به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱

مراسم اهتزاز پرچم استقلال، فولاد و نفت برگزار شد

پرچم چهار باشگاه خوزستانی در ورزشگاه تختی اهواز به اهتزاز درآمد.
مراسم رونمایی از پرچم تیم های شرکت کننده در تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان (یادواره سردار شهید جاسم نادری) در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، این مراسم با حضور مدیران، سرپرستان، مربیان و گروهی از هواداران باشگاه های نفت مسجدسلیمان، استقلال اهواز، استقلال خوزستان و فولادنوین اهواز در محل هیئت فوتبال خوزستان برگزار شد.

در ابتدای مراسم، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای گردان بلال اعلام کرد که برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان به منظور ایجاد همبستگی و اتحاد بیشتر میان باشگاه های مطرح استان بوده و این مسابقات می تواند فرصت خوبی برای آماده سازی چهار تیم مطرح خوزستانی و حضور موفق آن ها در دور برگشت لیگ برتر و دسته اول باشد.

در ادامه مراسم نوبت به فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان رسید تا برای حاضرین در سالن برگزاری مراسم سخنرانی کند. کیانی زاده خطاب به حاضرین گفت: با پیشنهاد استاندار محترم خوزستان و تلاش هیئت فوتبال استان مقدمات برگزاری این تورنمنت فراهم شد. تیم های خوزستانی با حضور در این مسابقات می توانند در فصل تعطیلی مسابقات آمادگی بازیکنان خود را حفظ کرده و شرایط بهتری در ادامه مسابقات رسمی داشته باشند.

کیانی زاده همچنین اشاره کرد: رئیس هیئت فوتبال خوزستان به فدراسیون فوتبال کشور پیشنهاد برگزاری اردوهای آماده سازی و مسابقات تدارکاتی تیم های ملی فوتبال را در استان خوزستان داده است و این استان برای میزبانی از مسابقات تیم های ملی آمادگی دارد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که مشکلات مالی تیم نفت مسجدسلیمان سریع تر برطرف شود و تیم های خوزستانی نیز بتوانند در دور برگشت لیگ برتر و دسته اول در جایگاه های شایسته ای قرار بگیرند.

پس از خاتمه صحبت های سخنرانان، حاضرین در مراسم به محوطه جلوی هیئت فوتبال خوزستان رفتند. سپس مراسم بالا رفتن پرچم چهار باشگاه نفت مسجدسلیمان، استقلال اهواز، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان توسط مسئولان به انجام رسید. نکته جالب استفاده از پرچم باشگاه فولاد خوزستان برای باشگاه فولادنوین اهواز بود. فولادنوین اهواز، تیم دوم باشگاه فولاد خوزستلان محسوب می شود.

تصاویر منتخب این مراسم بزودی در خوزستان اسپورت منتشر خواهد شد.

اهتزاز پرچم فوتبال خوزستان در ورزشگاه تختی


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها