به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶

کمالوند: استقلال اهواز می‌تواند به لیگ برگردد

کمالوند: استقلال اهواز می‌تواند به لیگ برگردد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: گسترش فولاد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری پس از بازی گسترش فولاد تبریز و استقلال اهواز، اظهار کرد: به لطف خدا و حمایت مجموعه گسترش فولاد و همچنین تلاش بازیکنان، ما بازی مدرنی را به نمایش می‌گذاریم. واقعا دادن 200 پاس صحیح در یک نیمه و آن هم در مقابل تیم دفاعی، بسیار سخت است. این نحوه بازی را از دیدار مقابل پرسپولیس آغاز کرده‌ایم و معتقدم هفته گذشته اگر بدشانس نبودیم، حتی می‌توانستیم استقلال تهران را شکست دهیم.

وی ادامه داد: اگر شاکله اصلی تیم را برای فصل بعد حفظ کنیم و همچنین 4-5 بازیکن خوب جذب تیم شوند، فصل بعد می‌توانیم مدعی اصلی قهرمانی باشیم.

وی افزود: بازیکنان، مدیرعامل، سرمربی و تمام اعضای کادر فنی تیم همدل هستند و همه در راستای موفقیت گسترش فولاد تلاش می‌کنند.

کمالوند با اشاره به مصدومیت و محرومیت چند بازیکنش در این دیدار اظهار کرد: در حالی امروز بازی کردیم که چند بازیکن اصلی‌مان از جمله محمد نصرتی، مگنو باتیستا و مصطفی اکرامی را در اختیار نداشتیم ولی بازیکنان جایگزین فوتبال بسیار خوبی به نمایش گذاشتند.

وی در رابطه با ضربه پنالتی که محمد ابراهیمی می‌خواست بزند ولی به دستور کادر فنی پنالتی را پیمنتا زد گفت: مسئله اینچنین نیست. من به محمد ابراهیمی گفتم که خودت پنالتی را بزن ولی نمی‌دانم چرا ابراهیمی پنالتی را به پیمنتا داد. من مربی‌ای نیستم که به خاطر یک اشتباه از تمامی زحمات یک بازیکن چشم‌پوشی کنم و همیشه پای بازیکنانم می‌ایستم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد خاطرنشان کرد: ارتباط من با بازیکنانم عاطفی است. اکنون چند بازیکن در تیمم بازی می‌کنند که از سنین نوجوانی شاگرد من بوده‌اند و اینکه الان من قراردادم را برای فصل بعد تمدید کرده‌ام اتفاق بسیار خوشایندی است. امیدوارم در بازی‌های بعدی هواداران ما را حمایت کنند و اگر بتوانیم چند برد متوالی به دست آوریم شاید سهمیه آسیا کسب کردیم.

وی همچنین ادامه داد: به آقای سیاوش بختیاری‌زاده هم تبریک می‌گویم. واقعا بازی کردن با بازیکنان 16-17 ساله در لیگ برتر جرات می‌خواهد. معتقدم اگر استقلال اهواز با این بازیکنان ادامه دهد، در صورت سقوط نیز فصل بعدی آن باز هم می‌تواند به لیگ برتر صعود کند.

کمالوند با بیان اینکه از سازمان لیگ گلایه دارم عنوان کرد: سازمان لیگ با باشگاه تماس گرفت و از ما خواست که به خاطر مشکلات مالی استقلال اهواز با انتقال بازی جمعه به شنبه موافقت کنیم چون استقلال نمی‌توانست بلیت مستقیم تهیه کند. ولی در سوی دیگر به خاطر وزش شدید باد که قرار بود امروز تا ساعت 16 ادامه داشته باشد، از سازمان لیگ درخواست کردیم بازی‌مان را نیم ساعت عقب بیندازد که متاسفانه با این درخواست گسترش فولاد موافقت نشد و با توجه به اینکه ضروری است ارتباط دو طرفه باشد، از این پس چنین درخواست‌هایی از سوی سازمان لیگ را نخواهیم پذیرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: محمد ابراهیمی هم اکنون بهترین بازیکن ایران است و اگر این شرایط را ادامه دهد حتی می‌تواند در تاپ‌ترین لیگ‌های فوتبال دنیا بازی کند. ابراهیمی به راحتی می‌تواند بازیکن روبه‌رو را دریبل بزند و اگر این بازیکن به تیم ملی دعوت نشود، در حق فوتبال ایران جفا می‌شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها