به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

سال موفق فولاد خوزستان در فوتبال پایه کشور

سال موفق فولاد خوزستان در فوتبال پایه کشور

خوزستان اسپورت- تیم‌های پایه فولاد خوزستان سال موفقی در لیگ‌های پایه فوتبال ایران داشتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، با وجودی که تیم اصلی فولاد خوزستان در سال 94 روزهای خوبی را سپری نکرد، تیم‌های پایه فولاد چند مقام قهرمانی را در لیگ‌های پایه فوتبال ایران برای فوتبال خوزستان به ارمغان آوردند.

نوجوانان فولاد خوزستان اولین جام قهرمانی سال 94 را بالای سر بردند و این اتفاق توسط تیم‌های جوانان و امیدهای فولاد خوزستان نیز تکرار شد تا با توجه به قهرمانی فولادنوین در لیگ دسته اول، چهار جام قهرمانی فوتبال ایران در فصل ورزشی 93-94 طی دوماه ابتدایی امسال به ساحل کارون بیاید.

اما تقویم لیگ‌های پایه فوتبال ایران که زمان پایان لیگ امیدهای فوتبال کشور در فصل 94-95 را پیش از خاتمه سال 94 قرار داده بود، باعث شد تیم امیدهای فولاد خوزستان طی یک سال به دومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور دست پیدا کند تا سال موفقی برای آکادمی فولاد خوزستان رقم بخورد.

در عین حال، شش بازیکن از تیم فصل گذشته امیدهای فولاد خوزستان که به قهرمانی لیگ برتر امیدهای کشور رسیده بودند، امسال با لباس سه نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران به میدان رفتند تا تیم‌های پایه فولاد در کنار کسب عناوین قهرمانی، خروجی قابل قبولی نیز در لیگ برتر داشته باشند.

این در حالی بود که چندین بازیکن نوجوان و جوان فولاد خوزستان طی این سال رو به پایان در ترکیب تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران به میدان رفتند تا باشگاه فولاد همانند گذشته در زمینه تغذیه تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف، سهم داشته باشد.

تیم‌های پایه باشگاه فولاد خوزستان که در سالیان اخیر با نام آکادمی فولاد خوزستان نیز شناخته می‌شوند، نزدیک به یک دهه است که در سطح اول فوتبال پایه کشور مقام‌های خوبی کسب کرده و بازیکنان زیادی را به لیگ برتر و تیم‌های ملی رده سنی پایه معرفی کرده‌اند.

علی سویلمی مدیریت و مطیر میاحی معاونت تیم‌های پایه فولاد خوزستان را طی سالیان اخیر به عهده داشته‌اند و با برنامه‌ریزی در زمینه تعیین مربیان، همچنین جذب و پرورش بازیکنان مستعد، توانسته‌اند آکادمی باشگاه فولاد را در مسیر موفقیت قرار دهند.

بومی‌گرایی و تبدیل تیم‌های پایه فولاد به تیم‌هایی با ترکیب صددرصد خوزستانی، شاید مهم‌ترین هدف باقی مانده، در آینده پیش روی آکادمی فولاد خوزستان باشد. تحقق این هدف می‌تواند پشتوانه بزرگی برای تیم اصلی فولاد نیز باشد تا با استفاده از بازیکنان مستعد خوزستانی، بار دیگر به قله فوتبال ایران دست پیدا کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد خورشید جنوب
|
United States of America
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
0
6
ماشالا لاماسیای فولاد
زنده باد فولاد بزرگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
1
8
چه فایده استفاده که نشه میخوایم چیکار امسال فقط ناصری و اهل شاخه و مطلق زاده از آکادمی بکار گرفته شدن
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
0
8
با مدیریت اقای دهکردی.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها