به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷

سرمربی استقلال: با همه نفرات بازی می‌کنیم

حبیب خدریان می گوید از همه بازیکنانی که در اختیار داریم مقابل نفت مسجدسلیمان استفاده می‌کنیم.
سرمربی جدید  تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: با همه نفرات موجود در تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان حاضر خواهیم شد.

حبیب خدریان در گفت و گو با خوزستان اسپورت پیرامون بازی فردا مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: نفت مسجدسلیمان از تیم های ریشه دار فوتبال خوزستان است که پس از بازگشت بهروز مکوندی متحول شد و توانست ضمن جبران ناکامی های قبلی، شخصیت واقعی خود را بازیابی کند.

خدریان ادامه داد: در بازی فردا با تمامی نفرات موجود به میدان خواهیم رفت. همانطور که می دانید چند بازیکن استقلال اهواز به دلایلی از تیم جدا شده اند و نفرات دیگری را به جای آن ها جذب کرده ایم. در بازی مقابل نفت از تمامی نفراتی که در اختیار داریم بهره خواهیم گرفت و امیدوارم که بازی خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی استقلال اهواز با مثبت ارزیابی کردن برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان گفت: برگزاری چنین مسابقاتی برای فوتبال خوزستان فواید زیادی دارد ولی ای کاش زمان بهتری برای این بازی ها در نظر گرفته می شد. همانطور که می دانید استقلال اهواز مشکلاتی داشت و فقط دو روز پیش از شروع این بازی ها تمریناتش را آغاز کرد.

حبیب خدریان همچنین درباره انتظاراتش از هواداران استقلال اهواز گفت: هواداران استقلال اهواز سرمایه این تیم هستند و ما به عشق این هواداران در سرما و گرما بازی می کنیم. امیدوارم در دور برگشت لیگ یک نتایج بهتری بگیریم و با صعود به لیگ برتر دل هواداران تیم را شاد کنیم.



پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها