به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

صنعت‌نفت 3 - آلومینیوم 0؛ نفت پیروز مصاف جنوبی‌ها

صنعت‌نفت 1 - آلومینیوم

خوزستان اسپورت:
هفته بیست و هفتم لیگ یک - استادیوم تختی آبادان
شنبه اول اسفند 94 - ساعت: 15
صنعت‌نفت آبادان 3 - آلومینیوم هرمزگان 0
گل: حسین بغلانی (16- پنالتی) محمد شادکام (69) محمد پورمحمد (90)
داور: رضا تارخ
کمک داوران: حسین رحیمی پور و فرهاد مروجی
اخراج: میلاد صالحی (آلومینیوم)
اخطار: حسین بغلانی، میلاد جهانی، مرتضی غلامعلی تبار (صنعت‌نفت) - علی واقف (آلومینیوم)
تماشاگر: پانصد نفر

صنعت‌نفت آبادان: حسن هوری، وحید فارغ، حسین بغلانی، مرتضی غلامعلی تبار، محمد پورمحمد، میلاد جهانی، حمید طاهری فرد، حسین دوستدار (67- پیمان میری)، محمد شادکام، امیر ذلیکانی (81- محمود داری زاده) و رضا یزدان دوست (76- سید فاخر تهامی)
سرمربی: نادر دست نشان

آلومینیوم هرمزگان: محمدباقر شعبانی، بابک بیداری، مسعود رزم‌پوش، صاحب یونسی (61- پژمان قرمزی)، میلاد صالحی، محمدصادق طاهری، سعید راهرو، علی واقف (86- معین رنجبریان)، حکیم حزبایی پور، آرش عبدلی و هادی دهقانی
سرمربی: عباس سرخاب

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و آلومینیوم هرمزگان با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، در روزی که تماشاگران آبادانی بدلیل نتایج چند هفته گذشته تیم صنعت‌نفت از بازی این تیم استقبال نکردند، زردپوشان نفت در مقابل تیم ته جدولی آلومینیوم هرمزگان به یک پیروزی خانگی رسیدند تا به روزهای آینده امیدوار باقی بمانند.

صنعت‌نفت در طی دو نیمه بر تیم آلومینیوم هرمزگان برتری داشت و در اکثر دقایق صاحب توپ و میدان بود. زردپوشان در نیمه نخست روی یک ضربه پنالتی که با اعتراض شدید کادر فنی تیم آلومینیوم همراه بود، به گل اول رسیدند و در نیمه دوم با اضافه کردن نیروهای تهاجمی به گل دوم رسیدند. ده نفره شدن تیم آلومینیوم در 15 دقیقه پایانی بازی نیز باعث شد تا شاگردان دست‌نشان که سه امتیاز را در اختیار داشتند، با خیال آسوده به بازی ادامه دهند.

در حالی که چهار دقیقه وقت تلف شده از سوی داور میدان اعلام شده بود، محمد پورمحمد از روی یک ضربه ایستگاهی گل زیبایی را وارد دروازه تیم آلومینیوم کرد تا زردپوشان نفت با سه گل مقابل آلومینیوم پیروز شوند و با این پیروزی در رده هشتم قرار بگیرند.

شرح گل ها
1-0 (صنعت‌نفت): داور به سود تیم صنعت‌نفت اعلام پنالتی کرد که این ضربه را حسن بغلانی برخلاف جهت حرکت سنگربان تیم آلومینیوم تبدیل به گل کرد.

2-0 (صنعت‌نفت): ارسال پیمان میری از سمت راست تیم به درون محوطه جریمه تیم آلومینیوم هرمزگان را محمد شادکام به خوبی قطع کرد تا توپ به تور دروازه تیم میهمان بوسه بزند.

3-0 (صنعت‌نفت): محمد پورمحمد از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه تیم آلومینیوم هرمزگان را به زیبایی باز کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
jamaal
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
10
زورشون به تیم ته جدولی رسیده .. اگر راست میگن برن یقه تیمهای شمالی و تهرانی صدر جدول را بچسبن ... بای بای لیگ برتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
4
اگر تیم بالای جدولی بود اصلا برد نمیاوردن شما راست میگفتید نیم فصل اول تیمهای قوی رو میبردید الان دیگه چه فایده بازی بعد میخورن دستور باختو اقای هوری داده
benyamin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
0
اولا شما حق نداری به کسی تهمت بزنی ثانیا همین تیم پیکان که الان صدر جدوله در آبادان دستپاچه شده بود و اگر اشتباه داور نبود بازی رو برده بودیم.خواهشا کمی فکر کنید بعد حرف بزنید.البته کسی اینجا نمیخواد از مدیریت دفاع کنه ولی شما هم حق تهمت زدن به کسی رو نداری.مشکل اصلی صنعت نفت برخی از همین تماشاگران هستن که با هر اشتباه بازیکن شروع به فهاشی میکنن و انگار نه انگار که این بازیکن برای اونا داره تلاش میکنه.به این تماشاگران یه لقب بیشتر نمیده داد و اونهم(بی تعصب)تمام.به امید روزی که فرهنگ تماشا گران صنعت به روزها قبلش برگرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
0
اقای عزیز شما انگار از چیزی اطلاع ندارید مردم ابادان کاملا از مدیریت و اطرافش با خبرند و میدونن چه کسی بازیکن سالار نفته اره من قبول دارم عده ای از تماشاگران هستند که باعث بانی این نتایجن ولی تا این باند بازیا هست همچنان نهضت ادامه دارد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها