به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

از مدال‎آوران ورزش خوزستان تقدیر شد

از مدال‎آوران ورزش خوزستان تقدیر شد

خوزستان اسپورت- طی مراسمی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از مدال آوران استان در رقابت های آسیایی و جهانی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، این مراسم در محل استانداری خوزستان با حضور فرج الله خبیر، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان و فرامرز کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد.

در این مراسم در رشته کشتی از سامان عبدولی، پیام بویری، مهدی زیدوند، رامین طاهری، امیر قاسمی منجزی، عبدالمحمد پاپی، امین سوری، رسول گرمسیری، فرشید رستمی کیا، مهدی هدایی، محمد رسولی، پرویز زیدوند و مسعود نعمت چکانی به عنوان ورزشکار تقدیر شد.

در این رشته همچنین از ایرج اسفندیاری فر، حسین زیدوند، مهرزاد اسفندیاری فر، مهرداد اسفندیاری فر، اسکندر عیسوند و فرزاد ایمان علی زاده به عنوان مربی، مصطفی حبیب زاده به عنوان مدیر فنی و اردوان صاحب و محسن جلیلیان به عنوان داور، تقدیر به عمل آمد.

در رشته ورزش های رزمی از یاسر پرمهر، مجتبی زارعیان، محمد صالحی، محمود پرتو، علی آغاجری، اکبر طاهری، مهدی امیری فر، ناصر قنواتی و امین برازجانی تقدیر شد.

در رشته جانبازان و معلولان از هاشمیه متقیان، عبدالرضا جوکار، مهناز امینی و صادق بیت سیاح تجلیل شد.

در رشته ناشنوایان از عبدالمهدی هاموری و فرید عساکره تقدیر به عمل آمد. در رشته ووشو فرشاد عربی مورد تقدیر قرار گرفت. در رشته فوتسال از فرهاد توکلی تقدیر به عمل آمد. در رشته دوچرخه سواری از فروزان عبدالهی تقدیر شد و در رشته پرورش اندام نیز از سجاد حیدری و رضا صفاکار تجلیل شد.

در این مراسم به مدال آورانی که صاحب نشان های طلا، نقره و برنز شده بودند به ترتیب سه میلیون، دو میلیون و یک و نیم میلیون تومان هدیه به همراه لوح تقدیر اهدا شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها