعت: 17
استقلال اهواز 0 – استقلال خوزستان 1
گل: حسن بیت‎سعید (69)
داور: علی صفایی
کمک‌داوران: علیرضا ایلدروم و اسد حاج‌محمد
اخطار: حمزه خضیراوی (استقلال اهواز) - رحیم زهیوی، فرشاد سالاروند، جلال عبدی، علی‎اصغر عاشوری (استقلال خوزستان)
تماشاگر: دو هزار نفر

استقلال اهواز: احسان مرادیان، علی هلیچی، مکی شریفی، مهدی اسلامی (90- عادل مسعودی‎فرد)، میلاد ربانی، عادل کلاه‎کج، پدرام اردلانی، طالب ریکانی، حسین ساکی (80- رضا بهمئی)، میلاد پاک‎پرور و حمزه خضیراوی (66- علی بیگدلی)
سرمربی: سیاوش بختیاری‌زاده

استقلال خوزستان: فرناندو خسوس، جلال عبدی، عقیل کعبی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، میثم دورقی، حکیم نصاری (77- علی‎اصغر عاشوری)، فیلیپه برتولدو (60- فرشاد جانفزا)، فرشاد سالاروند، حسن بیت‎سعید و رحیم زهیوی (46- روح‎الله سیف‎اللهی)
سرمربی: عبدالله ویسی


خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال اهواز و استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر به‎سود استقلال خوزستان تمام شد.

نیمه اول دربی استقلالی‌ها از سرعت بالایی برخوردار نبود و صحنه‌های جذاب زیادی برای تماشاگران نداشت. دوتیم نسبت به مسابقات هفته گذشته با تغییراتی گام به میدان گذشاته بودند و با توجه به تغییر ساعت مسابقه در یک هوای نسبتاً گرم مقابل هم قرار گرفتند که شاید همین امر سبب پایین آمدن کیفیت بازی استقلال اهواز و استقلال خوزستان در نیمه نخست بود.

پس از اینکه ضربه فرشاد سالاروند در دقیقه 6 به بدن مدافعان استقلال اهواز برخورد کرد، دروازه‌های دوتیم نزدیک به سی دقیقه با خطر جدی مواجه نشد و بازی در این دقایق اکثراً در میانه میدان جریان داشت و اشتباهات یاران سفید و آبی‌پوش دوتیم در میدان به چشم می‌خورد.

ضربه آزاد رحیم زهیوی در دقیقه 34 که از بالای دروازه استقلال اهواز عبور کرد و فرصت خوب حسین ساکی در دقیقه 37 که با یک ضربه کم‌دقت به خارج زده شد، موقعیت‌هایی بودند که جایی در چارچوب دروازه‌ها نداشتند اما ضربه عادل کلاه‌کج در دقیقه 40 با واکنش خوب فرناندو خسوس به کرنر رفت.

در آخرین صحنه حساس نیمه اول، ضربه کرنر ارسالی میلاد پاک‌پرور در دهانه دروازه استقلال خوزستان توسط فرناندو خسوس مهار شد اما این دروازه‌بان برزیلی با فشاری که از جانب مکی شریفی مدافع پیش‌تاخته استقلال اهواز به وی وارد آورد، همراه با توپ به درون دروازه تیمش رفت و داور خطا اعلام کرد اما تصمصم داور با اعتراض نیمکت نشینان استقلال اهواز همراه بود.

در نیمه دوم، بازی با سرعت بیشتری همراه بود و بازیکنان دوتیم توانستند با دوندگی زیاد و طراحی حملاتی روی دروازه‎ها ارائه‎گر بازی بهتری نسبت به نیمه نخست بودند. استقلال خوزستان که برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز زیادی به سه امتیاز این دیدار داشت، در ابتدای این نیمه روح‎الله سیف‎اللهی را جایگزین زهیوی کرد تا با استفاده از نفوذهای کناری بازیکن تعویضی و ارسال‎های وی از ضربات کرنر و ایستگاهی خطرساز شود.

بازیکنان استقلال خوزستان پس از اینکه چند حمله را روی دروازه استقلال اهواز انجام دادند و یک بار هم اعتقاد به خطای پنالتی روی حکیم نصاری داشتند، در نهایت روی کرنر ارسالی سیف‎اللهی و ضربه سر بیت‎سعید که با دخالت مدافعان استقلال اهواز همراه بود، از تیم آبی‎پوش میدان پیش افتاد تا بازی در بیست دقیقه پایانی از حساسیت بیشتری برخوردار شود.

شاگردان ویسی پس از زدن گل برتری ضمن اینکه به کنترل جریان بازی می‎پرداختند، چشم به ضدحملات و استفاده از فضای ایجاد شده در خط دفاع استقلال اهواز داشتند. شاگردان بختیاری‎زاده هم که بازی را از دست رفته می‎دیدند، در دقایق پایانی دست به حملاتی زدند و در دقیقه 84 در پی ارسال میلاد پاک‎پرور از روی یک ضربه ایستگاهی شانس زدن گل مساوی را داشتند که ضربات متوالی مهدی اسلامی و رضا بهمئی راهی به دروازه تیم استقلال خوزستان پیدا نکرد.

حملات دقایق پایانی دوتیم نتیجه‎ای در پی نداشت و استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا با 46 امتیاز به صدر جدول صعود کند.

شرح گل
1-0 (استقلال خوزستان): کرنر ارسالی روح‎الله سیف‎اللهی با ضربه سر حسن بیت‎سعید و دخالت مهدی اسلامی مدافع استقلال اهواز به درون دروازه این تیم چرخید.

در حاشیه
* تغییر زمان برگزاری مسابقه و انجام بازی در ساعت 17 باعث شد تا استقبال خوبی از این مسابقه به عمل نیاید.
* استقلال خوزستان باتوجه به میهمان بودن در این بازی سفیدپوش شد و استقلال اهواز به‎عنوان تیم میزبان با لباس آبی بازی کرد.
* سیاوش بختیاری‎زاده و عبدالله ویسی باتوجه به درگذشت محود بقال‎زاده بازیکن اسبق فوتبال خوزستان، با لباس مشکی روی نیمکت دوتیم حضور یافته بودند.
* برخوردهای زیادی در جریان بازی ایجاد شد و داور چند بار مجبور به قطع جریان بازی شد.
* دقیقه 24 بازی بازیکنان استقلال اهواز و استقلال خوزستان پشت محوطه استقلال اهواز بعد از یک خطا دچار درگیری شدند که این مسئله با وساطت داور به پایان رسید.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
0
10
نهني ونبارك لكم صدارة الجدول ديار الكارون الى كافة اهلي الاهواز موسوي من شادگان
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
0
10
بازی خوبی بود آفرین بربچه های تیم اس خوزستان دیگه داریم ی قهرمانی نزدیک میشیم بابت برد فولاد هم خیلی خوشحال شدم خداروشکر
بهبهانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
0
10
خدا رو شکر ولی باید مقابل نفت تهران همه بیان تیم رو تشویق کنند باید ورزشگاه غدیر رو پرکنیم باید نفس تیم های تهرانی رو قطع کنیم
jafar
|
Switzerland
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
0
9
خدا را شکر بابت این پیروزی و صدر نشینی . باید روی شوت به چهارچوب دروازه بیشتر کار بشه ؛ اس اهواز هم اگر از اول فصل اینطور بازی می کرد سقوط نمی کرد . اگر تیم حفظ بشه سال بعد می تونه دوباره به لیگ برتر برگرده .
ابادانی
|
Germany
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
0
9
اقای ویسی و بازیکنان اس خوزستان بدو شک بازی هفته اینده شما مقابل نفت مهمترین بازی عمرتان خواهد بود.چرا که برد شما یعنی قهرمانی.پیش بینی میکنم که هم استقلال تهران و هم پرسپولیس از هفته 25 و 26 فقط دو امتیاز می گیرند.واگه ما نفت رو ببریم یعنی با چهار امتیاز از استقلال و پنج امتیاز از پرسپولیس جلو می افتیم.پس لطفا تمام تلاشتون رو بکنید که حتما ببرید.حتما.حتما.
الموج الازرق
|
United Kingdom
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
5
6
خواهشا چاپ بشه

این گل به خوووووووووووووووووووووودی بود نه ضربه ی سر بیت سعید
خسرج
|
United States
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
2
1
درود به سیاوش خان و جوانانش که خیلی مردانه بازی کردند
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
5
1
تش بگرت سیاوش کیسه بوکس همه تیمل بیری امروز خوسی خته بکشی
ابادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
0
5
واقعیت اینه که اس خوزستان به خصوص تو نیم فصل دوم تو گلزنی خیلی خوب نبوده.اقای ویسی لطفا بیشتر رو تیم کار کنید.وقتی بازی گره می خوره باید راه گلزدن رو پیدا کرد.بازی بانفت نباید مساوی بشه.به هیچوجهتی نیم فصل دوم خیلی امتیاز از دست دادیم.باخت برابر فولاد و پرسپولیس و تساوی برابر تراکتور و سپاهان و استقلال اونهم تو اهواز.به جز مساویهای خارج ازخانه.یه مقداری باید تنوع تاکتیکی به تیم داد تا دفاعهای حریف باز بشه.
خالدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
0
2
یه خوزستان یه مرد به اسم سیاوش
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
1
0
آقای آبادانی دلیل گل نزدن برمیگرده ب همون پاس ندادن مهاجما ب همدیگه ک شما کلی ب حرفام واکنش نشون دادی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها