به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
تعداد نظرات: ۹ نظر

تراکتور 3 - فولاد 2؛ باخت فولاد در استادیوم خالی

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌وسوم لیگ برتر - استادیوم یادگار تبریز
پنجشنبه 20 اسفند 94 - ساعت: 15:30
تراکتورسازی تبریز 3 فولاد خوزستان 2
گل ها: ایوب کلانتری (8) محمد ایران پوریان (62- پنالتی) خالد شفیعی (5+90) - ساسان انصاری (67 و 1+90- پنالتی)
داور: رضا کرمانشاهی
کمک‌داوران: بابک داوری و محمد عطایی
اخطار: محمد ایران پوریان (تراکتورسازی) - ساسان انصاری، علیرضا سلیمی (فولاد)
تماشاگر: بدون تماشاگر

تراکتورسازی تبریز: محمدرضا اخباری، سعید آقایی، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، بختیار رحمانی (71- مهدی شریفی)، سروش رفیعی (90- علی حمودی)، ایوب کلانتری، فردین عابدینی (55- شاهین ثاقبی) و فرزاد حاتمی
سرمربی: امیر قلعه نویی

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، عبدالله ناصری، محمد اهل شاخه، بهمن کامل، امید خالدی، اکبر ایمانی (82- مهدی بدرلو)، احمد عبدالله زاده، محمود مطلق زاده (71- اسماعیل شزیفات)، ساسان انصاری، مهرداد بایرامی (77- امین جهان کهن) و دورگ کوئه ماها
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان به سود تیم تراکتورسازی به پایان رسید.

نیمه اول دیدار تراکتورسازی و فولاد با وجود سرعت پایین مسابقه، دارای چند فرصت خطرناک روی دروازه‌های دو تیم بود که اغلب این فرصت ها روی اشتباهات فردی بازیکنان در انجام وظایف دفاعی خلق شدند.

تراکتورسازی که در استادیوم خالی از تماشاگر یادگار تبریز از فولاد میزبانی می‌کرد، خیلی زود از یک پرتاب اوت بلند به گل رسید و توسط ایوب کلانتری بازیکن سابق فولاد دروازه این تیم را گشود. این گل برای دقایقی باعث افت روحی تیم فولاد و مسلط شدن تراکتورسازی بر توپ و میدان شد اما از دقیقه بیستم به بعد، بازیکنان فولاد به بازی برگشتند و حملاتی روی دروازه تراکتورسازی طراحی کردند اما حملات فولاد برای جبران گل خورده و ضدحملات تراکتورسازی برای افزایش گل های زده در نیمه اول، حاصلی برای دو تیم نداشت.

شوت مطلق زاده در دقیقه 26 و ضربات بایرامی در دقایق 37 و 40 همگی به وسط دروازه تراکتورسازی زده شدند و در آغوش محمدرضا اخباری جای گرفتند، ضمن اینکه دوبار ضربات بایرامی و کوئه ماها از بالای دروازه تراکتورسازی به اوت رفت. در سمت مقابل نیز، ضربه سر فرزاد حاتمی و شوت سعید آقایی از بالای دروازه فولاد به خارج رفتند و ضربعه فنی سروش رفیعی در دقیقه 44 پس از برخورد به تیر افقی دروازه فولاد راهی اوت شد تا نیمه اول با همان تک گل ایوب کلانتری خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم، تیم فولاد برای جبران گل خورده وارد میدان شد و خط دفاعی تراکتورسازی را تحت فشار قرار داد اما بازیکنان فولاد در یک ضدحمله غافلگیر شدند و خطای پنالتی سلیمی روی رفیعی باعث رسیدن تراکتورسازی به گل دوم شد. این گل خیلی زود با یک ضربه پنالتی پاسخ داده شد تا اختلاف باز هم به حداقل برسد و بازی در بیست دقیقه پایانی از حساسیت زیادی برخوردار باشد.

در بیست دقیقه پایانی، ابتدا ضربه سر فرزاد حاتمی از بالای دروازه فولاد به اوت رفت و سپس ارسال زمینی اکبر ایمانی به دهانه دروازه تراکتورسازی توسط مدافعان میزبان دفع شد. در دقیقه 83 حرکت پا به توپ و ضربه اسماعیل شریفات توسط اخباری مهار شد و در اولین دقیقه از وقت تلف شده، تیم فولاد صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد تا این بار هم ساسان انصاری پنالتی را تبدیل به گل کند.

در حالی که بازی رو به پایان بود، خالد شفیعی با یک ضربه سر دروازه فولاد را گشود تا سه امتیاز این بازی به تراکتورسازی تبریز برسد.

شرح گل ها
1-0 (تراکتورسازی): خالد شفیعی توپ را بلند به درون محوطه جریمه فولاد فرستاد و محمد ایران پوریان توپ را برای ایوب کلانتری آماده کرد تا کلانتری با یک ضربه فنی از جلوی محمد اهل شاخه دروازه فولاد خوزستان را باز کند.

2-0 (تراکتورسازی): در پی خطای علیرضا سلیمی روی سروش رفیعی یک ضربه پنالتی به سود تراکتورسازی اعلام شد که این ضربه توسط محمد ایران پوریان وارد دروازه فولاد شد.

2-1 (فولاد): در پی خطای خالد شفیعی روی مهرداد بایرامی این بار ضربه پنالتی به سود فولاد گرفته شد و ساسان انصاری دروازه محمدرضا اخباری را باز کرد تا فاصله کمتر شود.

2-2 (فولاد): باز هم یک ضربه پنالتی در این بازی حاصل شد و خطای محمد ایران پوریان روی بهمن کامل یک ضربه پنالتی برای فولاد به دنبال داشت که این ضربه هم توسط ساسان انصاری تبدیل به گل شد تا فولاد بازی باخته را مساوی کند.

3-2 (تراکتورسازی): در پی ارسال یک ضربه ایستگاهی، فرزاد حاتمی با ضربه سر توپ را برای خالد شفیعی آماده کرد تا مدافع پیش تاخته تراکتورسازی گل سوم و پیروزی بخش تیمش را بزند.

در حاشیه
* تراکتورسازی تبریز با حکم کمیته انضباطی از حضور تماشاگرانش در این مسابقه محروم بود.
* ساعت این بازی با درخواست باشگاه فولاد از 16:30 به 15:30 تغییر کرده بود.
* سروش رفیعی، بختیار رحمانی و ایوب کلانتری، سه بازیکن سابقه فولاد خوزستان، در ترکیب اصلی تراکتورسازی قرار گرفتند.
* مهرداد بایرامی و احمد عبدالله زاده که در نیم فصل اول عضو تیم تراکتورسازی بودند، در این بازی روبروی تیم سابق خود به میدان رفتند ولی مهرداد طهماسبی همانند چند بازی گذشته از روی نیمکت فولاد بازی را دنبال کرد.
* محمد ایران پوریان در اوایل مسابقه در دو مرحله دچار آسیب دیدگی شد. او یک بار زانویش دچار مصدومیت وبار دوم لبش دچار خونریزی شد. ایرانپوریان پس از مداوا به بازی برگشت.
*در غیاب سینا عشوری، خالد شفیعی اوت های بلند را برای تراکتورسازی پرتاب می کرد.
* پرتاب اوت های بلند تیم فولاد خوزستان برعهده عبدالله ناصری مدافع راست این تیم بود.
* کورش بختیاری زاده مربی فولاد خوزستان در اعتراض به اعلام ضربه پنالتی به سود تیم تراکتورسازی تبریز از سوی داور مسابقه اخراج شد.
* پس از گل سوم تیم تراکتورسازی تبریز، دراگان اسکوچیچ بدلیل اعتراض به داور مسابقه از روی نیمکت تیمش اخراج شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
3
7
هرچند که بهمن کامل و اهل شاخه و ناصری و علی سیلمی امروز بسیار بد بازی کردند اما باز هم حق فولاد تو این بازی باخت نبود.تراکتور به جز اون ضد حمله کار دیگه ای نکرد.
همون نیمه ی اول میتونستیم 2 گل بزنیم.
متاسفانه موقعیت های ما در جریان بازی گل نمیشه.
به هر حال به بازی های آینده امیدوارم.
قرار نیست همه ی بازی ها رو ببریم.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
0
5
باز خداروشکر که سپاهان امروز سیاه جامگانو برد. اگه سیاه جامگان میبرد وضع خراب میشد. خداکنه اس صنعتی به ملوان نبازه 10 نفره شدن
فولاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
4
8
ادامه تیره روزی های فولاد با اسکوچیچ ! نتیجه مدیریت اژدری همینه که تیم ته جدول فعلا کاندید سقوط به لیگ شده .کاش زوتر فصل تمام بشه اسکوچیچ و دار ودسته از فولاد برن
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
6
7
من که نفهمیدم مربیا فولاد به چی اعتراض داشتن سلیمی که باید اخراج میشد اخراجش نکرد پنالتی اول فولادم که مشکوک بود الکی فقط دنبال بهانن
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
3
9
اسکوچیچ فکر کرد این بازی هم شانسی میتونه ببره
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
0
7
لوک خوش شانس باز هم شکست خورد وهم اخراج شد. پنالتی اول فولاد درهیچ شرایطی پنالتی نبود و سلیمی هم صدرصدبایستی اخراج میشد. حیف این تماشاگران اکثرا فهیم که حرص وجوش میخورند برای تیم اسکوچیج و اژدری زاده حیف حیف حیف. خداییش استقلال صنعتی داره آبروی داری میکنه ، بعد ما وقت گرانبهامون رو صرف تیم بزن زیرش اسکو و اژدری زاده میکنیم. به والله راه آهن میبازه ولی انسان ازفوتبالش لذت میبره! متاسفم برای استان خودم که فولادی که نماد اندیشه ،منطق ،اکادمی، جوانگرایی، بومی گرایی و... بود تبدیل شده به تیمی محلی که کم کم داره آبروی ما رو میبره. 90دقیقه فولاد با مهاجمانی بازی میکرد که جز خون به دل کردن چیزی ندارند نیم فصل اول مهاجمانی مرده ، نیم فصل دوم مهاجمانی درحال احتضار. ننگ بر این مدیریت پول پرست. مرگ بر اون کسی که فولاد محبوب رو به این روز انداخت. ننگ بر اون کسی که هرروز مورد اهانت قرارمیگیره ولی صندلی ریاست براش ارزش بیشتری داره. ننگ بر این سرمربی که تمام اخلاق رو زیرپا گذاشت.
amin behbahan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
5
5
با لشکر مصدوم و محرومی که داشتیم و همچنین شریفات و جماعتی نا اماده،بازم بد بازی نکردیم.ساختار دفاعی تیم واقعا مشکل داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
2
6
یکی به من بگه حکایت بازی دادن به کوماها و خالدی چیه هر چقد فکر میکنم به نتیجه نمیرسم
فولاد خورشید جنوب
|
United States
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
3
4
خوب نبودیم ولی به هیچ وجه حقمون باخت نبود
تراکتور چهار توپ اورد سه تاش گل شد فولاد بیست سی تا توپ اورد اما به خاطر بی برنامه بودن هیچ کدومش به جایی نرسید
علی سلیمی هم دوباره همون سلیمی سابق شد
خیلی خیلی ناراحتم ولی سکوت می کنم تا این فصل جهنمی تموم بشه فقط یه جمله میگم
اسکوچیچ هیچی بارش نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها