به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

پورکیانی: استقلال تهران را شکست می‎دهیم

پورکیانی: استقلال تهران را شکست می‎دهیم

خوزستان اسپورت- قائم‎مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: با تمام احترامی که برای مجموعه باشگاه استقلال تهران و بازیکنان خوب و بزرگ آن قائل هستم، معتقدم این تیم را شکست می‎دهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علی پورکیانی در خصوص آمادگی این تیم برای دیدار مقابل استقلال تهران اظهار کرد: تمرینات ما برای این بازی از چهارم فروردین آغاز شده و خوشبختانه به صورت منظم نیز دنبال شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: هر 16 تیم حاضر در لیگ، تیم‎های بزرگ و خوبی هستند‎؛ استقلال تهران نیز از این امر مستثنی نیست و با هواداران و مهره‎های خوب و بزرگی که در اختیار دارد، قطعا یکی از مدعیان است؛ با وجود این، بازیکنان ما نیز حریف دست و پا بسته‎ای مقابل این تیم نخواهند بود کما این که در بازی رفت در ورزشگاه آزادی، ما تا دقایق پایانی با یک گل بازی را برده بردیم و در دقایق آخر گل تساوی را دریافت کردیم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با بیان این‎که قطعا بازیکنان این تیم و کادر فنی به این نتیجه رسیده‎اند که این بازی حکم فینال را برای ما دارد، افزود: معتقدم با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی، قطعاً از این بازی سربلند بیرون خواهیم آمد.

وی در واکنش به این صحبت که استقلال تهران بسیاری از بازیکنان کلیدی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت برای این بازی در اختیار نخواهد داشت، گفت: استقلال تیم بزرگی است و این مساله به هیچ وجه مدنظر بازیکنان و کادر فنی ما نخواهد بود. آن‌ها 11 بازیکن با پشتوانه قوی در زمین خواهند داشت و بازیکنان ذخیره و جوان خوبی نیز در اختیار دارند. استقلال تهران هر موقع در زمین بوده، تیم بزرگی بوده است.

پورکیانی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که هفت هفته به پایان لیگ باقی مانده، تا چه اندازه شانس قهرمانی برای استقلال خوزستان متصور است؟ عنوان کرد: من هنوز حرفی از قهرمانی نمی‎زنم و هفته هفته شرایط را می‌بینم. در حال حاضر تمام فکرمان را به بازی با استقلال تهران معطوف کرده‎ایم. دیدگاه‎مان کوتاه مدت و هفته به هفته است. به یاری خدا به همین منوال جلو می‎رویم و سر موقع صحبت‎های لازم در خصوص قهرمانی را نیز انجام خواهیم داد.

وی گفت: به هیچ وجه دچار غرور کاذب نخواهیم شد و علی‎رغم این‌که بازیکنان‌مان جوان هستند ولی ثابت کرده‎اند موفقیت‎های‌مان جرقه‎ای نبوده است. غرور در تیم ما معنی ندارد. در تیم ما همگی؛ از بازیکنان تا کادرفنی قوی هستند و فوتبال نیز دو روی سکه است.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که پیش‎بینی‎اش از نتیجه بازی چه خواهد بود؟ نیز اظهار کرد: با توانمندی که در بازیکنان‎مان می‎بینیم و با تمام احترامی که برای تیم استقلال تهران و بازیکنان آن دارم، معتقدم ما این بازی را خواهیم برد. از تماشاگران‎مان هم می‎خواهم در این بازی به تیم حریف احترام کامل را بگذارند و از اهانت به تیم مقابل پرهیز کنند؛ گرچه هواداران ما خود به این درایت رسیده‎اند. به نظرم هواداران بی‎تاب هستند که این بازی آغاز شود تا به ورزشگاه بیایند و مطمئنم استقبال خوبی از این دیدار خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد
|
United States of America
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
0
3
باید استقلال تهران رو شکست بدیم دنیا فقط اس اس خوزستان
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
0
1
به امید خدا بازیو میبریم ان شاالله پرچم خوزستان بالاس
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها