به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸

فوتبال خوزستان به شهرکرد و زاهدان باخت!

تداوم ناکامی های نمایندگان خوزستان در لیگ دسته دوم کشور این سئوال را پیش آورده که چرا تیم های خوب و پرمهره خوزستانی که از سوی مدیران باشگاه به خوبی حمایت می شوند، نتایج خوبی نمی گیرند؟!
شکست تیم های خوزستانی حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران، هواداران فوتبال خوزستان را بیش از پیش نسبت به عملکرد نمایندگان این خطه در لیگ 2 ناامید کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، چهار نماینده خوزستان در هفته سیزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران به مصاف حریفان خود رفتند و جمعاً سه امتیاز در چهار مسابقه به دست آوردند! نکته جالب و البته ناراحت کننده، شکست نمایندگان فوتبال خوزستان برابر تیم هایی از شهرکرد و زاهدان بود!

در ورزشگاه تختی اهواز، تیم کارون خوزستان میزبان شهداء شهرکرد بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. میلاد صالحوند در دقیقه 65 تیم کارون را پیش انداخت اما گل های وحید کریمی (80) و مرتضی صالحی (85) باعث شد تا ورق به سود تیم مهمان برگردد و نماینده شهرکرد در اهواز پیروز شود!

تیم ملی حفاری اهواز، پرمهره ترین تیم لیگ دسته دوم باشگاه ایران که از بازیکنان باتجربه خوزستانی بهره می برد، دومین تیم شکست خورده این استان در هفته سیزدهم بود. ملی حفاری اهواز در ورزشگاه المپیک زاهدان به مصاف تیم هامون سازه زاهدان رفت و در کمال ناباوری با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. شکست فوتبال پرآوازه خوزستان برابر زاهدان از آن اتفاقاتی است که فوتبالدوستان نمی توانند به راحتی آن را باور کنند.

در این هفته تیم نفت امیدیه نیز شکست را پذیرا شد و در تهران با نتیجه دو بر صفر به تیم استقلال آبی ب تهران باخت. نفت امیدیه در ورزشگاه سهند تهران هر چه حمله کرد به در بسته خورد تا تیم تهرانی با استفاده از حداقل موقعیت ها در هر نیمه یک گل وارد دروازه نفت کند. تیم نفت امیدیه حالا باید به هفته های باقی مانده چشم بدوزد.

اما تنها تیم پیروز خوزستانی در هفته سیزدهم، تیم نفت نوین آبادان بود که آبروداری کرد و در آبادان به نماینده جزیره کیش نباخت! نفت نوین با مربیگری بهنام سراج موفق شد تیم شاهین کیش را با نتیجه دو بر مغلوب کند و سه امتیاز به دست بیاورد. رضا یزدان دوست و سامان راق گلزنان نفت نوین در مسابقه ای بودند که در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد.

تیم دزرود دزفول دیگر نماینده خوزستان در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران، امروز به میدان نرفت. دزرود از ساعت 14:15 دقیقه فردا در ورزشگاه شهیدمجدیان دزفول میزبان گرند بجنورد خواهد بود.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها