به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

مشکلات استقلال اهواز قبل از بازی با پدیده

مشکلات استقلال اهواز قبل از بازی با پدیده

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال اهواز در آستانه دیدار با پدیده مشهد با مشکل زمین تمرینی روبرو شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازیکنان استقلال اهواز طی چند هفته پایانی سال گذشته از زمین اصلی استادیوم تختی این شهر برای انجام تمرینات استفاده می‌کردند و سیاوش بختیاری‌زاده اعتقاد داشت که این موضوع در روند صعودی امتیازات تیم آبی‌پوش اهواز در دور برگشت لیگ برتر تأثیرگذار بوده است.

در عین حال، با توجه به کوددهی زمین چمن اصلی استادیوم تختی اهواز، بازیکنان استقلال اهواز از ابتدای سال جدید نتوانسته‌اند مکان مناسبی برای تمرین داشته باشند و تمرینات این تیم در یک زمین چمن کوچک واقع در ورزشگاه تختی دنبال شده است.

تمرینات استقلال در حالی طی روزهای اخیر در این زمین کوچک دنبال شده که طالب ریکانی، زننده گل پیروزی استقلالی‌ها مقابل راه‌آهن، از ابتدای سال جدید تا دیروز در تمرینات حاضر نشده بود. همچنین مکی شریفی مدافع میانی باتجربه استقلال اهواز نیز در تمرینات دچار مصدومیت شده است و باید دید به دیدار با پدیده مشهد خواهد رسید یا خیر.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
علی
|
United States of America
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
0
0
خواهشا دیگه از مشکلات استقلال اهواز خسته شدیم از اول حضور این تیم در لیگ برتر اشتباه بود. میگی ما چکار کنیم .موقعی که کسی نیست ب دادشان برسد .ما چکار کنیم .لااقل ببرین تحت پوشش کمیته امداد لااقل ماهی یه پولی دریافت کنند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها