به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

بویری: مدال برنز من را رها نمی‌کند

بویری: مدال برنز من را رها نمی‌کند

خوزستان اسپورت- دارنده مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: تلاش کردم پس از مدال برنز قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی این بار طلایی شوم، اما نشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، پیام بویری بعد از کسب مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: برای کسب مدالی خوش‌رنگ‌تر از برنز راهی بانکوک شدم اما گویا طلسم شده‌ام، چون این بار هم سرنوشت باعث شد روی سکوی سوم قرار بگیرم.

وی درباره آسیب دیدگی مقابل حریف قزاق گفت: در رقابت مقابل حریف قزاقستانی در دقیقه اول زانویم از جایش خارج شد و با آسیب دیدگی کشتی را ادامه دادم و همین باعث شد نتیجه را واگذار کنم. قصد توجیه ندارم و حریف قزاق بهتر بود که پیروز شد و به فینال رسید، اما اگر مصدوم نمی‌شدم شاید من فینالیست بودم؛ اما این اتفاق رخ نداد.

فرنگی‌کار وزن 75 کیلوگرم کشورمان گفت: پس از بازگشت به ایران به صورت جدی درمان زانویم را دنبال می‌کنم و اگر قسمت شد بار دیگر در هر رقابتی که نماینده ایران شدم تلاشم را به کار می‌گیرم تا این بار رنگ مدالم را به نقره یا طلا تبدیل کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت، پیام بویری فرنگی‌کار اهل شهرستان ایذه در وزن 75 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی آسیا  آسیا به مدال برنز دست پیدا کرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها