به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

جهانداری: استقلال را هدف قرار داده اند

تیم استقلال اهواز در دو-سه روز اخیر شاهد تغییرات زیادی در ترکیب بازیکنان بوده است.
بعد از آن که استقلال اهواز در دور رفت لیگ دسته اول نمایش خوبی داشت، تیم های لیگ برتری و دسته اولی که از توانایی مالی بالایی برخوردار هستند، تیم آبی پوش اهواز را هدف قرار داده و با پیشنهادات مالی مناسب، مهره های اصلی استقلال را برای جدایی از این تیم ترغیب کرده اند.
اتفاقات روزهای اخیر نشان داده که اعضای کادر فنی سابق استقلال اهواز در جدایی بازیکنان اصلی این تیم نقشی نداشته اند و مدیران باشگاه باید در بخش های دیگری به دنبال یافتن کانال انتقال بازیکنان استقلال اهواز به سایر تیم ها باشند.
تماشاگران استقلالی شهر اهواز در این روزهای سخت باید بیشتر از همیشه حامی تیم خود باشند تا این تیم مردمی بتواند به پشتوانه هوادارانش از مرحله حساس نقل و انتقالات میان فصل عبور کند.
ارسطو جهانداری مدیرعامل استقلال اهواز در گفت و گو با خوزستان اسپورت به تشریح آخرین وضعیت این تیم پرداخت. متن مصاحبه جهانداری با خوزستان اسپورت را بخوانید.

از آخرین وضعیت استقلال چه خبر.
فعلاً که درگیر بازی های چهارجانبه هستیم. بعد از این بازی ها به بندرعباس می رویم تا به مدت 10 روز در بندرعباس اردو بزنیم و سپس وارد دور برگشت لیگ دسته اول شویم.

ظاهراً تیم های مایه دار با پیشنهادات مالی بالا اقدام به وسوسه کردن بازیکنان استقلال اهواز کرده اند؟
بله، متأسفانه تیم استقلال اهواز را هدف قرار داده اند و برای تضعیف این تیم از راه های نادرستی وارد شده اند. وقتی تیمی در یک دوره از بازی ها مدعی کسب عنوان باشد، برخی از تیم های رقیب سعی می کنند با جدا کردن مهره های کلیدی آن تیم باعث تضعیف آن بشوند ولی خدا را شکر استقلال اهواز به قدری ریشه دار است که با رفتن دو-سه بازیکن دچار مشکل نمی شود.

در خصوص جدایی عجیب مصطفی نوروزی و اتابک نمازی که بدون فسخ قرارداد اتفاق افتاده، توضیح می دهید؟
نوروزی و نمازی تحت قرارداد رسمی استقلال اهواز هستند و بخشی از قرارداد آن ها نیز پرداخت شده اما این دو بازیکن بدون دریافت رضایت نامه راهی تمرینات مس کرمان و شهرداری تبریز شده اند. به فدراسیون فوتبال شکایت کرده ایم و منتظر اعلام نظر کمیته انضباطی می مانیم. حرکت مصطفی نوروزی و اتابک نمازی و دو باشگاه مس کرمان و شهرداری تبریز دور از اخلاق بود و سعی داریم که از طریق مراجع قضائی فوتبال حق خود را از آن ها بگیریم.

جهانداری: استقلال اهواز را هدف قرار داده اند

عباس بوعذار هم برخلاف میل باشگاه از جمع شما جدا شد؟
خیر. بوعذار تنها بازیکنی بود که باشگاه با انتقالش موافقت کرد. بوعذار تا پایان فصل جاری با استقلال اهواز قرارداد داشت و بصورت اتوماتیک وار کمتر از شش ماه دیگر از استقلال اهواز جدا می شد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم ضمن انتقال این بازیکن به نفت تهران، برای باشگاه استقلال اهواز درآمدزایی کنیم. مبلغ مربوط به حق انتقال بوعذار قرار است طی روزهای آینده پرداخت شود تا آن را برای تیم هزینه کنیم.

خیرالله ویسی بعد از خاتمه نیم فصل از تیم اخراج شده بود. چطور شد که این بازیکن به استقلال بازگشت؟
خیرالله ویسی جوان است و در مقطعی از نیم فصل اول دچار اشتباهاتی شد که به خودش و تیم استقلال ضربه زد. این بازیکن در روزهای گذشته ابراز پشیمانی کرد و پس از عذرخواهی به تیم بازگشت. این کار با هماهنگی سرمربی تیم انجام شد.

آیا حبیب خدریان سرمربی تیم باقی می ماند و آیا این مربی در مسائل فنی اختیار تام دارد؟
بله؛ حبیب خدریان سرمربی استقلال اهواز در نیم فصل دوم لیگ یک خواهد بود. ایشان به عنوان سرمربی در مسائل فنی تصمیم گیرنده است و ما امیدواریم که نیروی جوانی و شناخت حبیب خدریان از استقلال اهواز بتواند به این مربی جوان کمک کند.

مشکلات مالی استقلال اهواز برطرف شده است؟
داریم تلاش می کنیم که تا قبل از شروع نیم فصل دوم بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. بازیکنان استقلال اهواز بچه های بامعرفتی هستند که با همه مشکلات این تیم ساخته اند و باشگاه همه تلاش خود را می کند تا حق و حقوق آن ها را پرداخت کند.

در زمینه جذب بازیکن چه اقداماتی کرده اید.
با چند بازیکن خوب و شناخته شده لیگ یک به توافق نهایی رسیده ایم و منتظریم که رضایت نامه های خود را از باشگاه های فعلی دریافت کنند. پس از اینکه رضایت نامه های این بازیکنان صادر شد، نام آن ها را اعلام می کنیم.

هواداران استقلال اهواز نگران وضعیت تیم محبوب خود هستند. با هواداران چه صحبتی دارید؟
از طریق خوزستان اسپورت به همه طرفداران استقلال اهواز اعلام می کنم که هیچ گونه نگرانی در خصوص نقل و انتقالات این تیم نداشته باشند. باشگاه همه تلاش خود را خواهد کرد تا بازیکنان موردنیاز کادر فنی را جذب کند و انشاءالله با قدرت وارد مرحله برگشت لیگ یک خواهیم شد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها