به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

طاهری: مدالم را به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم

طاهری: مدالم را به پدر و مادرم تقدیم می کنم

خوزستان اسپورت- دارنده مدال طلای رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: به پاس زحمات پدر و مادرم؛ مدال طلای قهرمانی آسیا را به آنها تقدیم می‌کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، رامین طاهری بعد از کسب مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: فارغ از بحث فنی که مربیان بسیاری از کودکی برای من زحمت کشیدند و قدردان همه آنها هستم هیچگاه نمی‌شود از تلاشها و محبت‌های بی دریغ پدر و مادر بی تفاوت عبور کرد به همین منظور کمترین کاری که می‌توانستم انجام دهم همین مدال بود که به این عزیزان تقدیم می‌کنم.

وی درباره سطح رقابت های قهرمانی آسیا گفت: شاید تعداد کشتی‌گیران کم بود، اما نفرات حاضر کیفیت فنی خوبی داشتند و مسابقات در سطح قابل قبولی برگزار شد.

طاهری درباره این سوال که با وجود آنکه در المپیک وزن 80 کیلوگرم وجود ندارد همچنان در این وزن به میدان خواهد رفت گفت: سال گذشته در وزن 71 کیلو گرم قهرمان آسیا شدم و با صلاحدید کادر فنی به وزن 80 کیلو گرم آمدم و اگر آنها صلاح بدانند مشکلی برای تغییر وزن دوباره ندارم.

به گزارش خوزستان اسپورت، رامین طاهری فرنگی‌کار اهل شهرستان ایذه که برای نخستین بار در وزن 80 کیلوگرم روی تشک رفته بود، موفق شد در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلا دست پیدا کند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها