به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴

طالقانی: فرهنگ خوزستان را انتقال می‌دهیم

عبدالکاظم طالقانی می گوید برگزاری تورنمنت بین المللی در اهواز باعث انتقال فرهنگ خوزستان به کشوهای خارجی می‌شود.
رئيس هيئت فوتبال خوزستان گفت: حضور تيم​هاي خارجي در استان ما باعث مي​شود تا آن‌ها شرايط استان خوزستان، وضعيت تماشاگران و اشتياق استان را نسبت به فوتبال ببینند كه اين موضوع باعث انتقال فرهنگ خوزستان به كشورهاي ديگر است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالكاظم طالقاني اظهار كرد: نزدیک به 20 الی 25 روز پيش بود كه از فدراسيون با من تماس گرفته شد كه آيا آمادگي برگزاري مسابقات مرحله مقدماتي قهرماني زير 23 سال آسيا را داريد كه من هم گفتم براي برگزاري اين رقابت​ها مشكلي نداريم.

وي افزود: به هر حال فدراسيون براي ميزباني این مسابقات که قرار است سوم تا يازدهم فروردین‌ماه سال آینده برگزار شود با ما صحبت كرد و پيگير شرايط‌‌مان شد كه من هم شرايط را گفتم و قرار شد به صورت كتبي اين ميزباني را به ما اعلام كنند ولی هنوز  به دست ما نرسیده است. در هر صورت ما آمادگي​مان را به فدراسيون اعلام كرديم و اين ميزباني را هم پذيرفتيم ولی تمام اين موارد به صورت شفاهي بود و هنوز به صورت كتبي چيزي به دست ما نرسيده است.

رئيس هيئت فوتبال خوزستان گفت: زماني كه به صورت كتبي به ما این میزبانی را اعلام کردند، ما هم پيگيري‌هاي لازم را جهت انجام تمهيدات براي اين ميزباني و اسكان تيم​ها با اداره‌كل ورزش و جوانان استان و مراجع ذي‌ربط انجام خواهيم داد.

وی خاطرنشان‌كرد: قرار است مسابقات مرحله C كه شامل تيم​هاي ايران، عربستان، نپال، فلسطين و افغانستان است در اين‌جا برگزار شود كه ما هم تنها ورزشگاه الغدير را براي آن در نظر گرفته​ايم، چرا كه خود فدراسيون هم يك ورزشگاه از ما خواست.

طالقانی در ادامه درباره تاثيرات مثبت اين ميزباني برای خوزستان، گفت: گرفتن ميزباني اين مسابقات باتوجه به اين‌كه استاني هستيم كه در زمينه فوتبال حرف براي گفتن داریم، مثبت است. به هر حال حضور تيم​هاي خارجي در استان ما باعث مي​شود تا آن‌ها شرايط استان، وضعيت تماشاگران و اشتياق استان را نسبت به فوتبال ببینند كه اين موضوع باعث انتقال فرهنگ خوزستان به كشورهاي ديگر است. به هر حال آمدن تيم​هاي خارجي به اين‌جا و بازديد آن​ها از شرايط  ما، مشوقي است كه كارمان را دوچندان كنيم و چنين ميزباني​هايي را بيشتر بگيريم.

وی بيان‌كرد: ورزشگاه الغدير اهواز مكان خوبي است كه بتوانيم ميزباني​هاي بزرگتري را هم بپذيريم. ما اين آمادگي را داريم و مديركل ورزش و جوانان استان و استاندار خوزستان هم نسبت به اين موضوع تأكيد دارند و پشتيباني هم مي​كنند. ما پيش از اين هم براي اين‌كه مسابقاتي را در اين‌جا ميزباني كنيم، پيشنهاد داده بوديم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها