به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

بحران مالی نفت به امیدیه رسید

بحران مالی نفت به امیدیه رسید

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت امیدیه با مشکلات مالی جدی روبرو شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت امیدیه در فصل جاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور با مربیگری علیرضا فیروزی ملی‌پوش اسبق فوتبال خوزستان نتایج خوبی کسب کرد و تنها تیم از بین شش تیم خوزستانی بود که توانست جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کند.

تیم نفت امیدیه در حالی برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران تلاش می‌کند که مشکلات مالی تیم‌های تحت پوشش وزارت نفت به این تیم نیز سرایت کرده است و اعضای تیم نفت امیدیه مدت هاست با وجود همین مشکلات در مقابل حریفان به میدان می‌روند.

این مشکلات اما طبق اخبار رسیده از تیم نفت امیدیه به اوج رسیده و اعتراضاتی را از سوی بازیکنان این تیم به همراه داشته است؛ بازیکنانی که با وجود دریافت نکردن مبالغ قراردادهایشان در مسابقات قبلی به میدان رفته‌اند.

تیم نفت امیدیه طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ باید روز دوشنبه هفته جاری در یک بازی حساس در خانه تیم مدعی پارس جنوبی جم به میدان برود، اما این در حالیست که مشکلات مالی نماینده فوتبال خوزستان برطرف نشده و تعداد  زیادی از بازیکنان این تیم از مسئولان باشگاه خواستار دریافت مطالبات معوقه قبل از این بازی و فرا رسیدن تعطیلات نوروزی شده‌اند.

با توجه به شرایط حساس تیم نفت امیدیه در مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور و شانس صعود این خوزستانی به لیگ دسته اول، انتظار می‌رود مسئولان ذیربط در خصوص رفع مشکلات مالی این تیم تلاش لازم را انجام دهند تا مسیر صعود تیم نفت امیدیه به لیگ یک هموارتر شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
0
0
از بین تیمهای وزات نفت فقط نفت آبادان شرایط مالیش اوکیه بودجش از تیمای لیگ برتریم بیشتره ولی چه فایده مدیریت ضعیفه هرسال میرن بیست تا بازیکن غیربومی میارن میلیاردها پول بیت المال خرج میشه تیم درجا میزنه و مونده لیگ یک
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
0
0
خیلی جالبه بدونید که شهرستان امیدیه یه چهارم نفت ایران را داراست ...اگه نفت تهران به مشکل میخوره به خاطر اینه که تهران نفتش کجاست ولی شهر من ...تا بوده همین رویه بوده ..امیدواریم به کمکی بشه ...خواهش میکنیم از خوزستان اسپورت واسه حمایتشون و پیگیری بیشتر این موضوع
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
0
0
مشکل مالی نیست مشکل بعضی از عوامل هستن که دوست ندارند نفت امیدیه صعود کند چرا که منافعشان به خطر می افتد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها