به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حدادی: هدف بعدی‌ام قهرمانی در خوزستان است

حدادی: هدف بعدی‌ام قهرمانی در خوزستان است

خوزستان اسپورت- ستاره اهوازی بسکتبال آسیا می‌گوید که هدف بعدی‌اش قهرمانی با پیراهن تیم پتروشیمی بندرامام است.

به گزارش خوزستان اسپورت، حامد حدادی ستاره 31 ساله خوزستانی که روز اول فروردین با پیراهن تیم سیچوان چین، به مقام قهرمانی سوپرلیگ بسکتبال چین و عنوان ارزش‌ترین بازیکن سری فینال این مسابقات رسید، مهیای حضور در خوزستان و بازی با پیراهن تیم پتروشیمی بندرامام در لیگ برتر بسکتبال ایران و مسابقات جام باشگاه‌های آسیا می‌شود.

حامد حدادی در مصاحبه با سایت مجله تخصصی بسکتبال سه‌گام از قهرمانی در سوپرلیگ چین و بازگشت به ایران صحبت کرده است.

از لیگ امسال چین بگو و فکر می‌کردی در ابتدای سال قهرمان بشوی؟
خوشحالم اگر توانسته باشم در اولین روز سال خوشحالی دیگری را به جمع دوستان و هم‌‌وطنانم بیاورم. امسال می‌دانستیم که تیم خوبی داریم. من، جاستین و مایک با یکدیگر همبازی بودیم و تنها لازم بود که با هم‌تیمی های جدیدمان هماهنگ شویم. چندین برد متوالی هم آوردیم و به جز چند باخت غیرمنتظره همیشه در بالای جدول بودیم. همه از بازیکنان و مسئولین تیم می دانستیم که تیم خوبی داریم. باشگاه سرمایه گذاری خوبی انجام داده بود اما تیم سال پیش هجدهم شده بود و کارمان سخت بود. در این شش ماه خیلی هماهنگ شدیم و تنها مقابل لیائونینگ همیشه مشکل داشتیم که تقدیر موجب شد تا با شکست همین تیم قهرمان شویم.
 
از مسابقات فینال برایمان بگو.
خیلی ها فکر می کردند ما فینال را چهار به صفر ببازیم. لیائونینگ تیم بسیار خوبی دارد و سال پیش هم به فینال رسیده بودند. بازی اول را به این تیم باختیم اما در سیستم دفاعی خود تغییراتی دادیم و توانستیم چهار بازی پشت سر هم ببریم و قهرمان شویم.
 
پس از اتفاقاتی که در بازی برگشت در فصل عادی مقابل لیائونینگ رخ دا، گویا حساسیت این سری فینال بیشتر نیز شده بود؟
 در مورد آن بازی باید بگویم که اولا برداشت اشتباهی انجام شده بود و من به کسی مشت نزدم. زاویه عکس را اگر ببینید طوری است که فکر می کنید من به صورت حریف زده ام. کار آنها آخر بازی غیر حرفه‌ای بود و در حالی که خیلی اختلاف زیاد بود با پرتابی سه امتیازی قصد تحقیر  ما را داشتند که خودتان بهتر می دانید این  کار در بسکتبال نوعی توهین است. کار من هم که با دست، صورت حریف را به عقب زدم هم غیر حرفه‌ای تر بود. بعد هم از آن بازیکن عذر خواستم و مشکل برطرف شد. پس از آن بازی به خودم آمدم و سخت تر تمرین کردم و به خودم گفتم دیگر نمی گذارم چنین اتفاقی بیافتد. تیم ما هم پس از آن بازی هجومی تر بازی کرد. برای همین برای سری فینال از لحاظ ذهنی و فنی آماده بودیم.
 
با تبریک برای کسب با ارزش‌ترین بازیکن سری فینال امسال٬ درباره کسب این عنوان صحبت کن.
درست است که این یک جایزه فردی است اما حاصل تلاش تمام هم‌تیمی های من بود که توپ را در زمان مناسب به من می رساندند یا در دفاع به من کمک می کردند. از اینکه توانستم این عنوان را کسب کنم خوشحالم و  آن را به هم‌تیمی های خوبم تقدیم می کنم.
 
سال پیش نیز تا نیمه نهایی پیش آمدی اما نتوانستی به فینال راه پیدا کنی. امسال چه چیزی فرق می کرد؟
سال پیش اولا کمی بد شانسی آوردیم. من آسیب دیدگی جزیی پیش از شروع مرحله نیمه نهایی گریبانم را گرفت و پس از آنکه حذف شدیم به جاستین و مایک گفتم به آنها قول می دهم اگر باز با هم بودیم جبران کنم. آنها هم قول دادند که اگر فرصتی شد تا آخرین توان بگذارند و به فینال راه یابند.
 
پس از اولین قهرمانی در ایران با مهرام حالا  اولین قهرمانی در چین را تجربه کردی. برای فصل آینده چه برنامه ای داری؟
از زمانی که به ایران برگردم با پتروشیمی بندرامام قرارداد دارم و فقط به آن فکر می کنم. پیشنهادهایی همیشه برای بازگشت به ان بی ای هست و امسال حتی پیش از سری های نیمه نهایی چین مقابل شینجیانگ به من اطلاع دادند که جزو یکی گزینه های تیم بارسلونا  برای جایگزینی بازیکن موقعیت 5 آنها هستم که در نهایت شنیدم جویی دورسی را از گالاتاسرای به خدمت گرفتند. فعلا تنها هدفم قهرمانی مجدد در ایران و این بار در خوزستان است و برای فصل بعد پس از اتمام قراردادم با پتروشیمی تصمیم می‌گیرم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
پدرام اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
0
0
دمش گرم ♥
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها