به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰

خرمگاه: منتظر اشتباه استقلالی‌ها بودیم

خرمگاه: منتظر اشتباه استقلالی‌ها بودیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم نفت تهران با بیان اینکه در دیدار برابر استقلال اهواز تیمش از سوی جوان استقلال اهواز اذیت شد، گفت: می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمد خرمگاه در پایان دیدار تیمهای استقلال اهواز و نفت تهران در نشست خبری اظهار کرد: بازی را پیش‌بینی می‌کردیم که حریف، حریف سرسختی خواهد بود. می‌دانستیم آنها برنامه دارند و انصافا هم مانند سه، چهار بازی قبلی‌شان بازی کردند. به کادرفنی آنها تبریک می‌گویم. بازیکنان استقلال با جان و دل بازی کردند. آنها بسیار جوان، بااستعداد و با غیرت هستند.

وی در خصوص بازی گفت: می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم. دقیقه به دقیقه بازی را آنالیز کرده بودیم و منتظر اشتباه استقلالی‌ها بودیم. همان‌گونه که آنها نیز منتظر اشتباه ما بودند. در نهایت توانستیم از معدود اشتباهات تیم استقلال اهواز نهایت استفاده را ببریم.

خرمگاه ادامه داد: می‌دانستیم که بازیکنان استقلال دونده و باتکنیک هستند. ما هم در این دیدار نسبت به بازی قبل سه تغییر داشتیم. همچنین یک تعویض اجباری در حین مسابقه انجام دادیم که شرایط کارمان را بر هم زد و نتوانستیم بازی که جلوی استقلال تهران به نمایش بگذاریم را انجام دهیم.

مربی تیم نفت تهران در پاسخ به این سوال که به سهمیه فکر می‌کند یا خیر، گفت: ما یاد گرفته‌ایم که فکر نکنیم بلکه برنامه‌ریزی کنیم. تلاش‌مان را می‌کنیم که بازی به بازی برنده باشیم و حتی نیم نگاهی نیز به قهرمانی داشته باشیم.

وی در خصوص حضور نیافتن علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری گفت: او از لحاظ روحی به دلیل توهین‌هایی که قبل از بازی از جانب تماشاگران شده بود دلگیر بود و شرایط مناسبی نداشت. البته این مساله در نیمه دوم با صحبت‌هایی که ابراهیم تهامی و سیاوش بختیاری‌زاده با هواداران کردند، بهتر شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها