به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

بختیاری‌زاده: از مردم خوزستان عذرخواهی می‌کنم

بختیاری‌زاده: از مردم خوزستان عذرخواهی می‌کنم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: با وجود اینکه تمام حربه‌های تاکتیکی نفت تهران را بسته بودیم ولی از چیزی که می‌ترسیدم اتفاق افتاد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیاوش بختیاری‌زاده پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر نفت تهران در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدا از تمام مردم شریف خوزستان بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم. خیلی متاسفم که سه امتیاز را نتوانستیم بگیریم. ما خیلی خوب کار کردیم ولی از آن چیزی که می‌ترسیدم اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: با این بازیکنان جوان و کم تجربه تمام حربه‌های تاکتیکی نفت را بسته بودیم تا جایی که آنها برای رسیدن به گل فقط به شروع مجدد دل بسته بودند که ما آن را نیز بستیم اما متاسفانه بدقلقی و ناجنسی فوتبال به کمک نفت آمد و به کمک من نیامد و باعث شد بازی را ببازیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز افزود: امروز هم بازیکنان همان چیزی را که از آنها خواستم انجام دادند و دلم سوخت که بازی را باختیم و گل نزدیم اما باز هم راضی‌ام به رضای خدا.

وی گفت: در این شرایط سخت تمام امید من به دو بازیکن باتجربه مثل مکی شریفی و عادل کلاه‌کج است که متاسفانه این دو نفر نیز به علت مصدومیت در این بازی همراه ما نبودند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز درباره توهین‌هایی که در ابتدای بازی به علیرضا منصوریان شد، گفت: به عنوان یک خوزستانی و کسی که مسئولیت فنی استقلال را بر عهده دارم از منصوریان عذرخواهی می‌کنم. من به تمام مربیان لیگ و بخصوص علیرضا منصوریان احترام می‌گذارم. علی منصوریان یکی از بچه‌های متدین و باخدا است که سال‌هاست او را می‌شناسم.

وی افزود: ضمن اینکه از منصوریان عذرخواهی می‌کنم باید بگویم که عربی زبان خداست و همه قومیت‌ها و کشورها و ادیان باید به زبان خدا احترم بگذارند. همچنین ضمن اینکه از تماشاگران نیز عذر می‌خواهم از علی منصوریان نیز عذر می‌خواهم. در شان فوتبال خوزستان نیست که اینگونه به یک مربی توهین کنند ولی یک جاهایی به مردم خوزستان فشار می‌آید، هر چند من این حرکات را تایید نمی‌کنم.

او گفت: از یکسری چیزها دلم می‌سوزد. از تمام 100 نفری که کاندیدای مجلس شدند گله‌مند هستم. خوزستان اولین خاکریزهای دفاع مقدس را داراست، از طرفی 90 درصد از اقتصاد مملکت وابسته به خوزستان است ولی متاسفانه باید بگویم تیم ما در این روزها به تیم محلات تبدیل شده و من بابت این مساله از بچه‌های تیمم شرمنده هستم. تیم ما امروز ساعت 11 صبح در رستوران جمع شد، سپس ما در مسجد رستوران نماز خواندیم و بچه‌ها در مسجد رستوران استراحت کردند در حالیکه در تیم‌های لیگ سه هم این اتفاق نمی‌افتد. تمام 100 نفری که کاندیدای مجلس شدند از در و دیوار ورزشگاه بالا می‌روند و مدام می‌گویند پیشکسوتان و فوتبالیست‌ها بیایید و به ما رای بدهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پایان در پاسخ به یک سئوال مبنی بر اینکه آیا با وجود بازی‌های خوب در حال از دست دادن زمان نیستید، اظهار کرد: این مساله را قبول دارم ولی همانگونه که در نشست قبل از بازی گفتم تیم‌مان نقش دونده دوی استقامت المپیک را دارد که در رده آخر قرار دارد ولی همچنان برای رسیدن به خط پایان تلاش می‌کند. ما نیز به حرمت ورزش و قداست آن و همچنین به حرمت فوتبال و لیگ با تمام وجود تا آخر ادامه می‌دهیم و مطمئن هستم که خدا یک جایی ما را می‌بیند و دست ما را می‌گیرد. ان‌شاءالله روزی ما هم در دقیقه 90 گل می‌زنیم و بازی را می‌بریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
1
7
انصافا با این چیزهایی که گفتی این تیم خوب نتیجه گرفته
البته یه چیزی واضح و مشخصه تیمی مثل سیاه جامگان با زدوبند چند هفته است که از منطقه خطر دور شده و بعید نیست اس اس و فولاد رو با هم بفرستند دسته یک
ابادانی
|
Germany
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
0
6
چرا شما معذرت بخوای؟ مسئولین خوزستان همه شون باید معذرت بخوان. به خاط اینکه اجازه دادند غیربومیها اس اهواز رو نابود کنند.شما به جوانهای خوزستان میدون بده .نتیجه مهم نیست.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
2
درود بر اس اس شهر اهواز
درود بر سیاوش خان
درود بر جوانان با غیرت خوزستانی
شرمندی بمونه واسه کسانی که پول و قدرت دستشونه و جوانان و عشق یک استان بی رمق و خسته تر از روز قبل!!!!!!!!!!!!!!!
خوزستان اسپورت سانسور نکن حرف من تنها نیست!!!!
imn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
2
ای کاش یک مهاجم بخته تر میتونستید جذب کنید واقعا تیم کامل میشد واقعا اگر استقلال اهواز در چند بازی گذشته مهاجمی همجون شیمبا داشت الان اینجای جدول نبود
فوتبالی
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
0
مگر چکار کردی که می بایست عذرخواهی کنی عزیز دل برادر....... عذر خواهی کسانی باید بکنند که ..همین که در بازی با ذوب اهن دور رفت متوجه شدند یک خطر جدی بنام استقلال اهواز با مربی کار بلد ی بنام سیاوش بختیاری زاده ظهور کرده..بساط فروپاشی این تیم را مهیا کرده اند. وانقدر پیش رفتند تا به اهداف خود رسیدند بعد هم مجددا به شما گفتند بفرمایید این تیم شما .شما چه گناهی دارید.... ما به شما وامثال شما افتخار میکنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها