به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

گل‌محمدی: هر بازی مثل یک فینال است

گل‌محمدی: هر بازی مثل یک فینال است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی ذوب‌آهن مقابل فولاد خوزستان بازی تمرکز است و هر تیمی بتواند تمرکزش را بیشتر حفظ کند، می‌تواند در این دیدار موفق شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، یحیی گل‌محمدی در مورد دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: در مقابل فولاد یک بازی بسیار سخت را پیش رو داریم. این تیم نسبت به نیم‌فصل اول پیشرفت خوبی را داشته است و در نیم‌فصل دوم احیا شده است، بنابراین می‌دانیم که باید در یک بازی سخت به میدان برویم و به همین دلیل به بازیکنانم گفته‌ام که باید تمرکز خودشان را در طول بازی و به طور کامل حفظ کنند.

وی ادامه داد: از این پس امتیازات مسابقات شرایط دیگری دارد و هر بازی مثل یک فینال می‌ماند. می دانیم که باید نهایت تلاش خود را برای پیروزی به کار بگیریم و برای این هدف خواهیم جنگید.

گل‌محمدی در مورد محرومان و مصدومان تیم فوتبال ذوب‌آهن در این دیدار گفت: خوشبختانه محرومی برای مصاف با فولاد خوزستان نداریم ولی همچنان مهرداد قنبری را که در دیدار رفت یکی از ارکان برد ما بود در این مسابقه به علت مصدومیت همچنان در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد مباحث داوری و متضرر شدن ذوب‌آهن از داوری در دیدار با استقلال اهواز نیز بیان داشت: متأسفانه همانطور که همه دیدند ما در اهواز از داوری متضرر شدیم و اشتباهات داوری برای چندمین بار طی هفته‌های اخیر مانع از پیروزی تیم من شد. امیدوارم کمیته محترم داوران این موضوع را بررسی کند چون اصلاً دوست نداریم در یک بازی برای برد بجنگیم و بعد به دلیل اشتباهات داوری سه امتیاز را از دست بدهیم.

وی در پایان در مورد مصاف بعدی ذوب‌آهن مقابل لخویا قطر در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: در حال حاضر تمرکز تیم بر روی مصاف با فولاد متمرکز است و پس از این دیدار به لخویا فکر خواهیم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
1
1
اقا میگن ارش با اس خوزستان بست درسته؟
مدیر پایگاه سلام
خیر. فقط مذاکره کرده ولی هنوز به توافق نرسیده است.

فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
0
3
حالا چون فولاد دو بازی بشدت از داوری ضرر کرده گل محمدی میگه ذوب آهن هم ضرر کرده .پس استقلال اهواز که گلش سوخت چی ؟آقای گل محمدی هیچ وقت ب ضرر شما سوت زده نمیشه اگر هم بزنن بخاطر اینه که چن بازی با داودی بالا میایین و شورش در میاد برا اینکه طبیعی باشه ی بازی هم ب ضرر شما میگیرن .تو چن تا بازی آخر ک مطمین باش هیچ سوتی علیه شما نمی زنند .نگران نباش .از الان نگران تیمی نباش که اژدری نابودش کرده .
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
0
2
آقا یحیی
استقلال اهواز خیلی مردونه جنگید بیخود هم فرافکنی نکن.از بودجه های میلیاردی استفاده میکنی اما استقلال اهواز چی؟ حالا یکبار هم داور از دستش در رفت اشکال نداره.انشالله مقابل فولاد خوزستان هم بازی میبازی.فوتبال خوزستان همیشه سر تر از اصفهانه همیشه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها