به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

استقلال 1 - ذوب‌آهن 1؛ استقلال دیر راه افتاد

استقلال 1 - ذوب‌آهن 1؛ استقلال دیر راه افتاد

خوزستان اسپورت:
هفته بیستم لیگ برتر - استادیوم تختی اهواز
شنبه 24 بهمن 94 - ساعت: 15
استقلال اهواز 1 - ذوب‌آهن اصفهان 1
گل: طالب ریکانی (2+90) - کاوه رضایی (52)
داور: جواد رحیم‌زاده
کمک داوران: سعید آل‌وردی و امیر مبشر
اخطار: میلاد پاک پرور (استقلال) - احمد امیرکامدار (ذوب‌آهن)
تماشاگر: هزار نفر

استقلال اهواز: لوئیز فرناندو، علی هلیچی، مکی شریفی (80- پدرام اردلانی)، مهدی اسلامی، میلاد ربانی، حسین بهرامی، عادل کلاه کج، طالب ریکانی، رضا بهمئی (65- حسین ساکی)، میلاد پاک پرور (86- علی بیگدلی) و حمزه خضیراوی
سرمربی: سیاوش بختیاری زاده

ذوب‌آهن اصفهان: محمدباقر صادقی، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، هاشم بیک زاده، احمد امیرکامدار، قاسم حدادی فر (78- مهدی مهدی پور)، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده (75- مارکو آیوبل)، کاوه رضایی (90- محمدرضا حسینی) و دانیال اسماعیلی فر
سرمربی: یحیی گل محمدی

خلاصه بازی
دیدار تیم های فوتبال استقلال اهواز و ذوب آهن اصفهان با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

ذوب‌آهن که برای بازگشت به رتبه سوم جدول نیاز به کسب هر سه امتیاز مسابقه داشت، بازی را تهاجمی آغاز کرد و در چند دقیقه ابتدایی به تیم میزبان فشار آورد اما دفاع چندلایه بازیکنان استقلال اهواز که تجمع در نیمه زمین خودی و استفاده از ضدحملات را در دستور کار داشتند، اجازه نداد بازیکنان ذوب‌آهن کاری از پیش ببرند. استقلالی ها هر گاه توپ را از دست می دادند، با تجمع در پشت محوطه جریمه خودی، فضاها را برای بازیکنان سرعتی ذوب آهن تنگ می کردند و با فشار به بازیکن صاحب توپ حریف، اجازه خلق موقعیت را از شاگردان گل محمدی می گرفتند.

مالکیت توپ در نیمه نخست بیشتر در اختیار بازیکنان ذوب‌آهن بود و توپ در اکثر دقایق در نیمه زمین استقلال ضربه می خورد اما فرصت های گلزنی ایجاد شده برای استقلال، بیشتر و خطرناک تر از تیم میهمان بود.

پس از اینکه ضربه ایستگاهی کاوه رضایی توسط لوئیز فرناندو دروازه بان استقلال مهار شد، بازیکنان استقلال اهواز طی سه دقیقه صاحب سه فرصت گلزنی شدند اما ضربات رضا بهمئی در دقایق 31 و 33 و شوت حمزه خذیراوی در دقیقه 32 راهی به دروازه ذوب‌آهن پیدا نکرد. آخرین فرصت خطرناک نیمه اول نیز در دقیقه 43 خلق شد که ضربه آزاد عادل کلاه کج پس از برخورد به تیر افقی دروازه تیم میهمان به خارج رفت تا نیمه نخست بدون گل مساوی تمام شود.

در ابتدای نیمه دوم، ذوب‌آهن برای دقایقی استقلال اهواز را تحت فشار قرار داد و با استفاده از شکاف ایجاد شده در بین خطوط میانی و دفاعی تیم میزبان صاحب دو فرصت گلزنی شد که در نوبت اول ضربه تبریزی توسط لوئیز فرناندو دفع شد اما دومین فرصت ذوب‌آهن در این نیمه را کاوه رضایی به گل تبدیل کرد تا با این گل روند بازی تغییر کند و استقلال اهواز برای فرار از شکست خانگی به دروازه ذوب‌آهن فشار بیاورد.

بازی در سی دقیقه پایانی از سوی دو تیم بسیار نزدیک دنبال شد. بازیکنان ذوب‌آهن که سه امتیاز را در چنگ خود می دیدند، به حفظ توپ و نتیجه پرداختند و بازیکنان استقلال اهواز که خستگی بازی سنگین برابر استقلال تهران در ساق های آنها دیده می شد، حملاتی را روی دروازه ذوب‌آهن تدارک دیدند و چند بار در محوطه جریمه حریف ظاهر شدند. استقلالی ها پس از اینکه چند فرصت گلزنی را بدلیل کم تجربگی و تک روی مهاجمان خود از دست دادند، سرانجام در وقت تلف شده روی فرصت طلبی طالب ریکانی به گل مساوی رسیدند تا امتیازات در این مسابقه تقسیم شود.

استقلال اهواز در مجموع بازی قبولی را به نمایش گذاشت و بیشتر از تیم پرمهره ذوب‌آهن صاحب فرصت گلزنی شد اما برای سومین هفته متوالی با یک نتیجه مشابه به کارش پایان داد.

شرح گل
0-1 (ذوب‌آهن): پاس در عمق قاسم حدادی فر در بین مدافعان استقلال به کاوه رضایی رسید تا مهاجم خطرناک ذوب‌آهن بدون مزاحمت از سوی بازیکنان حریف با ضربه پای چپ توپ را وارد دروازه استقلال اهواز کند.

1-1 (استقلال): ضربه علی بیگدلی را محمدباقر صادقی دروازه بان ذوب‌آهن بصورت ناقص دفع کرد و توپ برگشتی را طالب ریکانی هافبک چپ پای استقلال وارد دروازه تیم میهمان کرد.

در حاشیه
* برخلاف دو دیدار خانگی اخیر تیم های فولاد و استقلال خوزستان که ورود تماشاگران به استادیوم غدیر رایگان بود، برای دیدار استقلال اهواز و ذوب‌آهن بلیت فروشی انجام شد.
* محمدرشید مظاهری دروازه بان ذوب‌آهن که سابقه عضویت در استقلال اهواز و فولاد خوزستان را داشته است، در بازی برابر تیم سابقش محروم بود.
* پدرام اردلانی بازیکن ایرانی الاصل دارای گذرنامه اسکاتلندی که در نیم فصل به استقلال اهواز پیوسته، با صادر شدن مجوز بازی در فهرست استقلال قرار گرفت و در اواخر مسابقه به میدان رفت.
* مکی شریفی مدافع استقلال در اواخر نیمه دوم مصدوم شد و به اجبار از میدان بیرون رفت.
* هواداران تیم استقلال اهواز در پایان این دیدار بازیکنان و مربیان این تیم را مورد تشویق قرار دادند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
9
درود به شرفتون و واقعا نیمه اول خوب بودید و نیمه دوم مزد کارتون و گرفتید . درود به شرف خوزستانی
jamaal
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
9
درووود به غیرت و شرفشووون ، درووود بر بختیاری زاده ،،، دردشون بخوره تو سر دراگان و اژدری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
7
استقلال اهواز عالی بود خدا پشت و پناهت نترس میمانی
پرسپولیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
7
اگر از همون اول سیاوش خان این تیم رو با این بازیکنان میبست وضعش اینطور نبود
دمشون گرم رفت و برگشت از ذوب امتیاز گرفتن
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
5
اس اس شهر اهواز محبوب
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
5
درود بر شرف جوانان غیور دیار فوتبال خیز خوزستان . همین ذوب آهنه که بنا به گفته استاد اسکوچیچ شانس اول قهرمانی امساله . جناب اسکوچیچ امیدوارم به اندازه این جوانان ناشناس تیم استقلال اهواز غیرت داشته باشید و حداقل با یک امتیاز از اصفهان برگردید!!!! . درود بر استقلال اهواز و سیاوش خان بختیاری زاده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
5
درود به غيرت همه بچه هاي اس اهواز دقيقه٩٢بخدا چسبيد اين گل دمشون گرم بخدا بازيكنان بي ادعاي سياوش خان موسوي شادگان
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
6
هرچی بازیکن بی تعصب غیربومی تحمیلی فولاده به خاک پای یه هلیچی هم نمی ارزه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
5
بچه ها متشکریم عالی بود. آفرین. فولاد استقلال تعصب خوزستان.
این باقر صادقی گلر ذوب افتضاح بود شانس اوردیم نیومد فولاد خیلی ضعیفه کاش خضیراوی پاس میداد دو سه تا گل میتونستن بچه ها بشون بزنن ولی بازم خدا رو شکر این تیم ادعای اصفهانی ترمزش کشیده شد
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
5
ماشالله بخدا این تیم یه سرو گردن بالاتر از بقیه پایین جدولیهاست شما میتونید
رضا از کرج
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
5
دلم ميسوزه از شفيعي زاده كه ميتونست با همچين بازيكناي جوني هيچ وقت از ليگ برتر پايين نياد ولي حيف تيم رو دو دستي داد و حيفم مياد از سياوشي كه از روز اول بايد از همچين بازيكنان جوان و جوياي نام خوزستاني شروع نكرد ولي بازم خدا رو شكر كه همه ديدن حوزستان معدن استعدادهاي درخشان خاورميانه ست
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
7
اگر مهاجمان دقت میکردند و البته تک روی نمیکردن بیشتر میزدیم ولی بازم خدا را شکر.در ورزشگاه بودم خیلی چسبید.ما واقعا تفریح سرگرمی و دلخوشی غیر ازلاستقلال اهواز نداریم ای کاش مسولان استان از استقلال اهواز حمایت کنند و به چشم بچه سر راهی نگاهش نکنند.در پایان هم از سایت ورزش خوزستان و هواداران تیمهای دیگر استان به خاطر حمایتهای بی دریغشون تشکر میکنم.انشالله همیشه پاینده باشید.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
0
0
اس اس میتونه بمونه به همون علتی که بارسا با جوونای آفتاب سوخته آمریکای جنوبی تونسته خودشو به اروپا دیکته کنه
آقایون خیلی وقته که دیگه دوره مدارس فوتبال پروین و دایی فلانی بهمانی به سر رسیده
فقط کافیه خودشون رو باور کنن
رضا از کرج
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها