به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

نوروزی: مدیون خوزستان هستم اما از اهواز می‌روم

مهاجم تأثیرگذار تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: فوتبالم را مدیون استان خوزستان هستم ولی نمی توانم از این پس در استقلال اهواز بازی کنم.

مصطفی نوروزی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص عدم حضورش در تمرینات استقلال اهواز و درخواست جدایی از این تیم گفت: به دلیل مشکلاتی که دارم، تقاضای جدایی از استقلال را کرده ام و امیدوارم با انجام این کار بتوانم فوتبالم را در جای دیگری ادامه بدهم. من دین خود را به استقلال اهواز ادا کرده ام و اکنون برای جدایی از این تیم اصرار دارم.

نوروزی ادامه داد: بچه استان ایلام هستم ولی همیشه گفته ام که فوتبال خود را مدیون خوزستان می باشم. اکنون هم به دلیل مشکلات خانوادگی ناچارم از اهواز بروم و این موضوع را به اطلاع آقای جهانداری مدیرعامل باشگاه و هیئت فوتبال خوزستان رسانده ام. شرایط روحی مناسبی ندارم و نمی توانم به بازی در استقلال اهواز ادامه دهم.

مهاجم شماره 11 استقلال اهواز که در نیم فصل نخست بازی های قابل قبولی ارائه کرده بود، در پاسخ به این سئوال که آیا دیر شدن موعد پرداخت مطالبات باعث اتخاذ چنین تصمیمی شده یا خیر، توضیح داد: مسائل مالی بهانه ای بود تا از استقلال جدا شوم. راستش روز بازی با فجرسپاسی در شیراز اتفاقاتی افتاد که من تصمیم قطعی برای جدایی از استقلال اهواز گرفتم و روی انجام این تصمیم اصرار دارم.

وی در ادامه گفت: بارها در پرداخت پول بازیکنان استقلال اهواز تأخیر ایجاد می شد ولی همیشه به بچه ها اصرار می کردم که بدون توجه به مشکلات کارشان را ادامه دهند. در نیم فصل لیگ برتر پیشنهادات بسیار خوبی از تیم های لیگ برتری داشتم ولی به آن ها توجهی نکردم. احساس می کنم که دینم را به استقلال اهواز ادا کرده ام و تصمیم دارم فوتبالم را در خارج از خوزستان دنبال کنم.

مصطفی نوروزی در رابطه با مراجعه به هیئت فوتبال خوزستان و تقاضای فسخ یکطرفه قرارداد با استقلال اهواز گفت: به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مراجعه کردم و تقاضای فسخ یکطرفه قرارداد را داشتم که در نهایت مرا به هیئت فوتبال خوزستان ارجاع دادند. هیئت فوتبال خوزستان بعلت اینکه استقلال اهواز نماینده این استان است، ترجیح می دهد موضوع را به شکلی حل و فصل کند ولی من به آقای جهانداری گفته ام که دیگر نمی توانم در اهواز بازی کنم. امیدوارم قراردادم را فسخ کنند تا در خارج از خوستان به فوتبال ادامه دهم.

مصطفی نوروزی در خصوص اینکه آیا ممکن است در جلسه با مدیرعامل استقلال اهواز به توافق برسد و در این تیم باقی بماند، اظهار کرد: تصمیم من قطعی است و اگر با خواسته ام موافقت نشود، ترجیح می دهم در نیم فصل دوم خانه نشین شوم اما در استقلال اهواز بازی نکنم.

مشخص نیست چه اتفاقاتی رخ داده که این بازیکن تأثیرگذار استقلال اهواز برای جدایی از این تیم اصرار زیادی دارد. امید می رود که با حضور ارسطو جهانداری در اهواز و صحبت های رودرروی مدیرعامل و بازیکن استقلال مشکل مصطفی نوروزی برطرف شود. طرفداران استقلال تمایل دارند مصطفی نوروزی در این تیم باقی بماند. باید به انتظار آینده نشست.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
مهدی
|
United States of America
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
1
1
واقعا دوس نداریم این بازیکن خوب جدا بشه امان از حاشیه
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
0
3
مگه چه اتفاقی افتاده که میخواد بره؟
اگر اینقدر هم اصرار به رفتن داشته باشه بازیکن، دیگه نمیشه نگهش داشت...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
1
3
مگر این بازیکن چه کاری برای استقلال اهواز انجام داده که ميگه دینم رو به استقلال اهواز ادا کردم. آقای نوروزی امثال تهامی، شیخ رباط،رضا داودی،نجدی،پاکدل و...میتوانند ادعا کنند دینشان را به استقلال ادا کردند.بعنوان یک خوزستانی متاسفم که تیمهای استان ما بجای پرورش استعدادها و بازیکنان خوزستانی باید سکوی پرتاپ بازیکنان استانهای دیگر باشند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها