به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

مکوندی: به استقلال اهواز احترام می‌گذاریم

بهروز مکوندی می گوید تورنمنت چهارجانبه خوزستان به آماده کردن تیم های خوزستانی برای مسابقات رسمی کمک می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به تیم بزرگ استقلال اهواز احترام می گذاریم و با همه توان در تورنمنت چهارجانبه خوزستان شرکت می‌کنیم.

بهروز مکوندی در گفت و گو با خوزستان اسپورت درباره دیدار فردا مقابل استقلال اهواز در ورزشگاه تختی اهواز گفت: استقلال اهواز تیم بزرگ و ریشه داری است که متأسفانه چند سال است در لیگ برتر حضور ندارد. تیم ما در بازی فردا با تمام توان برابر استقلال اهواز حضور خواهد یافت. هر چند که هدف از حضور در چنین مسابقاتی کسب هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیمی تیم است، ولی سعی می کنیم نتیجه خوبی نیز کسب کنیم.

مکوندی در خصوص غایبین تیمش در بازی فردا گفت: رضا کرملاچعب به دلیل حضور در اردوی تیم ملی جوانان، جلال عبدی به دلیل همراهی تیم ملی امید و محمد مدملیسی به علت مصدومیت در بازی مقابل استقلال اهواز حضور نخواهند داشت ولی مابقی بازیکنان نفت مشکلی برای همراهی این تیم ندارند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان هدف این تیم از حضور در تورنمنت چهارجانبه خوزستان را کسب هماهنگی بیشتر برای مسابقات رسمی دانشت و گفت: با شرکت در این تورنمنت می توانیم به آمادگی و هماهنگی بیشتری برسیم. بردن و باختن در چنین مسابقاتی هدف اول تیم ها نیست و مربیان درصدد هماهنگ کردن بازیکنان جدید و قدیمی تیم های خود هستند.

مکوندی در خصوص وضعیت مالی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: مشکلات مالی تا امروز برطرف نشده ولی مسئولان کماکان پیگیر هستند تا با برطرف کردن مشکلات مالی به روند صعودی تیم کمک کنند. قرار شده تا پایان هفته جاری پول بازیکنان پرداخت شود تا آن ها نیز با روحیه بهتری در تمرینات شرکت کنند.

بهروز مکوندی در پایان صحبت هایش با تشکر از هواداران پرشور نفت مسجدسلیمان گفت: مردم مسجدسلیمان و خوزستان همواره از تیم نفت حمایت کرده اند و ممنون آن ها هستیم. امیدوارم با رفع مشکلات مالی تیم نفت دل این مردم نیز شاد شود چرا که آن ها به شدت نگران وضعیت باشگان نفت هستند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
پارسوماش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
0
1
فدایی داری‏!‏‏!‏
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها