به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

دایی: خدا را شکر که شکست نخوردیم

دایی:اشتباه فردی کمر تیمم را شکسته است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: فکر می‌کنم نیمه اول بهتر از استقلال بودیم اما نیمه دوم بازی پایاپایی داشتیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی دایی پس از تساوی یک بر یک صبا مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: فکر کنم بازی خیلی سنگین و پایاپایی بود. هر دو تیم به دنبال برد بودند. فکر می‌کنم نیمه اول بهتر از استقلال بودیم اما نیمه دوم بازی پایاپایی داشتیم. متاسفانه به علت اشتباه فردی دوباره گل خوردیم اشتباه فردی کمر تیم را شکسته است.

وی ادامه داد: روی یک اشتباه فردی نتیجه عوض شد. باز هم اشتباه فردی نتایج زحمات یک مجموعه را به هدر داد. متاسفانه نمی‌دانم چگونه است داور خطای محرزی که روی کریم اسلامی اتفاق افتاد را نمی‌گیرد. مطمئن باشید اگر همان صحنه در محوطه جریمه ما رخ می‌داد داور خطای پنالتی می‌گرفت.

سرمربی صبا یادآور شد: داور خطاهایی که روی بازیکنان ما اتفاق می‌افتاد را عین خیالش نبود اما بلافاصله پس از اینکه بازیکن ما از کنار بازیکن حریف عبور می‌کرد، داور خطا اعلام می‌کرد. داور یک پنالتی به نفع ما نگرفت که آن صحنه می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد و تاثیر گذار بود.

دایی تاکید کرد: ما با تیم اول جدول بازی داشتیم و فکر می‌کنم بازیکنانم زحمت خود را کشیدند. البته برای بردن باید تلاش بیشتری داشته باشند تا بتوانند پیروزی را از آن خود کنند. امیدوارم در هفته‌های آینده این موضوع را جبران کنیم.

وی در مورد اینکه تیمش پس از زدن گل در نیمه دوم عقب کشید، گفت: ما دائم داد و فریاد می‌کنیم که تیم عقب نکشد و گلی هم که دریافت کردیم روی اشتباه خودمان صورت گرفت. مدافع ما فکر کرد که توپ دفع شده و به همین دلیل به سمت آن نرفت. همانطور که گفتم برای بردن باید تلاش بیشتری انجام بدهند تا یک جایی کارایی داشته باشد. مابقی مسائل به بازیکنان داخل زمین برمی‌گردد.

سرمربی صبا در مورد مهاجمان تیمش گفت: متاسفانه ما جلال علیمحمدی را در اختیار نداریم. او با اینکه یک هافبک بود اما 6 گل به ثمر رسانده است. همانطور که گفتید از عملکرد مهاجمان راضی نبودیم. در همه بازی‌ها موقعیت داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم. ما یک گلزن ششدانگ کم داریم که البته برای این فصل دیگر دیر است و باید در فصل‌های آینده این نقیصه را برطرف کنیم.

دایی در مورد عملکرد محمد اوسانی گفت: فشاری روی این بازیکن نیست. او بازیکن جوانی است که جا دارد خیلی بهتر از اینها کار کند. باید آرامش داشته باشد که مهمترین مسئله است. او کارت زرد اول را بی‌مورد دریافت کرد و در کارت زرد دوم هم فکر می‌کنم داور خیلی سخت‌گیرانه تصمیم گرفت. به نظرم داور منتظر بود تا کوچکترین اتفاقی بیفتد و بازیکن ما را اخراج کند.

وی تاکید کرد: متاسفانه بازیکن ما در محوطه جریمه حریف سرنگون شد اما داور خطایی نمی‌گرفت. در یک صحنه بازیکن ما گلر حریف برخورد کرد و دو نفر روی زمین افتادند. به هر حال باید داور یک خطا یا به سود ما یا به سود استقلال خوزستان اعلام می‌کرد اما هیچ سوتی نزد.

سرمربی صبا تاکید کرد: بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داشتیم. خدا را شکر شکست نخوردیم. هر چند باید در این بازی پیروز می‌شدیم. بازیکنان باید سعی کنند که فقط برای بردن وارد زمین شوند. ما در مشهد و در این بازی به دنبال این هدف بودیم اما حاصل نشد.

برچسب ها: علی دایی ، صبای قم
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها